Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Huzumer op april 24, 2017, 20:11:31
Als ik afga op wat ik heb gezien van het nieuwe stadion en de reacties van veel geledingen in/om Cambuur, dan zit het met het ontwerp wel goed: dicht(er) op het veld, hoge tribunes (door open hoeken) en nog steeds gewoon op fietsafstand!

En de sfeer? Die wordt uiteindelijk bepaald door de wisselwerking tussen de spelers op het veld (fraai resultaatvoetbal) en de supporters. Ik snap werkelijk de nostalgie over ons (ver)oude(erde) stadion niet: het ziet er niet uit, staat er niet eens zo heel lang, toiletten, drink- en eetvoorzieningen zijn maar zo zo, parkeren kun je er nauwelijks, de zgn. sfeervolle wijk gaat tegen de vlakte, et cetera, et cetera ...
Dat kun je ook niet snappen Huzumer want jij consumeert en hebt niet kunnen bijdragen aan de opbouw van de club.

Yellow Army

Citaat van: Vlampiep op april 24, 2017, 20:32:13
Dat kun je ook niet snappen Huzumer want jij consumeert en hebt niet kunnen bijdragen aan de opbouw van de club.

Sprak de grote supportersgod...
Area 58

Vlampiep

Citaat van: Yellow Army op april 24, 2017, 21:07:35
Sprak de grote supportersgod...
Nee omkoal, ik bin gewoan een ouwe lul die vanaf ut begin alles met maakt het.
En wast niet weest kest oek nier foele.


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Yellow Army

Citaat van: Vlampiep op april 24, 2017, 21:22:10
Nee omkoal, ik bin gewoan een ouwe lul die vanaf ut begin alles met maakt het.
En wast niet weest kest oek nier foele.

Hou dan op zo denigrerend tegen een ander te praten juh leipo.
Area 58

Agy

Citaat van: Vlampiep op april 24, 2017, 21:22:10
En wast niet weest kest oek nier foele.

Jij hebt niet veel doel over het tactische onderdeel van het edele voetbalspel maar dat weerhoud jou toch ook niet om er over mee te praten..??

vialli

Iedere Cambuursupporter blieft ut liefst bij ut Cambuurplein maar commercieel gezien schient dat niet te kunnen en bovendien wil de gemeente daar oek niet an metwerke door middel van een lening voor een verbouwing so as in Deventer wel het geval is!!!
Gelukkig is d'r un investeerder fonnen die op het WTC complex sien nek uitsteke wil om
daar een pracht van un complex neer te setten en Cambuur deurgroeie ken as un folwaardigge eredivisieclub omdat de commerciƫle mogelukheden daar feul grooter binne.
Het is de dood of de gladiolen want meer smaken binne d'r niet helaas,dus mutte we d'r met sien allen wat van make.

Huzumer

Vialli's verhaal ik gewoon het realistisch verhaal, Vlampiep. Tuurlijk, op de huidige locatie in een (ver)nieuw(d) jasje zou het allermooiste zijn, maar als je je in de business case hebt verdiept, weet je dat dat niet haalbaar is. Ook ik kom al lange tijd bij Cambuur overigens - bijna 35 jaar - en de jaren dat we het alleen van de sfeer moesten hebben waren er helaas vele. Ik ga voor sfeer EN voetbal!  ;)

Vlampiep

Citaat van: Agy op april 24, 2017, 22:36:39
Jij hebt niet veel doel over het tactische onderdeel van het edele voetbalspel maar dat weerhoud jou toch ook niet om er over mee te praten..??
Het ventileren van een mening over iets is wat anders dan te denken de waarheid in pacht te hebben.
Daarbij realiseer ik mij ook wel terdege dat een nieuw stadion op de huidige locatie waarschijnlijk niet tot de mogelijkheden behoort, maar ben niet blind voor de gevolgen die een nieuw stadion op een locatie buiten de stad kan veroorzaken.
Misschien ga jij er van uit dat het forum bedoeld is voor de personen die verheven zijn in de orde van voetbal professoren, dan bij deze mijn excuses voor de veroorzaakte overlast.

