Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

reisbureau

Citaat van: ChantiSCC op maart 03, 2017, 17:01:31
Mooi stadion inderdaad, alleen weten de AZ supporters duidelijk niet wat sfeer is, wat een dooie bende daar joh! Nog erger dan ik had verwacht en ja, misschien nog wel erger dan DKV!

En dan de kosten van bouwen van dat stadion (niet te vergelijken met onze situatie). Google dat maar eens. Nog uit de tijd van de DSB.

Destroyer

De vorm en het golvende dak zijn mooi, echter wel de tribunes tot de grond trekken!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cor

Citaat van: Destroyer op maart 03, 2017, 17:25:50
De vorm en het golvende dak zijn mooi, echter wel de tribunes tot de grond trekken!

Precies, zei ik gister daar ook al. Tribunes tegen het veld aan!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cor op maart 03, 2017, 22:06:41
Precies, zei ik gister daar ook al. Tribunes tegen het veld aan!!!

Lijkt me prachtig, maar ik verwacht niet dat ze dat willen...
Henk, held, bedankt

reisbureau

Wanneer zou de Gemeente Leeuwarden naar buiten komen met de volgende mededeling:
Verhuizing Cambuurstadion komt als een waar geschenk uit de hemel.

Waarom? Nou heel simpel.
•   Het huidige WTC complex hangt ze als een financiële tegenvaller van miljoenen al jaren om de nek en is in één keer weg;
•   De huidige kosten die ze 2 wekelijks moeten maken rond wedstrijden van Cambuur zijn vanuit huidige locatie en infrastructuur onnodig hoog;
•   De stilgevallen project ontwikkeling op de voormalige velden vv Leeuwarden kunnen uiteindelijk in gang gezet worden (groen en huizen);
•   De GasUnie pakt eindelijk de hoofdgasleiding die onder spoor van oude Trambaan zit aan (gaat deze verdiepen) en dat is vanuit milieu en veiligheidsoogpunt meer dan wenselijk;
•   Er is eindelijk een goede bestemming voor groot braakliggend terrein van voormalige vuurwerk fabriek Schuurmans.

Een groot compliment en diepe buiging voor Sc Cambuur zou op zijn plaats zijn. Die lossen de problemen van het plush op, die er goede sier mee kunnen maken.

Hulde aan Sc Cambuur.  :scc

Agy

Zo zal het idd wel ongeveer gaan ja...

nikjeuh

Citaat van: Vlampiep op maart 03, 2017, 16:04:51
Wat mij betreft mag het nieuwe stadion een kopie van het Afas stadion zijn.
Mooi en toch ook wel een lekker knus stadion wat de sfeer echt ten goede kan komen.

Skitterend stadion. Hier en daar wat kleine aanpassingen en het is helemaal Cambuur waardig.
Tribunes doortrekken tot veld, iets kleiner qua capaciteit (12.000-13.000...??) En BIER in het uitvak aub!  :zweep

Vlampiep

Citaat van: nikjeuh op maart 04, 2017, 16:29:05
Skitterend stadion. Hier en daar wat kleine aanpassingen en het is helemaal Cambuur waardig.
Tribunes doortrekken tot veld, iets kleiner qua capaciteit (12.000-13.000...??) En BIER in het uitvak aub!  :zweep
Een tapke in ut uutvak binne de kosten oek niet wel? :_schater

Geelblauwstiens

Liever een tapke op noord. Ik sta eigenlijk nooit in t uitvak bij ons. Zou wel service zijn naar onze gasten.

Vlampiep

Citaat van: Geelblauwstiens op maart 04, 2017, 17:00:57
Liever een tapke op noord. Ik sta eigenlijk nooit in t uitvak bij ons. Zou wel service zijn naar onze gasten.
Ik wil ut best foorstelle dat dur een bierringleiding deur ut stadion an leit wud. Hewwe dur allemaal wat an.

Geelblauwstiens

 
Citaat van: Vlampiep op maart 04, 2017, 17:12:03
Ik wil ut best foorstelle dat dur een bierringleiding deur ut stadion an leit wud. Hewwe dur allemaal wat an.

Strak plan

Zuid1991

Citaat van: Cor op maart 03, 2017, 22:06:41
Precies, zei ik gister daar ook al. Tribunes tegen het veld aan!!!
Tribunes tot vlak bij het veld idd.
Maar wat toch ook echt bij ons hoort, zijn de spandoeken bij noord.
Zou mooi zijn als de tribunes tot vlak bij het veld zijn maar dat er ook mogelijkheid is om spandoeken op te hangen

nikjeuh

Citaat van: Vlampiep op maart 04, 2017, 16:33:23
Een tapke in ut uutvak binne de kosten oek niet wel? :_schater
Ik heb zin in bier - Oh oh oh oh oooooh! :bav :ams :hein :grolsch :jupiler

vialli

#5623

Chelsea heeft goedkeuring burgemeester Londen
Facebook  Twitter  E-mail
Een nieuw stadion voor Chelsea met een capaciteit van 60.000 toeschouwers is weer een stap dichterbij gekomen. Na de bouwvergunning is de volgende, belangrijke horde genomen, namelijk de goedkeuring van de burgemeester van Londen. Sadiq Khan verklaarde maandag dat hij er het volste vertrouwen in heeft dat de investering van 600 MILJOEN!!!euro in Stamford Bridge ,,een juweel op de sportieve kroon van Londen wordt''.

Chelsea, de huidige koploper in de Premier League, noemde de goedkeuring van de burgemeester een belangrijke stap, maar de bouw kan nog niet beginnen. ,,Er zijn nog wat hobbels te nemen in de plannen, voordat we met het werk kunnen beginnen'', meldde de Londense club op zijn website.

Chelsea voetbalt al sinds 1905 op Stamford Bridge, dat op dit moment plaats biedt aan 41.600 fans. Concurrent Arsenal verhuisde tien jaar geleden al naar een groter stadion met 60.000 plaatsen. Tottenham Hotspur, ook afkomstig uit Londen, breidt op dit moment White Harte Lane uit naar een soortgelijke capaciteit. West Ham United speelt sinds dit seizoen in het grote Olympisch Stadion van de hoofdstad van Engeland.

KOM OP LEEUWARDEN !!!

Dokkumer

In het buitenland lopen procedures toch vaak iets anders. Hier in Nederland is het heel veel heen en weer geschuif van papieren, waarbij je elke keer weer onder op de stapel komt. Werkverschaffing via bureaucratie :devil