Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Mp

Er is vast wel over nagedacht dat bij goede resultaten in de toekomst het stadion redelijk gemakkelijk uitgebreid kan worden..





Door bijvoorbeeld de hoeken dicht te maken  8P

666

Citaat van: Hendrikscc op juni 14, 2017, 14:38:31
Ik denk dat dit meer dan genoeg is hoor. Probeer het stadion eerst maar eens vol te krijgen. Het is ook te hopen dat alle supporters die nu naast het stadion wonen in 2020 ook de fiets, bus of benenwagen pakken om naar het stadion te gaan. Bovendien moet je niet structureel te veel lege stoeltjes hebben zoals bij vitesse of groningen.

Ik denk ook dat het voor nu meer dan genoeg is.

Supporter zijn hangt voor velen niet af of je lopende naar het stadion gaat of met een ander vervoermiddel. Ikzelf ben al zo vaak verhuisd en dan veranderd de reisafstand nog al eens. Veel supporters komen ook uit de provincie en reizen met plezier naar een avondje Cambuur. Dus de supporters die daarom niet meer zouden komen   :rodekaart
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

hobbes

Citaat van: Hendrikscc op juni 14, 2017, 14:38:31
Ik denk dat dit meer dan genoeg is hoor. Probeer het stadion eerst maar eens vol te krijgen. Het is ook te hopen dat alle supporters die nu naast het stadion wonen in 2020 ook de fiets, bus of benenwagen pakken om naar het stadion te gaan. Bovendien moet je niet structureel te veel lege stoeltjes hebben zoals bij vitesse of groningen.

Vitesse is dan ook onrealistisch groot

Scc4-ever

Citaat van: hobbes op juni 14, 2017, 15:22:46
Vitesse is dan ook onrealistisch groot
ik weet niet wat er standaard in t stadion van hun zitten. Maar ze hadden de helft minder plaatsen kunnen doen daar. T is inderdaad veel te groot. T zit nooit vol bij hun.

Lore

Citaat van: veteraan op juni 14, 2017, 14:21:52
Een stadion van 15.000 plaatsen is echt te klein , bij grote wedstrijden kunnen er nu al 12 of meer 1000 kaarten worden verkocht.
Dit is een buiging naar dat andere stadion, de Beschuitbus van DKV.
Ambitie !!
:_schater :_schater :_schater Gelijk 50.000 of toch dichter naar de 100.000?

Vakje 9

Citaat van: hobbes op juni 14, 2017, 15:22:46
Vitesse is dan ook onrealistisch groot

Daar is blijkbaar dan ook geen goed onderzoek gedaan volgens mij zat Nieuw Nieuw-Monnikenhuize zelfs tijdens de Europa Cup wedstrijden niet eens vol Daarnaast had de heer Alberts wel meer onrealistische ambities. ;)

Viper

Volgens Henk van den Borg was een stadion met een capaciteit van 35.000 wel mogelijk. Dan hadden we het stadion van Mainz helemaal kunnen kopieren :_schater

Scc4-ever

Citaat van: thankyou op juni 14, 2017, 11:39:07
Concept mainz stadion ?
Staantribune ?
Open hoeken ?
Dicht aan het veld ?
Supportershome ?
Echt gras ?

Houd er alleen rekening mee dat het stadion van ons 20.000 minder plaatsen krijgt dan die van Mainz dus het zal er net eventjes wat anders uitzien maar ik ben zeer tevreden  |:)
hoe dan ook wel mooi. En t past bij ons cluppie cambuur.

Lore

Citaat van: Vakje 9 op juni 14, 2017, 20:04:13
Daar is blijkbaar dan ook geen goed onderzoek gedaan volgens mij zat Nieuw Nieuw-Monnikenhuize zelfs tijdens de Europa Cup wedstrijden niet eens vol Daarnaast had de heer Alberts wel meer onrealistische ambities. ;)

Maar dat Cambuur claimt wel goed onderzoek te hebben gedaan zegt mij he-le-maal niets. Onderzoek is leuk en aardig, maar het geeft echt geen garanties

sunderland

Wat wil jij dan , dat 1 of andere ontwikkelaar hier iets neerzet? Ik vind het juist fantastisch dat Cambuur al jaren een aantal mensen heeft mee laten denken . Tribunes die doorlopen etc . Ik heb het idee dat we weer wat apparts neerzetten hier en dat hoort ook bij Cambuur . Die foto van dat eerste concept waarvan die foto groot in de krant stond vond ik maar niks.Dit is geweldig en anders dan de rest

sunderland

En Oja , mensen die denken dat 15000 te weinig is zijn niet reeel . Tegen mvv waren 2 dagen voor de weds nog krt verkrijgbaar dat zegt veel vind ik .

Huzumer

15.000 is (eerst) meer dan genoeg. Hoeken kun je altijd nog vullen. Met 15.000 heb je alleen tegen DKV en topclubs een vol stadion, let maar op!

moodygrunn

Citaat van: Lore op juni 14, 2017, 22:13:20
Maar dat Cambuur claimt wel goed onderzoek te hebben gedaan zegt mij he-le-maal niets. Onderzoek is leuk en aardig, maar het geeft echt geen garanties
Klopt, maar het is nog altijd beter dan lukraak een getal uit de hoge hoed toveren. Nu kun je het iig onderbouwen
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Alhoewel veel van ons het misschien niet kunnen voorstellen, er zijn ook liefhebbers die enige vorm van comfort in het stadion willen hebben. Die willen niet in die ouwe krakkemikkige meuk zich een breuk zitten op halfversleten stoeltjes en pissen in een verroeste pisbak. Dat noemen we de voetbalconsument ;) "Helaas" heb je ook die nodig om te gaan groeien als club.

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op juni 15, 2017, 10:15:53
Alhoewel veel van ons het misschien niet kunnen voorstellen, er zijn ook liefhebbers die enige vorm van comfort in het stadion willen hebben. Die willen niet in die ouwe krakkemikkige meuk zich een breuk zitten op halfversleten stoeltjes en pissen in een verroeste pisbak. Dat noemen we de voetbalconsument ;) "Helaas" heb je ook die nodig om te gaan groeien als club.

Volgens mij maalt een groot deel van de gewone supporter er niet echt om, maar is het vooral een gebrek aan skyboxen etc. in het huidige stadion. 1 skybox verhuren levert nogal wat meer op dan de inkomsten van de 'gewone man'
In Henk en Sandor we trust