Vlampiep

Citaat van: Huzumer op april 25, 2017, 06:30:46
Vialli's verhaal ik gewoon het realistisch verhaal, Vlampiep. Tuurlijk, op de huidige locatie in een (ver)nieuw(d) jasje zou het allermooiste zijn, maar als je je in de business case hebt verdiept, weet je dat dat niet haalbaar is. Ook ik kom al lange tijd bij Cambuur overigens - bijna 35 jaar - en de jaren dat we het alleen van de sfeer moesten hebben waren er helaas vele. Ik ga voor sfeer EN voetbal!  ;)
As we ut hewwe over un Volksclub dan is ut stukje gefoel daar un  belangriek onderdeel fan en daar kenne sommige voetbal professoren dan oek niet omhene.
Laatst met de halve finale in ut AfAFS stadion was oek un geweldige sfeer, dus dat ken lieke goed in un nieuw stadion en met wat geluk wurd ut krekt als in ut ouwe.
Mar as foetballe

Geelblauwstiens

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 24, 2017, 22:14:43
1936??
Welk deel van het huidige stadion is van 1936?. Ik denk alleen een stukje hekwerk.

poelie-lwd

Citaat van: Vlampiep op april 24, 2017, 19:48:26
Toen stou nog in de loop zast, waren wij al bezig met ut bouwen un nieuw krachthonk voor Cambuur.
Dat wudde bouwt deur oans in oanze vrije tied en bekostigd met opbrengsten uut de oud papier akties.
Dur is feul feranderd, mar ut blauw gele gevoel foor dit stadion is niet feranderd.

Ouwe vriendenclub. Erger is er niet. Voelen zich boven alles en iedereen verheven. Misplaatste arrogantie om anderen hierop te wijzen als zijnde de almachtige zelf. Ga gewoon in discussie en kap met dat neerbuigende gedoe richting medesupporters. Slaat nergens op.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Agy

Citaat van: Vlampiep op april 25, 2017, 08:12:35
Het ventileren van een mening over iets is wat anders dan te denken de waarheid in pacht te hebben...

Misschien ga jij er van uit dat het forum bedoeld is voor de personen die verheven zijn in de orde van voetbal professoren, dan bij deze mijn excuses voor de veroorzaakte overlast...

Dus jij mag wel iemand bekritiseren omdat die er volgens jou geen verstand van kan hebben en dus eigenlijk zijn mond moet houden, maar als je de bal terug krijgt zijn de teentjes getoucheerd..??


.
Citaat van: poelie-lwd op april 25, 2017, 09:11:55
Ouwe vriendenclub. Erger is er niet. Voelen zich boven alles en iedereen verheven. Misplaatste arrogantie om anderen hierop te wijzen als zijnde de almachtige zelf. Ga gewoon in discussie en kap met dat neerbuigende gedoe richting medesupporters. Slaat nergens op.

_O_

zeewolde

Citaat van: poelie-lwd op april 25, 2017, 09:11:55
Ouwe vriendenclub. Erger is er niet. Voelen zich boven alles en iedereen verheven. Misplaatste arrogantie om anderen hierop te wijzen als zijnde de almachtige zelf. Ga gewoon in discussie en kap met dat neerbuigende gedoe richting medesupporters. Slaat nergens op.
_O_

Vlampiep

Citaat van: poelie-lwd op april 25, 2017, 09:11:55
Ouwe vriendenclub. Erger is er niet. Voelen zich boven alles en iedereen verheven. Misplaatste arrogantie om anderen hierop te wijzen als zijnde de almachtige zelf. Ga gewoon in discussie en kap met dat neerbuigende gedoe richting medesupporters. Slaat nergens op.
Gewone discussie is volgens mij niet mogelijk want personen met een andere mening worden afgeserveerd of beschimpt
Jammer dat een aantal op dit forum niet begrijpen dat bij een Volksclub ook sentimenten behoren, waren deze er niet kun je ook nooit pretenderen volksclub te zijn.