Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Die prijs van die grond wordt bepaald door de gemeente.

jimny

Citaat van: sunderland op juli 12, 2016, 11:45:11
Die prijs van die grond wordt bepaald door de gemeente.

Niet alle grond is van de gemeente en dat maakt het natuurlijk een stuk moeilijker en vooral duurder

piene hassus

Dat probleem was seker oek niet bekend

skinnybmw

Ik ben voor de "Godverdome" achter 't WTC.

Destroyer

Leeuwarder bioscopen spannen rechtzaak aan tegen nieuwbouw Pathé. Volgens hen wordt dit hun ondergang zodra de nieuwe bioscoop opent. Wim Sleijfer is de advocaat van de Leeuwarder bioscopen. Is dit een bewuste keus met bepaalde strategie vraag ik me af?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

nikjeuh

Citaat van: Destroyer op augustus 03, 2016, 09:42:26
Leeuwarder bioscopen spannen rechtzaak aan tegen nieuwbouw Pathé. Volgens hen wordt dit hun ondergang zodra de nieuwe bioscoop opent. Wim Sleijfer is de advocaat van de Leeuwarder bioscopen. Is dit een bewuste keus met bepaalde strategie vraag ik me af?

Ehm, wat heeft dit met de nieuwbouw van het stadion te maken? Of heb ik iets gemist? Pathé zou toch naast de Harmonie komen....?

hobbes

Citaat van: nikjeuh op augustus 16, 2016, 09:31:15
Ehm, wat heeft dit met de nieuwbouw van het stadion te maken? Of heb ik iets gemist? Pathé zou toch naast de Harmonie komen....?

Aangezien er bij het nieuwe stadion ook sprake is van een bioscoopcomplex zou dit wel van invloed kunnen zijn

nikjeuh

Citaat van: hobbes op augustus 16, 2016, 10:07:37
Aangezien er bij het nieuwe stadion ook sprake is van een bioscoopcomplex zou dit wel van invloed kunnen zijn

Ah zo, ik dacht dat dat plan alweer van de baan was, met de komst van Pathé naar het centrum... We wachten en wachten en wachten....

Lore

Citaat van: nikjeuh op augustus 19, 2016, 13:10:25
Ah zo, ik dacht dat dat plan alweer van de baan was, met de komst van Pathé naar het centrum... We wachten en wachten en wachten....

Nee, het is de bedoeling dat er bioscopen in het stadion komen, onafhankelijk van de komst van pathe

denistel

dat stadion kest wel vergeten  :_spank

Geelblauwstiens


Bolle

De heren van iig DD Bouwgroep waren gister wel weer in gesprek...

PePe

Citaat van: Bolle op augustus 23, 2016, 22:01:48
De heren van iig DD Bouwgroep waren gister wel weer in gesprek...

Met ......?

Bolle


richard

Dan is het met investeerders want draisma heeft verder niks te maken met grondeigenaren volgens mij dat is pakkie aan investeerders!!