Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

De gemeente heeft willens en wetens gemeenschapsgeld gestoken in het WTC. Dat blijkt een fiasco te zijn. Mag je dan als overheid dat geld over de rug van anderen en misschien zelfs ten koste van het hele project, terughalen? Ik vind dat onbehoorlijk bestuur! Socialisten zijn er goed in om geld dat anderen verdiend te hebben uit te geven! En ze zijn er ook goed in om geld van anderen in te pikken. Nee, ik heb totaal geen vertrouwen in dot college.

Agy

#5416
Citaat van: John Hiatt op december 05, 2016, 18:37:50
Helaas... De gemeente is wel partij. Zit voor miljoenen in het WTC. En probeert via Cambuur voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten.

Sorry hoor maar daarmee zijn ze nog geen partij in de onderhandelingen.


Citaat van: John Hiatt op december 06, 2016, 09:04:59
De gemeente heeft willens en wetens gemeenschapsgeld gestoken in het WTC. Dat blijkt een fiasco te zijn. Mag je dan als overheid dat geld over de rug van anderen en misschien zelfs ten koste van het hele project, terughalen? Ik vind dat onbehoorlijk bestuur.

Dat mag jij vinden maar dat is niet zo, die verplichting hebben ze tegenover de burgers en die bestaan niet alleen uit Cambuur supporters. Onbehoorlijk bestuur zou juist zijn als ze dit om Cambuur wel zouden mee laten wegen en er om die reden invloed op zouden uitoefenen. Naast onbehoorlijk bestuur geef je, zoals ik al eerder aangaf, derden ook nog eens voeding om gegronde bezwaren in te dienen en dus via de rechter alles nog veel langer te laten duren. Nogmaals ik vindt het logisch dat, zolang de onderhandelingen niet zijn afgerond, je als gemeente hier geen besluitvorming over kunt nemen. Zonder outcome weet je immers niet eens de exacte kosten en uiteindelijke ruimtelijke indeling..!?

Verder denk ik nog steeds dat het allemaal wel meevalt maar dat het weer gestook van de LC is. 





John Hiatt

Dat laatste is zeker niet waar. De gemeente heeft bewust een brief gelekt aan de lc, logisch dat de krant die gaat publiceren.

Verder mag jij je mening hebben, ik vind het van onbehoorlijk bestuur getuigen als je tijdens een proces de spelregels diverse keren aanpast. Ik denk nog steeds dat het college compleet verdeeld is. Crone en de CDA-wethouders zijn tegen. Hier lijdt het hele proces onder.

Vlampiep

Citaat van: John Hiatt op december 06, 2016, 11:48:00
Dat laatste is zeker niet waar. De gemeente heeft bewust een brief gelekt aan de lc, logisch dat de krant die gaat publiceren.

Verder mag jij je mening hebben, ik vind het van onbehoorlijk bestuur getuigen als je tijdens een proces de spelregels diverse keren aanpast. Ik denk nog steeds dat het college compleet verdeeld is. Crone en de CDA-wethouders zijn tegen. Hier lijdt het hele proces onder.
Onze gemeente heeft de nijging om veel geld in prestige objecten te investeren, zonder dat hier vooraf een gedegen en onafhankelijk extern onderzoek aan vooraf is gegaan.
Het wel zo dat indien de gemeente binnen de wettelijke kaders opereert, er geen sprake kan zijn van onbehoorlijk bestuur. Wel kun je hun van willekeur beschuldigen.

Agy

Citaat van: John Hiatt op december 06, 2016, 11:48:00
Dat laatste is zeker niet waar. De gemeente heeft bewust een brief gelekt aan de lc, logisch dat de krant die gaat publiceren.
Dat zou ook nog kunnen om druk op de partijen uit te oefenen om haast te maken, niet netjes maar in dat geval heb ik er dus geen probleem mee.

Citeer...ik vind het van onbehoorlijk bestuur getuigen als je tijdens een proces de spelregels diverse keren aanpast. Ik denk nog steeds dat het college compleet verdeeld is. Crone en de CDA-wethouders zijn tegen. Hier lijdt het hele proces onder.
Dat weet ik niet, daar zou je best gelijk in kunnen hebben. Ging mij even om dit specifiek (WTC) punt.


