Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens

Citaat van: Dokkumer op december 03, 2016, 11:39:48
Maar waarom komt dit issue nu pas aan de orde en niet veel eerder? Of zitten er meer van deze addertjes onder het gras in het gemeentehuis?
Gebroed :)


Lore

Citaat van: Dokkumer op december 03, 2016, 11:39:48
Maar waarom komt dit issue nu pas aan de orde en niet veel eerder? Of zitten er meer van deze addertjes onder het gras in het gemeentehuis?

Zoals ik die brief lees is er een wijziging in de plannen voor het Cambuur-project. Waardoor zij vierkantemeters van het WTC nodig hebben,  daarom wordt het nu een issue.

Ik zeg niet dat ik weet waar het allemaal aan ligt, ik vind alleen de reacties erg eenzijdig.

Geelblauwstiens

#5388
Citaat van: Dokkumer op december 03, 2016, 11:42:48
:_schater
Helaas heeft niet iedere ambtenaar bij Lwd een seizoenkaart van SCC.
Ondertussen wel pagina vol advertentie in LC  vandaag, voor halve sk voor dkv. Zullen vast mensen heel mooi vinden. Hebben daar zeker geen wachtlijsten meer :)
Zal vast hier en daar bij ambtenaren Lwd sprake  zijn van zgn. "Remmers in vaste dienst"

John Hiatt

Citaat van: Lore op december 03, 2016, 10:23:30
Hmmm, klinkt het zo onredelijk dan wat de gemeente vraagt? Voor het nieuwe stadion is het wtc nodig, de gemeente heeft nog een issue met het wtc en wil dit eerst oplossen en dan verder met Cambuur.

Daar hebben ze inmiddels jaren de tijd voor gehad om dat op te lossen. Ze willen niet! En verzinnen dus steeds weer wat nieuws. Let maar op, volgende stap zal zijn om DijkstraDraisma buitenspel te zetten....

John Hiatt

Citaat van: Lore op december 03, 2016, 11:47:42
Zoals ik die brief lees is er een wijziging in de plannen voor het Cambuur-project. Waardoor zij vierkantemeters van het WTC nodig hebben,  daarom wordt het nu een issue.

Ik zeg niet dat ik weet waar het allemaal aan ligt, ik vind alleen de reacties erg eenzijdig.

De brief van de gemeente, waar de LC over spreekt, is nog niet eens bij Cambuur gearriveerd..... Heeft de gemeente dus eerst laten lekken aan de krant! Achterbakser kan het bijna niet!

Vlampiep

Citaat van: John Hiatt op december 03, 2016, 13:03:25
De brief van de gemeente, waar de LC over spreekt, is nog niet eens bij Cambuur gearriveerd..... Heeft de gemeente dus eerst laten lekken aan de krant! Achterbakser kan het bijna niet!
Kijk, zo ken ik de gemeen(te) Leeuwarden weer.
Verborgen agenda's, machtsspelletjes en arrogantie blijven plaatsvinden bij dit College.

Noordcambuur

Citaat van: John Hiatt op december 03, 2016, 13:03:25
De brief van de gemeente, waar de LC over spreekt, is nog niet eens bij Cambuur gearriveerd..... Heeft de gemeente dus eerst laten lekken aan de krant! Achterbakser kan het bijna niet!
dit is toch niet normaal en Cambuur pikt maar alles  :y

Lore

Citaat van: John Hiatt op december 03, 2016, 13:03:25
De brief van de gemeente, waar de LC over spreekt, is nog niet eens bij Cambuur gearriveerd..... Heeft de gemeente dus eerst laten lekken aan de krant! Achterbakser kan het bijna niet!

Ja, dat os triest

Bascambuur

Er zit ook meer dan een maand tussen de brief van Cambuur en het antwoord, terwijl Ype om een reactie binnen twee weken vraagt. En zo ingewikkeld was het niet, dus dat had prima gekund.

Oosttribune

Het verlies tegen de jochies van Ajax is minder erg dan de berichten die nu naar buiten komen. Het is lang stil geweest maar Cambuur zoekt nu de media en de gemnente ook. Dit gaat een verhaal worden wie de schuldige is van het uitblijven van een nieuw stadion. Cambuur was een financieel lijk ergens onderin de Jupiler league. Er is keihard gewerkt aan het imago van de club maar het mag niet zo wezen het stadion gaat er niet komen. De gemeente Leeuwarden wil niet, nu niet, nooit niet!!

Conclusie, over een paar jaar zijn we terug bij af alleen financieel gezond. Terug naar spelers uit derde garnituur, directie weg, visie weg, einde verhaal!!


Agy

#5396
Vindt het anders vrij normaal dat de gemeente een overeenstemming mbt de WTC hallen als harde voorwaarde hanteerd om de businesscase te kunnen beoordelen. De gemeente is hier verder ook geen partij in dus snap niet dat iedereen gelijk weer naar de gemeente wijst. Alleen op de slechte communicatie kun je kritiek hebben maar dat is in politiekland eerder regel dan uitzondering. Denk trouwens ook dat het allemaal wel weer meevalt alleen wil het LC (net als de vorige keer) weer eens goedkoop scoren.

Lore

Citaat van: Agy op december 04, 2016, 20:32:44
Vindt het anders vrij normaal dat de gemeente een overeenstemming mbt de WTC hallen als harde voorwaarde hanteerd om de businesscase te kunnen beoordelen. De gemeente is hier verder ook geen partij in dus snap niet dat iedereen gelijk weer naar de gemeente wijst. Alleen op de slechte communicatie kun je kritiek hebben maar dat is in politiekland eerder regel dan uitzondering. Denk trouwens ook dat het allemaal wel weer meevalt alleen wil het LC (net als de vorige keer) weer eens goedkoop scoren.

Ik kan ook nog niet echt conclusies trekken op basis van de nieuwe informatie. Het kan ook zomaar een politiek spel zijn. Feit blijft wel dar wij graag sneller willen dan nu gebeurd!

Agy

Citaat van: Dokkumer op december 03, 2016, 11:39:48
Maar waarom komt dit issue nu pas aan de orde en niet veel eerder? Of zitten er meer van deze addertjes onder het gras in het gemeentehuis?

Denk dat de gemeente zich dit ook afvraagt.. die dacht een sluitende businesscase te ontvangen. Dit is dus niet zo, als je hier als gemeente een positief besluit over neemt geef je de 3e colonne zekers reden om gegrond bezwaar aan te tekenen.

John Hiatt

Citaat van: Agy op december 04, 2016, 21:12:16
Denk dat de gemeente zich dit ook afvraagt.. die dacht een sluitende businesscase te ontvangen. Dit is dus niet zo, als je hier als gemeente een positief besluit over neemt geef je de 3e colonne zekers reden om gegrond bezwaar aan te tekenen.

De businesscase is niet gewijzigd, zijn een paar details bijgesteld! Gemeente zoekt iets om te vertragen.