Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Gerald vd Belt zou technisch en nieuw stadion directeur worden. Nu het zo beroerd met het voetbal gaat, vraag ik me af of Gerald wel tijd heeft voor het nieuwe stadion?

rvw

Wanneer is die vergadering dan?

Yellow Army

Citaat van: rvw op november 02, 2016, 19:22:45
Wanneer is die vergadering dan?

Daar moet eerst over vergaderd worden
Area 58

John Hiatt

Citaat van: rvw op november 02, 2016, 19:22:45
Wanneer is die vergadering dan?

Probleem is dat er nog helemaal niks gepland is door de gemeente. En dat is niet conform de afspraak van juli dit jaar. De gemeente houdt zich niet aan de afspraken!

Oosttribune

Citaat van: John Hiatt op november 01, 2016, 21:59:44
Geloof mij maar Spine, weet dat dat lastig voor je is!  :devil
Dit slaat wel degelijk op Cambuur!

Gaat niet over Cambuur. Begroting 2017 en paar onderwerpen als hamerslag, onderwerpen staan in de Huis aan Huis van gister.
December nieuwe kans wellicht

John Hiatt

Citaat van: Oosttribune op november 03, 2016, 09:04:33
Gaat niet over Cambuur. Begroting 2017 en paar onderwerpen als hamerslag, onderwerpen staan in de Huis aan Huis van gister.
December nieuwe kans wellicht

Ook dan staat er niks op de agenda...

Nightmarelwd

Geloven jullie nog steeds dat het stadion er komt? Ik ben daar maanden geleden al mee gestopt.



MI-Sider for Life

jimny

Citaat van: Nightmarelwd op november 03, 2016, 17:06:59
Geloven jullie nog steeds dat het stadion er komt? Ik ben daar maanden geleden al mee gestopt.

Ik noem het niet voor niks Ypes Luchtkasteel, ook vind ik dat Ype zijn zetel moet afstaan omdat hij als Voorzitter veel te veel fouten heeft gemaakt,  Rob Maas, vd Vegt groen licht voor gegeven en beiden echt totaal niet geschikt en ook daar is hij verantwoordelijk voor.

PePe

Citaat van: jimny op november 03, 2016, 17:18:44
Ik noem het niet voor niks Ypes Luchtkasteel, ook vind ik dat Ype zijn zetel moet afstaan omdat hij als Voorzitter veel te veel fouten heeft gemaakt,  Rob Maas, vd Vegt groen licht voor gegeven en beiden echt totaal niet geschikt en ook daar is hij verantwoordelijk voor.

Je vergeet de goede dingen die hij heeft gedaan, als het rond komt, dan is hij de man!!

Nightmarelwd

Citaat van: PePe op november 03, 2016, 17:29:05
Je vergeet de goede dingen die hij heeft gedaan, als het rond komt, dan is hij de man!!

Hij heeft zeker weten goede dingen gedaan, maar dat was toen vd Belt nog directeur was. Daarna geen goede dingen meer gedaan.
MI-Sider for Life

Vlampiep

Citaat van: jimny op november 03, 2016, 17:18:44
Ik noem het niet voor niks Ypes Luchtkasteel, ook vind ik dat Ype zijn zetel moet afstaan omdat hij als Voorzitter veel te veel fouten heeft gemaakt,  Rob Maas, vd Vegt groen licht voor gegeven en beiden echt totaal niet geschikt en ook daar is hij verantwoordelijk voor.
Ype is voorzitter van de RvB en voor voetbalkennis zijn er mensen ingehuurd waarvan bleek dat ze niet konden brengen wat er van werd verwacht.
Het bestuur wat de aanstelling van Vd Vegt en Maas heeft bewerkstelligd is daarvoor verantwoordelijk.
Ype heeft Vd Belt terug gehaald en heeft daarvoor voldoende credits binnen gehaald.

jimny

#5261
Citaat van: Vlampiep op november 03, 2016, 19:57:53
Ype is voorzitter van de RvB en voor voetbalkennis zijn er mensen ingehuurd waarvan bleek dat ze niet konden brengen wat er van werd verwacht.
Het bestuur wat de aanstelling van Vd Vegt en Maas heeft bewerkstelligd is daarvoor verantwoordelijk.
Ype heeft Vd Belt terug gehaald en heeft daarvoor voldoende credits binnen gehaald.

