Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Lwd79 op april 04, 2017, 10:11:07
Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde mening.
Het is Leeuwarders eigen om alles wat nieuw of anders is te wantrouwen. Wat heeft die identiteit ons tot nu toe gebracht dan? Een aantal bijna faillissementen een kunstgrasveld een onthoofde harde kern en nog steeds geen nieuw stadion. Echt om van onder de indruk te raken!
Ik zou zeggen weeg de voordelen tegen de nadelen af dan kom je tot de conclusie dat een dergelijke sponsor zowel cambuur als de stad Leeuwarden een gouden toekomst kan brengen.

het heeft ons gebracht tot de club die we nu zijn waar veel supporters trots op zijn en met gezeik
en hoogtepunten nou best genoeg toch..nooit geen andere club oek al winnen ze alles wat er te winnen
is.en 1 iemand met veel poen is altijd welkom mist het goed besteed wordt en zo iemand kan nooit
de baas/eigenaar van de club worden is mijn mening. wij zijn Cambuur en die club is uniek.

Yellow Army

Citaat van: denistel op april 05, 2017, 13:14:25
het heeft ons gebracht tot de club die we nu zijn waar veel supporters trots op zijn en met gezeik
en hoogtepunten nou best genoeg toch..nooit geen andere club oek al winnen ze alles wat er te winnen
is.en 1 iemand met veel poen is altijd welkom mist het goed besteed wordt en zo iemand kan nooit
de baas/eigenaar van de club worden is mijn mening. wij zijn Cambuur en die club is uniek.

Su ist
Area 58

Vlampiep

Citaat van: Yellow Army op april 05, 2017, 14:51:22
Su ist
Nou ist in de voetballerij altiet nog dat de gene die betaalt bepaalt, maar ut mut dur niet op uitdraaie dat un sponser eigenaar wud.

Agy

Citaat van: Vlampiep op april 05, 2017, 18:28:18
Nou ist in de voetballerij altiet nog dat de gene die betaalt bepaalt, maar ut mut dur niet op uitdraaie dat un sponser eigenaar wud.

Een sponsor als eigenaar is idd niet ideaal maar er zijn toch genoeg praktijkvoorbeelden dat het wel werkt. Maar RB is weer een ander verhaal, die verandert je clubnaam, clublogo, clubkleuren en bouwt een nieuw stadion. Anders gezegd ze kopen de licentie en starten gewoon een nieuwe club.

Lwd79

Citaat van: Agy op april 06, 2017, 08:05:04
Een sponsor als eigenaar is idd niet ideaal maar er zijn toch genoeg praktijkvoorbeelden dat het wel werkt. Maar RB is weer een ander verhaal, die verandert je clubnaam, clublogo, clubkleuren en bouwt een nieuw stadion. Anders gezegd ze kopen de licentie en starten gewoon een nieuwe club.

Denk dat onze voorzitter een dergelijk initiatief direct zal omarmen. Het jarenlange vechten tegen schulden zal vast geen ambitie van die mensen zijn en als er dan een geldschieter komt zullen de opties echt wel overwogen worden.

roepieh

wat een geouwehoer over redbull. waar blieft dat nieuwe stadion!????

rvw

Wanneer vergadert de gemeente nu over de stadionplannen.wie oh wie weet meer?

058-4life

Geen geld, geen stadion.

justremco

Ard & Ype zijn vanavond op werkbezoek geweest in Kerkrade (voor wat t waard is) http://twitter.com/ArddeGraaf/status/850078467244912640

058-4life

Verrassing(sei) met Pasen!  :O

PePe

Drachten wil hulp van de provincie, voor het bouwen van een nieuw zwembad?
En wij hier dan in Leeuwarden? Wacht eerst maar 20 jaar!!
Laat de provincie eerst ons eens helpen, met een nieuw Cambuur stadion!!

nannenijpscc

Citaat van: PePe op april 12, 2017, 12:25:33
Drachten wil hulp van de provincie, voor het bouwen van een nieuw zwembad?
En wij hier dan in Leeuwarden? Wacht eerst maar 20 jaar!!
Laat de provincie eerst ons eens helpen, met een nieuw Cambuur stadion!!
Alles gaat voor helaas.. we wachten hier al zo lang!
Het duurt maar en duurt maar voordat er weer nieuw nieuws komt inzake het stadion.

weestwel


nannenijpscc

"De provinciale jaarrekening over 2016 sluit met een batig saldo van 20,9 miljoen euro. Dat is 8,6 miljoen euro meer dan was begroot".
Nou gas met dat stadion!

Yellow Army

En wat heeft de provincie met het nieuwe stadion te maken?
Area 58