Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: jimny op november 04, 2016, 14:26:51
Hier zet ik hele grote vraagtekens bij, ik ken hem zo langzamerhand aardig en hij heeft maar een belang en dat is echt eigen belang.
En zijn belang bij het bouwen van een nieuw stadion is dermate groot dat ik er huiverig van wordt

Zet het lekker in het topic van Ype dan. Jou voorkeur is wel duidelijk.

vialli

Citaat van: jimny op november 04, 2016, 14:26:51
Hier zet ik hele grote vraagtekens bij, ik ken hem zo langzamerhand aardig en hij heeft maar een belang en dat is echt eigen belang.
En zijn belang bij het bouwen van een nieuw stadion is dermate groot dat ik er huiverig van wordt

Daar hebben we toch ALLEMAAL belang bij want zonder nieuw stadion is het einde verhaal.

moodygrunn

Citaat van: jimny op november 04, 2016, 14:26:51
Hier zet ik hele grote vraagtekens bij, ik ken hem zo langzamerhand aardig en hij heeft maar een belang en dat is echt eigen belang.
En zijn belang bij het bouwen van een nieuw stadion is dermate groot dat ik er huiverig van wordt

Wat is zijn belang hierin volgens jou?
In Henk en Sandor we trust

jimny

Citaat van: moodygrunn op november 04, 2016, 15:49:12
Wat is zijn belang hierin volgens jou?

Neem van mij aan het is geen loze kreet is, vraag maar eens rond waar hij zijn boterham mee verdiend

vialli

Citaat van: jimny op november 04, 2016, 15:55:13
Neem van mij aan het is geen loze kreet is, vraag maar eens rond waar hij zijn boterham mee verdiend

En wat is daar mis mee?

moodygrunn

Citaat van: jimny op november 04, 2016, 15:55:13
Neem van mij aan het is geen loze kreet is, vraag maar eens rond waar hij zijn boterham mee verdiend

Dat is nou juist het issue. Jij insinueert dat Ype slechte bedoelingen zou hebben, zonder dit verder te onderbouwen. Vervolgens beroep je je op een autoriteitsargument (drogreden: "Neem van mij aan...").  Waar verdient hij zijn boterham mee?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden#Ad_verecundiam_.28autoriteitsargument.29
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: Oosttribune op november 04, 2016, 10:58:40

Was Ype niet over de brug gekomen met geld dan was onze club er al jaren niet meer
Al eens eerder gezegd, dat was niet alleen Ype, dat waren een aantal zakenpartners van hem en hij had daar een aandeel in.
Overigens, in tegenstelling tot eerdere bestuursleden heeft Ype wel deels de hand in eigen boezem gestoken en dat siert hem. En nee, dat maakt hem niet meteen mijn allerbeste kameraad ;)

jimny

Citaat van: moodygrunn op november 04, 2016, 16:07:42
Dat is nou juist het issue. Jij insinueert dat Ype slechte bedoelingen zou hebben, zonder dit verder te onderbouwen. Vervolgens beroep je je op een autoriteitsargument (drogreden: "Neem van mij aan...").  Waar verdient hij zijn boterham mee?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden#Ad_verecundiam_.28autoriteitsargument.29

Jammer dan en voor iemand die hier op het forum woont maak je mij  niet wijs dat jij niet weet van de hoed en de rand en slechte bedoelingen heb je mij niet horen zeggen, dat is je eigen uitleg van mijn woorden.

moodygrunn

Citaat van: jimny op november 04, 2016, 17:35:18
Jammer dan en voor iemand die hier op het forum woont maak je mij  niet wijs dat jij niet weet van de hoed en de rand en slechte bedoelingen heb je mij niet horen zeggen, dat is je eigen uitleg van mijn woorden.

Als jij zo vaag bent in je bewoordingen door wel wat te zeggen, maar geen inhoudelijke zaken aan te kaarten, krijg je dat mensen zelf een interpretatie aan jouw woorden gaan geven.

Voor zover ik weet is Ype de spreekbuis van een groep mensen die destijds de club gered hebben. Sinds zijn komst draaien we volgens mij bijna elk jaar financieel in de plus. Ook heb ik begrepen dat hij verantwoordelijk was voor het vertrek van Sandor. Dat is het beeld dat ik van Ype heb.

Zou jij kunnen aangeven waar hij zijn boterham mee verdient en waarom zijn eigen belangen de belangen van Cambuur (en het nieuwe stadion) zouden schaden?
In Henk en Sandor we trust

jimny

Citaat van: moodygrunn op november 04, 2016, 17:43:12
waarom zijn eigen belangen de belangen van Cambuur (en het nieuwe stadion) zouden schaden?

Dit is alweer een aanname van jezelf omdat ik dat niet heb geschreven en je kunt blijven vissen echter ik heb de voorzet gegeven en een hint gegeven en is het verder aan jou om erachter te komen wat ik bedoelde.

John Hiatt

Citaat van: jimny op november 04, 2016, 14:26:51
Hier zet ik hele grote vraagtekens bij, ik ken hem zo langzamerhand aardig en hij heeft maar een belang en dat is echt eigen belang.
En zijn belang bij het bouwen van een nieuw stadion is dermate groot dat ik er huiverig van wordt

Vertel!

zeewolde

Citaat van: jimny op november 04, 2016, 22:59:22
Dit is alweer een aanname van jezelf omdat ik dat niet heb geschreven en je kunt blijven vissen echter ik heb de voorzet gegeven en een hint gegeven en is het verder aan jou om erachter te komen wat ik bedoelde.
jij geeft de hint dat zijn belang groot is. Van mij mag het, als daarmee het stadion ook komt.

Jij loopt alleen maar af te geven op een man die er mede voor gezorgd heeft dat de club nog bestaat.

Heb je een persoonlijk probleem met hem, of wat is er aan de hand?

jimny

Citaat van: zeewolde op november 05, 2016, 00:11:37

Jij loopt alleen maar af te geven op een man die er mede voor gezorgd heeft dat de club nog bestaat.

Heb je een persoonlijk probleem met hem, of wat is er aan de hand?

Ik heb geen persoonlijk probleem met hem echter ik zet hele grote vraagtekens bij zijn functioneren en dat is helaas niet mijn stijl.
Maar kennelijk heb jij er behoefte aan om de beste man te verdedigen en dat staat je vrij net zo als ik een andere mening heb en deze op dit openbaar forum ventileer.

PePe

#5278
Bestuurders zonder voetbal achtergrond, moeten geen voetbal technische beslissingen nemen.
Voetbalverstand heb je, dit kun je niet kopen, als je het niet bezit.

Zakelijk heeft hij de club op de rails gekregen, sportief niet.

moodygrunn

Citaat van: jimny op november 04, 2016, 22:59:22
Dit is alweer een aanname van jezelf omdat ik dat niet heb geschreven en je kunt blijven vissen echter ik heb de voorzet gegeven en een hint gegeven en is het verder aan jou om erachter te komen wat ik bedoelde.

Dit is net zo'n voorzet als die voorzetten van Peersman. Hoog in de tweede ring. Zeg dan alles of zeg niks. Hier kan niemand wat mee.
In Henk en Sandor we trust