Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Scc4-ever

#6300
Citaat van: Viper op juni 27, 2017, 15:05:36
De gemeente kennende, zal het wel september worden. Een beetje vaart er achter graag! :y
t kan zo nog wel is heel lang duren. Straks komt t niet in 2020 maar veel later pas.  Enja dan uiteindelijk als we bejaard zijn dan pas komt t stadion er. Mooi vooruitzicht dus  :_schater  :insane.  ben pas blij als de eerste paal de grond ingaat. Mede door al dat gepraat duurt t nog veel langer.  We hebben al veel te lang moeten wachten. Kom op gemeente!.

HD

#6301
Citaat van: zeewolde op juni 27, 2017, 22:28:17
iemand hier aanwezig geweest en die een korte samenvarting kan geven.

Weinig nieuws. Veel 65+ in de zaal die met argumenten kwamen zoals geluidsoverlast (open hoeken), licht overlast (lampen) en vooral drukte om de winkels die uit westeinde weg zou gaan (Lidl) naar de nieuwe Cambuur boulevard. Wel een belangrijk punt deze avond was de parkeerplekken, 2.500 is te weinig hier moeten ze zeker naar kijken en ze zijn op dit moment aan het onderzoeken of er nog ergens ruimte te vinden is voor meer plekken. (Om de wijken te ontzien bij topdrukte)

Positief is vooral dat het een goed waterdicht plan is. Waar goed over nagedacht is. Zowel Cambuur als de gemeenten konden veel argumenten meteen de kop in drukken.

Prima avond weinig nieuws. 2e week van juli is het aan de gemeenteraad. Deze avond hebben ze in mijn ogen prima overleefd.

Bolle

#6302
Zo is dat H!

Vergeet trouwens niet dat het parkeren al wordt onderzocht. Mogelijk gebied waar momenteel v Wieren zit erbij betrekken.

Verder veel open deuren, niets nieuws en veelal vragen obv aannames...

:0= Knallen met die hei-installaties!

Scc4-ever

Citaat van: HD op juni 27, 2017, 22:51:21
Weinig nieuws. Veel 65+ in de zaal die met argumenten kwamen zoals geluidsoverlast (open hoeken), licht overlast (lampen) en vooral drukte om de winkels die uit westeinde weg zou gaan (Lidl) naar de nieuwe Cambuur boulevard. Wel een belangrijk punt deze avond was de parkeerplekken, 2.500 is te weinig hier moeten ze zeker naar kijken en ze zijn op dit moment aan het onderzoeken of er nog ergens ruimte te vinden is voor meer plekken. (Om de wijken te ontzien bij topdrukte)

Positief is vooral dat het een goed waterdicht plan is. Waar goed over nagedacht is. Zowel Cambuur als de gemeenten konden veel argumenten meteen de kop in drukken.

Prima avond weinig nieuws. 2e week van juli is het aan de gemeenteraad. Deze avond hebben ze in mijn ogen prima overleefd.
volgens mij kunnen ze daar echt wel meer parkeerplekken creëren lijkt mij. 

Bankzitter

#6304
Ik heb de indruk dat alles al is dichtgetimmerd en overlegt voor ze nu buiten treden. Met andere woorden, veel hobbels zijn vooraf al platgestreken. Hopelijk alleen nog de formaliteiten en andere verplichte nummers afhandelen.

HD

Citaat van: Scc4-ever op juni 27, 2017, 23:59:57
volgens mij kunnen ze daar echt wel meer parkeerplekken creëren lijkt mij.

Zijn ze druk mee bezig, zoals bij v Wieren & eventueel richting de oude vuilnisbelt. Maar die zijn niet mee genomen in het huidige plan.

ruubmac

Citaat van: Bankzitter op juni 28, 2017, 02:02:10
Ik heb de indruk dat alles al is dichtgetimmetd en overlegt voor ze nu buiten treden. Met andere woorden, veel hobbels zijn vooraf al platgestreken. Hopelijk alleen nog de formaliteiten en andere verplichte nummers afhandelen.