Ype had nooit akkoord moeten gaan met het aantrekken Vegt hij wist toch van de slechte prestaties van dit heerschap.
Ook over Rob Maas was genoeg bekend en wat iedereen vooraf al wist over deze trainer werd hoe jammer ook bewaarheid, kortom weer een miskleun.
vd Belt terughalen was een makkie omdat die kruipend wel terugwilde en was eigenlijk een vooropgezet plan omdat het een publiek geheim was dat hierdoor vdVegt ging sneuvelen en ook hierin gaat Ype dus niet vrijuit

Vlampiep

Citaat van: jimny op november 03, 2016, 22:42:41
Ype had nooit akkoord moeten gaan met het aantrekken Vegt hij wist toch van de slechte prestaties van dit heerschap.
Ook over Rob Maas was genoeg bekend en wat iedereen vooraf al wist over deze trainer werd hoe jammer ook bewaarheid, kortom weer een miskleun.
vd Belt terughalen was een makkie omdat die kruipend wel terugwilde en was eigenlijk een vooropgezet plan omdat het een publiek geheim was dat hierdoor vdVegt ging sneuvelen en ook hierin gaat Ype dus niet vrijuit
Als de meerderheid van bestuur en TS Vd Vegt wilde halen, kan Ype als voorzitter dat niet tegenhouden, idem als het om een trainer gaat.
Dat houdt niet tegen dat hij wel medeverantwoordelijk is.
Verder is het zo dat Vd Belt en Ype hun onderlinge contacten altijd hebben gehouden, waardoor de terugkeer van Vd Belt gerealiseerd kon worden.
Maar ook hier kan Ype dit niet zelf besluiten en is de meerderheid binnen een bestuur noodzakelijk.
Ik ben absoluut geen fan van Ype die ook veel dingen heeft verknalt, maar als hij dingen goed doet dan mag dat ook worden gezegd.

Oosttribune

Citaat van: jimny op november 03, 2016, 22:42:41
Ype had nooit akkoord moeten gaan met het aantrekken Vegt hij wist toch van de slechte prestaties van dit heerschap.
Ook over Rob Maas was genoeg bekend en wat iedereen vooraf al wist over deze trainer werd hoe jammer ook bewaarheid, kortom weer een miskleun.
vd Belt terughalen was een makkie omdat die kruipend wel terugwilde en was eigenlijk een vooropgezet plan omdat het een publiek geheim was dat hierdoor vdVegt ging sneuvelen en ook hierin gaat Ype dus niet vrijuit

Op sportief vlak had de directie andere beslissingen moeten nemen eens. Maar Ype is gelukkig wel zo eerlijk om dat toe te geven. Met Gerald is er normaal sportief inzicht terug.

Cambuur is ook een bedrijf en als je kijkt naar de resultaten en de bedrijfsvoering dan kan je alleen maar concluderen dat deze directie na veertig jaar puinhoop een stabiel en winstgevend beleid voert. Het gevecht met de gemeente is gigantisch, in andere steden hadden we al lang een nieuw stadion. Iedere keer komen er nieuwe eisen. Als Ype Ard en Gerald dat stadion er door krijgen is dat een wereld prestatie. Het duurt veel te lang maar wat denk je van de club, alles is ingediend en maar wachten tot die grapjassen op het stadhuis een keer doorpakken.

Was Ype niet over de brug gekomen met geld dan was onze club er al jaren niet meer

jimny

Citaat van: Oosttribune op november 04, 2016, 10:58:40


Was Ype niet over de brug gekomen met geld dan was onze club er al jaren niet meer

Hier zet ik hele grote vraagtekens bij, ik ken hem zo langzamerhand aardig en hij heeft maar een belang en dat is echt eigen belang.
En zijn belang bij het bouwen van een nieuw stadion is dermate groot dat ik er huiverig van wordt