Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Volgens mij staat er straks in Drachten sneller een nieuw zwembad, dan er in Leeuwarden een nieuw voetbalstadion staat. Zucht, waarom gaat het in de overige delen van de provincie altijd veel sneller?

rvw

Wanneer komt er weer nieuws?

DayDreamer

Stadion komt er wel, reken alleen maar op iets van 2020 of 2021. Ze komen snel met nieuws dat het doorgaat, dan gaat alles alleen de papiermolen in, reken maar dat dit heel lang gaat duren.

Geelblauwstiens

Lijkt me niet dat wanneer je een businessplan klaar hebt dat de uitvoering nog 5 jaar op zich laat wachten. Als dit waar blijkt te zijn dan is de stekker d'r uitgetrokken lijkt me. Ik ga er derhalve maar niet vanuit!

DayDreamer

Businessplan is zo goed als klaar, verwacht eigenlijk nog dit najaar groen licht.

Dan kunnen dus omwonenden en middenstand etc bezwaar gaan indienen op de plannen, ga er maar vanuit dat die er wel gaan komen.
Ik verwacht zeker niet voor 2020 een nieuw stadion hier. Hopen dat het niet te laat is.

Collingwood

Uit de SCC-update:

Stadionzaken
Het nieuwe Cambuur stadion is een veelbesproken onderwerp in Leeuwarden en zeker bij iedereen die SC Cambuur een warm hart toedraagt. Er is hierbij vooral behoefte aan duidelijkheid. Op verzoek van de Gemeente Leeuwarden gaat het niet alleen meer over stadionontwikkeling, maar over de totale gebiedsontwikkeling. De beide ontwikkelaars zijn er voor de zomer in geslaagd om samen met de stakeholders te komen tot een gesloten business case en hebben deze overhandigd aan de Gemeente.

Afgelopen juli heeft de Gemeente op haar beurt in een brief aan de beide ontwikkelaars laten weten dit op korte termijn op de agenda te zetten. We hebben dan ook de verwachting dat in de komende maanden duidelijk gaat worden of de politiek de plannen zal omarmen.

http://cambuur.nl/nieuws/scc-update-2/
Kalmte alleen kan u redden.

Viper

Weer zo'n heerlijke, geruststellende, laatste zin.

Geelblauwstiens


speculeter

De komende maanden....dat zijn er een stuk of 12.
Dan is het inmiddels september 2018.
Dan gaat de buurt dwarsliggen.
Dus ja 2021 of 2022 lijken me reëel.

Collingwood

Het is wel zo dat het nu zo te zien aan/bij de gemeente ligt en niet Cambuur.
Kalmte alleen kan u redden.

vialli

Citaat van: Collingwood op september 15, 2016, 17:53:33
Het is wel zo dat het nu zo te zien aan/bij de gemeente ligt en niet Cambuur.

Dat stadion komt er pas als Pasen en Pinksteren op één dag vallen.
DUS NOOIT!!!!!

Bolle

Citaat van: speculeter op september 15, 2016, 17:52:47
De komende maanden....dat zijn er een stuk of 12.
Dan is het inmiddels september 2018.
Dan gaat de buurt dwarsliggen.
Dus ja 2021 of 2022 lijken me reëel.

Het gros van de buurt is voor de komst van t stadion! Brengt ook veel kansen met zich mee. Echter zijn er in alle wijken, hoe onbegrijpelijk ook in onze ogen, ook tegenstanders...

666

Van iedere tegenstander de grond onteigenen.
De Anteagroup heeft hier ervaring mee  :devil.

http://www.anteagroup.nl/nl/projecten/begeleiden-onteigening-haak-om-leeuwarden-n31
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Collingwood

De terugkeer van Van den Belt lijkt me een uitermate positief teken voor wat betreft het nieuwe stadion.
Kalmte alleen kan u redden.