Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

R-member

En iedereen hier elkaar maar napraten dat we zo dicht bij het realiseren van het stadion zijn.
Het hele business plan, is nog geen moment 100% sluitend geweest.

En maar zeggen dat het bij de gemeente ligt.  :_schater

Het huidig bestuur verschaft zich zo van werk.
Ze stellen het jaarlijks twee keer uit met een half jaar, en zijn weer voorzien van een half jaar werk.  :wall
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

Vlampiep

Citaat van: R-member op juli 11, 2016, 09:40:51
En iedereen hier elkaar maar napraten dat we zo dicht bij het realiseren van het stadion zijn.
Het hele business plan, is nog geen moment 100% sluitend geweest.

En maar zeggen dat het bij de gemeente ligt.  :_schater

Het huidig bestuur verschaft zich zo van werk.
Ze stellen het jaarlijks twee keer uit met een half jaar, en zijn weer voorzien van een half jaar werk.  :wall
Ons bestuur bestaat uit een stel omkoalen, maar de gemeente speelt hierin ook een dubieuze rol, want de afspraken met de ondernemers in de binnenstad en Centrale frustreren een goed financieel sluitend plan.

speculeter

Zou fijn zijn als het bestuur eens meld waar we staan op dit ogenblik.

jimny

Het is volstrekt duidelijk nu een nieuw stadion is gewoon onhaalbaar en Ype's luchtkasteel komt er niet omdat ook de businescase bij lange na niet rond is.
Mooi omslagpunt zou zijn dat Ype vertrekt samen met de twee directeuren, wellicht dat men dan op de huidige locatie gaat renoveren er is plek zat en het bestemmingsplan hoeft niet te worden gewijzigd.

El Ma-kri-niii

Citaat van: jimny op juli 11, 2016, 12:56:07
Het is volstrekt duidelijk nu een nieuw stadion is gewoon onhaalbaar en Ype's luchtkasteel komt er niet omdat ook de businescase bij lange na niet rond is.
Mooi omslagpunt zou zijn dat Ype vertrekt samen met de twee directeuren, wellicht dat men dan op de huidige locatie gaat renoveren er is plek zat en het bestemmingsplan hoeft niet te worden gewijzigd.
Voor renovatie op de huidige locatie is simpelweg geen geld. Volgens mij is dat al vaak genoeg gezegd. In het huidige stadion is het wachten op het moment dat de Zuid- of Oosttribune in elkaar dondert.

richard

Nu gaan we in 1 x de LC weer geloven.....sprookjes????

moodygrunn

Citaat van: richard op juli 11, 2016, 13:06:40
Nu gaan we in 1 x de LC weer geloven.....sprookjes????

Wat klopt er niet aan het bericht dan?
In Henk en Sandor we trust

vialli

Ze willen hier maar één toonaangevende eredivisie club schijnbaar want als men het echt wil is het zo voorelkaar, maar ja dat gaat ten koste van de heilige koeien verderop, dus bedenkt men steeds wat nieuws om de zaak te dwarsbomen(zie bioscoop bij de Harmonie).
Er worden hier achterbakse politieke spelletjes gespeeld  :(

Oosttribune

Als je goed leest gaat het niet om de bedrijven die er komen, dat deel is rond maar het verdienmodel is niet rond. Dit komt omdat er nog grond gekocht moet worden van andere partijen en die liggen dwars. Dit zie Ype ook bij laatste forumavond. Het zit vast op onderhandelingen met een paar omliggende partijen. Als de investeerder teveel moet betalen haalt hij zijn geld er niet uit. Of je moet andere bedrijven halen die meer betalen of het is een gevalletje lange adem.. dat laatste lijkt te gaan gebeuren. het ligt op dit moment niet aan de gemeente of aan Cambuur maar om mensen die centen willen zien voor hun grond. En niemand wil iets zeggen anders krijg je nog meer ellende en opdrijven van de prijs. Helemaal aan het begin bij de presentatie heeft de wethouder dat ook al eens gezegd dat ze niet over locaties willen praten om de grondprijs en uitkopen van eigenaren.

Tenminste zo lees ik het artikel




666

Het lijkt wel of er al betonrot zit in het nieuwe stadion.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

DayDreamer


Bascambuur

Citaat van: R-member op juli 11, 2016, 09:40:51
En iedereen hier elkaar maar napraten dat we zo dicht bij het realiseren van het stadion zijn.
Het hele business plan, is nog geen moment 100% sluitend geweest.

En maar zeggen dat het bij de gemeente ligt.  :_schater

Het huidig bestuur verschaft zich zo van werk.
Ze stellen het jaarlijks twee keer uit met een half jaar, en zijn weer voorzien van een half jaar werk.  :wall
Natuurlijk ligt het gedeeltelijk aan de gemeente. Die heeft achterlijke eisen gesteld aan de businesscase, omdat het allemaal communisten zijn die menen dat zij moeten bepalen wat voor bedrijven zich mogen vestigen in Leeuwarden.

richard

Citaat van: Oosttribune op juli 11, 2016, 13:20:02
Als je goed leest gaat het niet om de bedrijven die er komen, dat deel is rond maar het verdienmodel is niet rond. Dit komt omdat er nog grond gekocht moet worden van andere partijen en die liggen dwars. Dit zie Ype ook bij laatste forumavond. Het zit vast op onderhandelingen met een paar omliggende partijen. Als de investeerder teveel moet betalen haalt hij zijn geld er niet uit. Of je moet andere bedrijven halen die meer betalen of het is een gevalletje lange adem.. dat laatste lijkt te gaan gebeuren. het ligt op dit moment niet aan de gemeente of aan Cambuur maar om mensen die centen willen zien voor hun grond. En niemand wil iets zeggen anders krijg je nog meer ellende en opdrijven van de prijs. Helemaal aan het begin bij de presentatie heeft de wethouder dat ook al eens gezegd dat ze niet over locaties willen praten om de grondprijs en uitkopen van eigenaren.

Tenminste zo lees ik het artikel

Klopt bijna ligt iets anders maar?

SCC-J

Citaat van: Oosttribune op juli 11, 2016, 13:20:02
Als je goed leest gaat het niet om de bedrijven die er komen, dat deel is rond maar het verdienmodel is niet rond. Dit komt omdat er nog grond gekocht moet worden van andere partijen en die liggen dwars. Dit zie Ype ook bij laatste forumavond. Het zit vast op onderhandelingen met een paar omliggende partijen. Als de investeerder teveel moet betalen haalt hij zijn geld er niet uit. Of je moet andere bedrijven halen die meer betalen of het is een gevalletje lange adem.. dat laatste lijkt te gaan gebeuren. het ligt op dit moment niet aan de gemeente of aan Cambuur maar om mensen die centen willen zien voor hun grond. En niemand wil iets zeggen anders krijg je nog meer ellende en opdrijven van de prijs. Helemaal aan het begin bij de presentatie heeft de wethouder dat ook al eens gezegd dat ze niet over locaties willen praten om de grondprijs en uitkopen van eigenaren.

Tenminste zo lees ik het artikel

Eindelijk iemand die het artikel leest ipv enkel de titel.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt