Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Ik heb eigenlijk maar twee wensen; echt gras en asjeblieft asjeblieft laat de tribunes doorlopen tot vlak aan het veld. Niet die  trappen ervoor.

okkele

Citaat van: Dokkumer op juni 13, 2017, 13:29:41
De protestgroep Anti Fryslânplein is al tijden bezig. Zit schot in  :zweep
ik weiger sowieso om een a met een dakje te typen !
ik spreek geen dialect dus typ het ook niet.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Cor

Citaat van: okkele op juni 14, 2017, 09:31:38
ik weiger sowieso om een a met een dakje te typen !
ik spreek geen dialect dus typ het ook niet.

Voor jou is het toch allemaal een luchtkasteel  :devil

Vakje 9

#6033
Citaat van: Treb op juni 14, 2017, 08:36:25
Ik heb eigenlijk maar twee wensen; echt gras en asjeblieft asjeblieft laat de tribunes doorlopen tot vlak aan het veld. Niet die  trappen ervoor.

https://www.youtube.com/watch?v=ArpMMZm6iFI

Wanneer dit stadion als voorbeeld is gebruikt dan lopen de tribunes door tot het veld  :y

En nog een indruk van de vip ruimte

https://www.youtube.com/watch?v=OF-oHNNrnPA




Dokkumer

Citaat van: okkele op juni 14, 2017, 09:31:38
ik weiger sowieso om een a met een dakje te typen !
ik spreek geen dialect dus typ het ook niet.
Sorry, ik moest wel.. Anders had ik hetzelfde lot ondergaan als Bonifatius.

thankyou

Concept mainz stadion ?
Staantribune ?
Open hoeken ?
Dicht aan het veld ?
Supportershome ?
Echt gras ?

Houd er alleen rekening mee dat het stadion van ons 20.000 minder plaatsen krijgt dan die van Mainz dus het zal er net eventjes wat anders uitzien maar ik ben zeer tevreden  |:)
Cambuur, Beer & Loyal Mates

DayDreamer

Citaat van: gobo op juni 14, 2017, 07:03:42
Rest de vraag: van kunstgras terug naar echt gras? Elzinga: ,,Dat willen de supporters. Maar dit besluit is nog niet genomen.''

Mmm, als ik dit zo lees kan er nog wel eens weer kunstgras komen  ;(

Ik hoop dat ze kiezen voor dat hybride gras, dat hebben steeds meer clubs, volgens mij AZ ook, en die hebben daar een prima mat liggen.

Noordcambuur

Kijk naar Vip dit wil ik ook hebben geweldig :y :jupiler

Ollie

Citaat van: thankyou op juni 14, 2017, 11:39:07
Concept mainz stadion ?
Staantribune ?
Open hoeken ?
Dicht aan het veld ?
Supportershome ?
Echt gras ?

Houd er alleen rekening mee dat het stadion van ons 20.000 minder plaatsen krijgt dan die van Mainz dus het zal er net eventjes wat anders uitzien maar ik ben zeer tevreden  |:)

Eens!  :thumbsup

Dokkumer

Citaat van: DayDreamer op juni 14, 2017, 11:43:54
Mmm, als ik dit zo lees kan er nog wel eens weer kunstgras komen  ;(

Ik hoop dat ze kiezen voor dat hybride gras, dat hebben steeds meer clubs, volgens mij AZ ook, en die hebben daar een prima mat liggen.
Nee, die beslissing is nog niet genomen.. Ik kan er ook uit lezen dat er asfalt ingegooid wordt voor een kartbaan.

Wat betreft een hybride veld, dat zou een prima alternatief zijn. Als je het aan wilt pakken dan moet je het meteen goed doen. Dan maar een relatief kleine extra investering. Ik meende trouwens dat Groningen ook een hybride veld had en Zwolle wil er ook aan beginnen.

veteraan

Een stadion van 15.000 plaatsen is echt te klein , bij grote wedstrijden kunnen er nu al 12 of meer 1000 kaarten worden verkocht.
Dit is een buiging naar dat andere stadion, de Beschuitbus van DKV.
Ambitie !!

Hendrikscc

Ik denk dat dit meer dan genoeg is hoor. Probeer het stadion eerst maar eens vol te krijgen. Het is ook te hopen dat alle supporters die nu naast het stadion wonen in 2020 ook de fiets, bus of benenwagen pakken om naar het stadion te gaan. Bovendien moet je niet structureel te veel lege stoeltjes hebben zoals bij vitesse of groningen.

DayDreamer

Citaat van: veteraan op juni 14, 2017, 14:21:52
Een stadion van 15.000 plaatsen is echt te klein , bij grote wedstrijden kunnen er nu al 12 of meer 1000 kaarten worden verkocht.
Dit is een buiging naar dat andere stadion, de Beschuitbus van DKV.
Ambitie !!

Te klein? Vind het anders aardig ambitieus.

moodygrunn

Citaat van: veteraan op juni 14, 2017, 14:21:52
Een stadion van 15.000 plaatsen is echt te klein , bij grote wedstrijden kunnen er nu al 12 of meer 1000 kaarten worden verkocht.
Dit is een buiging naar dat andere stadion, de Beschuitbus van DKV.
Ambitie !!

Realisme graag, je bouwt een stadion niet voor die 3 wedstrijden per jaar waar je misschien wel 20.000 kaarten voor kunt verkopen. Je bouwt een stadion waarbij je een minimale bezettingsgraad van +/- 75% houdt gedurende de andere 14 thuiswedstrijden. Of vind jij dat de Gelredome er gezellig uitziet?
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Volgens mij was er in een eerder stadium sprake van 12.000 met uitbreidingsmogelijkheden tot 15.000. Dat lijkt me eerlijk gezegd een prima aantal. Je wilt inderdaad niet dat het stadion halfleeg is.

Overigens is er door Cambuur uitgebreid onderzoek gedaan naar het potentiële achterland van de club, dus ik reken er op dat men met een realistische capaciteit komt.
Kalmte alleen kan u redden.