Citaat van: Vlampiep op december 06, 2016, 12:52:59
Onze gemeente heeft de nijging om veel geld in prestige objecten te investeren, zonder dat hier vooraf een gedegen en onafhankelijk extern onderzoek aan vooraf is gegaan.
Het wel zo dat indien de gemeente binnen de wettelijke kaders opereert, er geen sprake kan zijn van onbehoorlijk bestuur. Wel kun je hun van willekeur beschuldigen.
We hebben het hier over het WTC en, als je het over die miljoenen hebt, dat is gebeurt om hier zowel direct als indirect veel werkgelegenheid te behouden. Dus kijkend naar dit punt een beetje dom gelul.

Vlampiep

Citaat van: Agy op december 06, 2016, 13:33:22
Dat zou ook nog kunnen om druk op de partijen uit te oefenen om haast te maken, niet netjes maar in dat geval heb ik er dus geen probleem mee.
Dat weet ik niet, daar zou je best gelijk in kunnen hebben. Ging mij even om dit specifiek (WTC) punt.

We hebben het hier over het WTC en, als je het over die miljoenen hebt, dat is gebeurt om hier zowel direct als indirect veel werkgelegenheid te behouden. Dus kijkend naar dit punt een beetje dom gelul.
Noem het maar dom gelul, 70 miljoen steken in de aardwarmte centrale op het WTC complex, waarvan het nog niet bewezen is dat er voldoende rendement zal worden verkregen.
En werkgelegenheid waar je het over hebt zal van uit het bedrijfsleven moeten komen niet vanuit de gemeente met de door hun gesubsidieerde "hamburgerbaantjes".

Agy

Citaat van: Vlampiep op december 06, 2016, 13:40:03
Noem het maar dom gelul...

Nou slap gelul dan haha.. bedoelde meer te zeggen dat we er niet altijd van alles bij moeten halen, ophouden met dat Calimero gedrag. Zo van kijk wat ze daar wel niet aan uitgeven dan kunnen ze....... gewoon naar datgene kijken wat er indeze toe doet en ik zie, hoe langzaamaan, ook toch stapjes. Elke x is er een hobbel die uiteindelijk toch weer glad wordt gestreken. We zijn eindelijk zo ver dat de gemeente de case behandelt... das al heel wat.

Yellow Army

Citaat van: Vlampiep op december 06, 2016, 13:40:03
Noem het maar dom gelul, 70 miljoen steken in de aardwarmte centrale op het WTC complex, waarvan het nog niet bewezen is dat er voldoende rendement zal worden verkregen.
En werkgelegenheid waar je het over hebt zal van uit het bedrijfsleven moeten komen niet vanuit de gemeente met de door hun gesubsidieerde "hamburgerbaantjes".

Jammer voor je verhaal, maar die 70 mio komt dus niet van de gemeente. Iets met klokken en klepels.
Area 58

Vlampiep

Citaat van: Yellow Army op december 06, 2016, 17:32:43
Jammer voor je verhaal, maar die 70 mio komt dus niet van de gemeente. Iets met klokken en klepels.
Het is juist dat de 70 milj. niet door de gemeente zal worden opgehoest. Maar weet je misschien ook wie er garant staat als er tekorten zijn in de exploitatie van de centrale?

Agy

Dit wordt zo wel erg veel spijkers op laag water.....  :X :X :X

Vlampiep

Citaat van: Agy op december 06, 2016, 20:03:36
Dit wordt zo wel erg veel spijkers op laag water.....  :X :X :X
Mar kieke wat ut wurd en de moeat dur mar in houwe.

Bolle

Wanneer kunnen we een mooie plek uitkiezen?

janou

ik stem voor een nieuw stadion in het oh zo mooie Zeewolde :insane ;) :_schater

Dokkumer

Zet het stadion dan maar bij E10 neer. Is voor mij ook een stuk dichterbij  :zweep

AL

Citaat van: Dokkumer op december 07, 2016, 14:21:46
Zet het stadion dan maar bij E10 neer. Is voor mij ook een stuk dichterbij  :zweep

_O_ _O_