Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

weestwel

De nieuwjaarsreceptie schiet ook alweer mooi op. Ik denk dat ze binnenkort weer met het nieuws komen dat er tijdens de nieuwjaarsreceptie nieuws gebracht gaat worden omtrent het nieuwe stadion. En zo is niets nieuws, toch weer nieuws.  :O :O

richard


jimny

Zwijgplicht van Ype zeker wat een onzin

maikcambuur

Blijft apart dat het bij een relatief kleinere club als Heracles het wel mogelijk is en bij ons het maar zo moeilijk van de grond komt..

SCC-J

Citaat van: maikcambuur op juli 11, 2016, 17:49:05
Blijft apart dat het bij een relatief kleinere club als Heracles het wel mogelijk is en bij ons het maar zo moeilijk van de grond komt..
Daar zijn ze ook meer dan 10 jaar bezig geweest.

Galdiano

Op twitter meld Ype Smid net het volgende:

@YpeSmid: ff in het kort; De business case is rond en daarmee ook de financiële dekking.1/2
@YpeSmid: Dat is wat anders dan financiering hiervan 2/2
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Citaat van: Galdiano op juli 11, 2016, 18:19:33
Op twitter meld Ype Smid net het volgende:

@YpeSmid: ff in het kort; De business case is rond en daarmee ook de financiële dekking.1/2
@YpeSmid: Dat is wat anders dan financiering hiervan 2/2
en dat houd in??

maikcambuur

Citaat van: SCC-J op juli 11, 2016, 17:53:02
Daar zijn ze ook meer dan 10 jaar bezig geweest.

Dat is waar, maar wij ook zowat al bijna :y

Geelblauwstiens

#5093
Citaat van: speculeter op juli 11, 2016, 18:21:23
en dat houd in??
Dat er nu een goed plan ligt waar helaas de financiers blijkbaar geen vertrouwen in hebben.

moodygrunn

Citaat van: Geelblauwstiens op juli 11, 2016, 19:19:57
Dat er nu een goed plan ligt waar helaas de financiers blijkbaar heen vertrouwen in hebben.

Is het dan wel een goed plan?
In Henk en Sandor we trust

El Ma-kri-niii

Hoe ik de tweets van Ype Smid interpreteer: Ik heb een plan voor een winkel waarmee ik een omzet van €100.000 euro verwacht te halen. Met jaarlijkse kosten van €75.000 zou de bedrijfsvoering rond kunnen komen. Echter, het pand waar mijn winkel moet beginnen moet €500.000 kosten, maar dat heb ik niet.

Kan ik het zo opvatten, of zit ik onzin uit te kramen?

Montana

BC is in principe rond op  één opstakel na wat dus opgelost moet worden. Moet goed komen

Lore

Citaat van: El Ma-kri-niii op juli 11, 2016, 19:28:55
Hoe ik de tweets van Ype Smid interpreteer: Ik heb een plan voor een winkel waarmee ik een omzet van €100.000 euro verwacht te halen. Met jaarlijkse kosten van €75.000 zou de bedrijfsvoering rond kunnen komen. Echter, het pand waar mijn winkel moet beginnen moet €500.000 kosten, maar dat heb ik niet.

Kan ik het zo opvatten, of zit ik onzin uit te kramen?

Dat is ook wat ik uit die tweets haal!

mario

Citaat van: El Ma-kri-niii op juli 11, 2016, 19:28:55
Hoe ik de tweets van Ype Smid interpreteer: Ik heb een plan voor een winkel waarmee ik een omzet van €100.000 euro verwacht te halen. Met jaarlijkse kosten van €75.000 zou de bedrijfsvoering rond kunnen komen. Echter, het pand waar mijn winkel moet beginnen moet €500.000 kosten, maar dat heb ik niet.

Kan ik het zo opvatten, of zit ik onzin uit te kramen?
Tsja en zonder winkel.... geen plan.
Moet ik het zo zien?

Yellow Army

Citaat van: El Ma-kri-niii op juli 11, 2016, 19:28:55
Hoe ik de tweets van Ype Smid interpreteer: Ik heb een plan voor een winkel waarmee ik een omzet van €100.000 euro verwacht te halen. Met jaarlijkse kosten van €75.000 zou de bedrijfsvoering rond kunnen komen. Echter, het pand waar mijn winkel moet beginnen moet €500.000 kosten, maar dat heb ik niet.

Kan ik het zo opvatten, of zit ik onzin uit te kramen?

De grond waar de winkel op moet komen te staan blijkt wat duurder uit te vallen dan begroot. Dus het is wachten totdat de eigenaar water bij de wijn doet. Iets in die trand?
Area 58