Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Casuals-lwd op juni 20, 2017, 14:06:52
Viel behoorlijk tegen:
Slechte open hoeken
Lelijke lampen
Nog niet zeker dat er staanplaatsen komen

lelijke lampen? ast maar mooi voetbal is daar kom ik voor wat kenne
mij die lampen schele

Casuals-lwd

Citaat van: hobbes op juni 20, 2017, 14:35:20
De wens was een rechthoekig stadion, dus daar is naar geluisterd. Verder zal de daadwerkelijke uitvoering qua uiterlijk nog wel iets verschillen van de impressie. Uitgangspunten zijn prima naar mijn mening
Ik was ook voor een rechthoekig stadion maar vind gewoon dat de hoeken beter ingevuld konden worden, net als de buitenkant trouwens maar goed voor de rest is het wel prima.

Zuid1991

Ik ben aangenaam verrast, de ziel van het oude stadion wordt in mijn optiek wat meegenomen.
Ik zou het vet vinden als op de nieuwe staan tribune op noord, helemaal bovenin geverfd in graffiti de letters mi-side komen, net als bovenin de tribune op de oude zuid tribune.

DayDreamer

Ik ben tot nu toe zeer enthousiast. Buitenkant is nog wel even wennen, maar binnenkant  :thumbsup |:) _O_

Casuals-lwd

#6184
Citaat van: denistel op juni 20, 2017, 14:58:42
lelijke lampen? ast maar mooi voetbal is daar kom ik voor wat kenne
mij die lampen schele
Lekker alles ten koste vd beleving accepteren dan zie je wat er van clubs als Groningen of Ado geworden is.

058-4life

Heeft er iemand iets gehoord of is er iemand iets opgevallen over 1 of meerdere schermen in het stadion?

DayDreamer

Als ik zo eens naar dat kaartje kijk van bovenaf krijg ik de indruk dat die containerman daar blijft zitten, dat zal wel jammer zijn.  :?

Ronnie tng

Citaat van: denistel op juni 20, 2017, 14:58:42
lelijke lampen? ast maar mooi voetbal is daar kom ik voor wat kenne
mij die lampen schele

Als je alleen voor mooi voetbal komt, wat moest je dan nog bij Cambuur toen we ergens onderaan de JL bungelde? Cambuur is meer dan alleen mooi voetbal, al draait het daar uiteindelijk wel om.

Goede zaak dat de club vanaf het begin een commissie supporters in het leven heeft gebracht. Die hebben namens supporters een belangrijk aandeel in het stadion. Juist om te zorgen dat zaken buiten het voetbal gedeelte goed geregeld wordt. Om te zorgen dat Cambuur , Cambuur blijft!

Bolle

Citaat van: DayDreamer op juni 20, 2017, 15:16:53
Als ik zo eens naar dat kaartje kijk van bovenaf krijg ik de indruk dat die containerman daar blijft zitten, dat zal wel jammer zijn.  :?

Dat is hoogstwaarschijnlijk niet het geval: alles is daar inmiddels al getaxateerd. Een voorstel zal niet lang meer op zich laten wachten.

Lore

Citaat van: okkele op juni 20, 2017, 13:45:20
dus toch een bios.
7 zalen.

Een "betrouwbare bron" heeft mij gemeld dat de huidige bioscoop eigenaren uitgekocht worden en tot hun pensioen als bedrijfsleider bij de nieuwe bioscopen gaan werken. Dan lijken 7 zalen mij een teruggang van capaciteit van zalen.

Logische keuze dan

Lore

Citaat van: Vakje 9 op juni 20, 2017, 14:43:45
Het moet nog door de gemeenteraad. Is er al bekend wanneer het e.a aan de gemeenteraad gepresenteerd wordt ?

Nee, ze vertelden dat ze streven naar 'voor eind juli', maar dat de raad een volle agenda heeft.

Bolle

Citaat van: Lore op juni 20, 2017, 15:42:05
Een "betrouwbare bron" heeft mij gemeld dat de huidige bioscoop eigenaren uitgekocht worden en tot hun pensioen als bedrijfsleider bij de nieuwe bioscopen gaan werken. Dan lijken 7 zalen mij een teruggang van capaciteit van zalen.

Logische keuze dan

Een een hele slimme oplossing!

Bolle

Citaat van: Lore op juni 20, 2017, 15:46:19
Nee, ze vertelden dat ze streven naar 'voor eind juli', maar dat de raad een volle agenda heeft.

Dan schrappen ze maar wat andere items!  :0= DOORPAKKEN!

Bolle

Citaat van: Ronnie tng op juni 20, 2017, 15:19:08
Goede zaak dat de club vanaf het begin een commissie supporters in het leven heeft gebracht. Die hebben namens supporters een belangrijk aandeel in het stadion. Juist om te zorgen dat zaken buiten het voetbal gedeelte goed geregeld wordt. Om te zorgen dat Cambuur , Cambuur blijft!

Eens. Nu hopen dat we deze input terug zien komen op alle vlakken.

Op de vraag welke naam het nieuwe stadion zal dragen kwam overigens niet de reactie waarop ik had gehoopt. Ik hoop oprecht dat ze de naam van het stadion niet gaan 'vercommercialiceren'...

Collingwood

Om 17.00 bij OF de Cambuur-directie aan tafel om te praten over het nieuwe stadion.
Kalmte alleen kan u redden.