Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Bolle

Citaat van: richard op augustus 24, 2016, 12:03:55
Dan is het met investeerders want draisma heeft verder niks te maken met grondeigenaren volgens mij dat is pakkie aan investeerders!!

Geloof mij; dit loopt wel degelijk via DD. Heb zelfs voorstellen op tekening voorbij zien komen (waar niemand blij van wordt overigens).

moodygrunn

Citaat van: Bolle op augustus 25, 2016, 01:04:40
Geloof mij; dit loopt wel degelijk via DD. Heb zelfs voorstellen op tekening voorbij zien komen (waar niemand blij van wordt overigens).

Ik meende dat de tekeningen en schetsen gemaakt zouden worden aan de hand van de  wensen die via KvC en/of CC zijn geinventariseerd? Is dat niet gebeurd dan?
In Henk en Sandor we trust

Bolle

Citaat van: moodygrunn op augustus 25, 2016, 01:13:40
Ik meende dat de tekeningen en schetsen gemaakt zouden worden aan de hand van de  wensen die via KvC en/of CC zijn geinventariseerd? Is dat niet gebeurd dan?

Ik had iets duidelijker moeten zijn... Tekeningen omtrent voorstellen voor grondruil bedoel ik. Niet vh stadion zelf.

Montana

Citaat van: moodygrunn op augustus 25, 2016, 01:13:40
Ik meende dat de tekeningen en schetsen gemaakt zouden worden aan de hand van de  wensen die via KvC en/of CC zijn geinventariseerd? Is dat niet gebeurd dan?

Klopt, stadioncommissie. Daar wordt men wél blij van hoor ;)

Yellow Army

Citaat van: Montana op augustus 26, 2016, 12:54:35
Klopt, stadioncommissie. Daar wordt men wél blij van hoor ;)

Zo blij als Churandy?
Area 58

moodygrunn

Citaat van: Bolle op augustus 25, 2016, 07:57:34
Ik had iets duidelijker moeten zijn... Tekeningen omtrent voorstellen voor grondruil bedoel ik. Niet vh stadion zelf.

Kun je dit uitleggen? Wat valt er te tekenen aan grondruil?
In Henk en Sandor we trust

Bolle

Citaat van: moodygrunn op augustus 26, 2016, 14:36:49
Kun je dit uitleggen? Wat valt er te tekenen aan grondruil?

Intekenen wat t voorstel is vanuit DD.

Scc4-ever

Wanneer komt er nou eindelijk is duidelijkheid over t nieuwe stadion?.

Robinho

vrij snel  de laatste plooien worden glad gestreken met betrekking tot de grond van voormalig schuurmans..ziet er goed uit  details uitwerken

058-4life

Maakt allemaal niet uut. Net als die verrekte Centrale As is het stadion sowieso dik en dik te laat. Had allemaal veel eerder mutten. Geloof er ook helemaal geen snars van dat er binnen 3 jaar daadwerkelijk iets nieuws staat. Luchtfietserij  :rodekaart

Viper

Cambuur Live ‏@CambuurLive  5 min.5 minuten geleden
FAAL! @Gemeente_Lwd had een teamuitje met spelersbus van SC Heerenveen... #Cambuur

Om te kotsen.

hobbes

Citaat van: Viper op september 08, 2016, 17:17:17
Cambuur Live ‏@CambuurLive  5 min.5 minuten geleden
FAAL! @Gemeente_Lwd had een teamuitje met spelersbus van SC Heerenveen... #Cambuur

Om te kotsen.

Dom grapje van de vervoerder lijkt mij, je vraagt toch niet speciaal om een bus lijkt mij.

Vlampiep

Citaat van: hobbes op september 08, 2016, 17:35:21
Dom grapje van de vervoerder lijkt mij, je vraagt toch niet speciaal om een bus lijkt mij.
Weet je als je een uur in de DKV bus hebt gezeten, krijg je die gier lucht nooit weer uit je kleren.

Geelblauwstiens

Citaat van: hobbes op september 08, 2016, 17:35:21
Dom grapje van de vervoerder lijkt mij, je vraagt toch niet speciaal om een bus lijkt mij.
Hebben ze vaker geflikt, zelfs met spelersbus Cambuur.
Zal wel hele foute planner op kantoor zitten. Oppakken.

justremco

Citaat van: hobbes op september 08, 2016, 17:35:21
Dom grapje van de vervoerder lijkt mij, je vraagt toch niet speciaal om een bus lijkt mij.

Volgens mij is diezelfde vervoerder hier ook gewoon sponsor, dan is het wmb al helemaal ongepast...