Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Casuals-lwd


hobbes

Citaat van: Casuals-lwd op juni 20, 2017, 14:14:08
Goede toevoeging

OK vraag dan. Wat is een slechte open hoek?

Casuals-lwd

Citaat van: hobbes op juni 20, 2017, 14:16:14
OK vraag dan. Wat is een slechte open hoek?
Dat vierkante dak , die (lelijke) lampen die door het dak heen gaan.maken de hoeken alleen maar lelijk

Cor

Citaat van: Casuals-lwd op juni 20, 2017, 14:20:09
Dat vierkante dak , die (lelijke) lampen die door het dak heen gaan.maken de hoeken alleen maar lelijk

Snap je dat er ook mensen zijn die het wel mooi vinden? Man man man, wat een commentaar al weer.

DayDreamer

Citaat van: Casuals-lwd op juni 20, 2017, 14:06:52
Viel behoorlijk tegen:
Slechte open hoeken
Lelijke lampen
Nog niet zeker dat er staanplaatsen komen

8P

Casuals-lwd

Citaat van: Cor op juni 20, 2017, 14:23:28
Snap je dat er ook mensen zijn die het wel mooi vinden? Man man man, wat een commentaar al weer.
Het is een forum... ik mag zeggen wat ik vind net zoals jij zegt wat jij vind.

hobbes

Citaat van: Casuals-lwd op juni 20, 2017, 14:28:26
Het is een forum... ik mag zeggen wat ik vind net zoals jij zegt wat jij vind.

De wens was een rechthoekig stadion, dus daar is naar geluisterd. Verder zal de daadwerkelijke uitvoering qua uiterlijk nog wel iets verschillen van de impressie. Uitgangspunten zijn prima naar mijn mening

Cor

Citaat van: okkele op juni 20, 2017, 13:46:40
ik verwacht niet dat er staanplaatsen zulen komen.

Wanneer je je mail goed leest dan staat daar dat er deels staanplaatsen op Noord zullen komen

SCC-J

Het nut van volledige open hoeken op deze locatie lijkt me aardig overbodig. Kijk je uit
Op een mcdonalds en in de verte een paar weilanden.

Vakje 9

Het moet nog door de gemeenteraad. Is er al bekend wanneer het e.a aan de gemeenteraad gepresenteerd wordt ?

Cor

Citaat van: SCC-J op juni 20, 2017, 14:41:36
Het nut van volledige open hoeken op deze locatie lijkt me aardig overbodig. Kijk je uit
Op een mcdonalds en in de verte een paar weilanden.

Ik kijk wanneer ik in het stadion ben liever naar het voetbal

sunderland

Citaat van: SCC-J op juni 20, 2017, 14:41:36
Het nut van volledige open hoeken op deze locatie lijkt me aardig overbodig. Kijk je uit
Op een mcdonalds en in de verte een paar weilanden.
dou Hast liever sun rond willem2 stadion had. Dan maar mooi zo op ons eigen manier

SCC-J

Citaat van: sunderland op juni 20, 2017, 14:47:53
dou Hast liever sun rond willem2 stadion had. Dan maar mooi zo op ons eigen manier
Prima aanname. Nee, ik vind deze mainz oplossing perfect.

Vakje 9

Citaat van: Bolle op juni 20, 2017, 09:21:06
In geheel weer een heel naar geschreven stukje door de LC. Stemmingmakerij...

Blijkbaar heeft KEES GEERTS uit Goutum een baantje als stukjes schrijver bij de L.c gekregen.

denistel

Citaat van: DK op juni 20, 2017, 13:57:59
t ziet er allemaal fraai uit.. benieuwd naar de inrichting! hoe zien de verkooppunten eruit? komt er een supporterscafe??  merchandise store??

komt allemaal goed toch er komt zo wie zo een supportshome. en mechandise kun je
er ook mooi in plaatsen neem aan dat daar rekening mee is gehouden.