Die indruk heb ik dus totaal niet. Voor mijn gevoel zitten er nog teveel haken en ogen aan, en wordt de eerste paal, als het al gebeurt, op zijn vroegst over een jaar of 5 de grond in gemept. Hoop dat ik er naast zit!

hobbes

Stop verhuizing Cambuur

SC Cambuur is een volksclub en dat komt voor een groot deel door de locatie, de Cambuurwijk. En dat moet zo blijven! Cambuur is een club met traditie en sfeer en dat gaat verloren bij verhuizing naar een kille industrielocatie.
Niemand is ontevreden met de huidige plek en toch wil het bestuur dat de club verhuist. Deze club verdient een ander, beter bestuur, een bestuur met feeling met Cambuur, met het volk. Moderne managers hebben al zoveel stuk gemaakt in het voetbal, laat ze van Cambuur afblijven en opstappen.
De supporters moeten daarom in actie komen.

Freek Pietersma. Leeuwarden

Geloof dat Freek het niet helemaal begrepen heeft.

marslwd

gas gevuh die palen in de grond  |:) |:)

Gasgeve

Freekieeeee snapt het niet.  :clint

HD

Citaat van: hobbes op juni 28, 2017, 08:43:32
Stop verhuizing Cambuur

SC Cambuur is een volksclub en dat komt voor een groot deel door de locatie, de Cambuurwijk. En dat moet zo blijven! Cambuur is een club met traditie en sfeer en dat gaat verloren bij verhuizing naar een kille industrielocatie.
Niemand is ontevreden met de huidige plek en toch wil het bestuur dat de club verhuist. Deze club verdient een ander, beter bestuur, een bestuur met feeling met Cambuur, met het volk. Moderne managers hebben al zoveel stuk gemaakt in het voetbal, laat ze van Cambuur afblijven en opstappen.
De supporters moeten daarom in actie komen.

Freek Pietersma. Leeuwarden

Geloof dat Freek het niet helemaal begrepen heeft.

Tsja, als je geen goed blok kan vormen vanuit de wijken er omheen moet je toch je grenzen verleggen. :) Nu zal ie wel hopen dat ie daar steun krijgt.  :_schater

DayDreamer

Citaat van: hobbes op juni 28, 2017, 08:43:32
Stop verhuizing Cambuur

SC Cambuur is een volksclub en dat komt voor een groot deel door de locatie, de Cambuurwijk. En dat moet zo blijven! Cambuur is een club met traditie en sfeer en dat gaat verloren bij verhuizing naar een kille industrielocatie.
Niemand is ontevreden met de huidige plek en toch wil het bestuur dat de club verhuist. Deze club verdient een ander, beter bestuur, een bestuur met feeling met Cambuur, met het volk. Moderne managers hebben al zoveel stuk gemaakt in het voetbal, laat ze van Cambuur afblijven en opstappen.
De supporters moeten daarom in actie komen.

Freek Pietersma. Leeuwarden

Geloof dat Freek het niet helemaal begrepen heeft.

:_schater

hobbes

Ook grappig, de bewoners van de aanliggende wijken vragen zich waarom het stadion weer in een wijk geplaatst wordt en Freek heeft het over en kil industrieterrein

Vlampiep

Wat nog problemen kan gaan geven is inderdaad de problematiek van parkeren.
Het nieuwe stadion is gepland naast de Ijshal en evenementen complex.
Afgelopen jaren is er al een schrijnend te kort aan parkeergelegenheid tijdens de  Boot Holland, Caravana enz. Ook de verkeersstromen kunnen op dat soort momenten als die samen vallen met een thuiswedstrijd enorm overlast gaan geven.
Ik denk dat het vinden van voldoende parkeergelegenheid en de oplossing in probleemloze verkeersstromen het grootste struikelblok gaat worden en dat dan ook de bezwaren die daar uit voort kunnen komen ontvankelijk kunnen worden verklaard.

hobbes

Citaat van: Vlampiep op juni 28, 2017, 09:18:13
Wat nog problemen kan gaan geven is inderdaad de problematiek van parkeren.
Het nieuwe stadion is gepland naast de Ijshal en evenementen complex.
Afgelopen jaren is er al een schrijnend te kort aan parkeergelegenheid tijdens de  Boot Holland, Caravana enz. Ook de verkeersstromen kunnen op dat soort momenten als die samen vallen met een thuiswedstrijd enorm overlast gaan geven.
Ik denk dat het vinden van voldoende parkeergelegenheid en de oplossing in probleemloze verkeersstromen het grootste struikelblok gaat worden en dat dan ook de bezwaren die daar uit voort kunnen komen ontvankelijk kunnen worden verklaard.

Wat belangrijk is dat benadrukt wordt dat de Slauerhoffweg de hoofdroute is. De Heliconweg moet eigenlijk wat ontmoedigd worden. Hierdoor verplaats je de verkeersdrukte iig.