Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Citaat van: moodygrunn op juni 12, 2016, 16:07:51
http://www.lc.nl/friesland/Nieuw-complex-voor-ROC-Friese-Poort-21417997.html

Ken dit niet mooi bij het nieuwe stadion? Heb je gelijk een stageplek/werken-leren etc om de hoek....

Mooi onderzoeksproject voor een journalist om eens te onderzoeken hoe het kan dat Friese Poort hier zo snel kan bouwen.

DK

volgens de KvC:  Financieel staan we er goed voor en het nieuwe stadion komt eraan, (waarvoor een dikke vette pluim!!)

mooi nieuws, wanneer nu de officiele bekendmaking???

Vlampiep

Citaat van: DK op juni 17, 2016, 13:58:41
volgens de KvC:  Financieel staan we er goed voor en het nieuwe stadion komt eraan, (waarvoor een dikke vette pluim!!)

mooi nieuws, wanneer nu de officiele bekendmaking???
Deze teksten horen we inmiddels al anderhalf jaar maar daar is het tot nu toe dan ook bij gebleven.

Lore

Citaat van: DK op juni 17, 2016, 13:58:41
volgens de KvC:  Financieel staan we er goed voor en het nieuwe stadion komt eraan, (waarvoor een dikke vette pluim!!)

mooi nieuws, wanneer nu de officiele bekendmaking???

Financieel staan wij er helemaal niet goed voor. Wij hebben een zwaar negatief eigen vermogen. Wij staan er alleen beter voor dan dat wij er voor stonden!

roepieh

Nog een week of twee en dan gaat de politiek weer in de vakantiestand tot half september. Dus ype, ard. Dat nieuws voor de zomer zit d'r ook weer niet in he...


jimny

Dat nieuwe stadion komt er nooit en dat weten de heren pluchezitters al een tijdje

Yellow Army

Wat ik begrepen heb is dat er nog 1 partij nog wat dwars ligt en dat zit hem meer in de vastgoedsfeer. De meerderheid in de gemeenteraad lijkt gehaald en ook vwb de bioscopen is er een creatieve oplossing gevonden. De definitieve beslissing zou heel goed zelfs na de zomer kunnen vallen. Nog maar weer even afwachten dus...
Area 58

Huzumer

Citaat van: Yellow Army op juni 19, 2016, 10:50:19
Wat ik begrepen heb is dat er nog 1 partij nog wat dwars ligt en dat zit hem meer in de vastgoedsfeer. De meerderheid in de gemeenteraad lijkt gehaald en ook vwb de bioscopen is er een creatieve oplossing gevonden. De definitieve beslissing zou heel goed zelfs na de zomer kunnen vallen. Nog maar weer even afwachten dus...

Klopt volgens mij helemaal! Ik houd er rekening mee dat partijen er na de zomervakantie uitkomen. Het ziet er nog steeds positief uit. Met positief nieuws de zomervakantie in zou echter niet verkeerd zijn ...  |:)

Lore

Citaat van: Yellow Army op juni 19, 2016, 10:50:19
Wat ik begrepen heb is dat er nog 1 partij nog wat dwars ligt en dat zit hem meer in de vastgoedsfeer. De meerderheid in de gemeenteraad lijkt gehaald en ook vwb de bioscopen is er een creatieve oplossing gevonden. De definitieve beslissing zou heel goed zelfs na de zomer kunnen vallen. Nog maar weer even afwachten dus...

Wat betreft de bioscopen kan ook ik dat bevestigen.

DK

Citaat van: Yellow Army op juni 19, 2016, 10:50:19
Wat ik begrepen heb is dat er nog 1 partij nog wat dwars ligt en dat zit hem meer in de vastgoedsfeer. De meerderheid in de gemeenteraad lijkt gehaald en ook vwb de bioscopen is er een creatieve oplossing gevonden. De definitieve beslissing zou heel goed zelfs na de zomer kunnen vallen. Nog maar weer even afwachten dus...

wat is een creatieve oplossing???  een ondergrondse doorgang van het Cambuur stadion naar de nieuwe Pathe bioscoop??

Oosttribune

Voor zover ik begreep kan het nog door de laatste raad voor de zomer, meerderheid is akkoord. De laatste obstakels kunnen dat nog even tegenhouden anders zeker goed nieuws voor de vakantie

Bolle

Schuurmans is leeg en de sloop is vandaag al opgestart!

roepieh

Citaat van: Oosttribune op juni 20, 2016, 17:37:17
Voor zover ik begreep kan het nog door de laatste raad voor de zomer, meerderheid is akkoord. De laatste obstakels kunnen dat nog even tegenhouden anders zeker goed nieuws voor de vakantie

Dat zou dan wel heel snel zijn want ergens eerste week juli en dan gaat de ambtenarij tot half september op slot ivm zomer...

Len Cantello

Citaat van: roepieh op juni 20, 2016, 20:05:54
Dat zou dan wel heel snel zijn want ergens eerste week juli en dan gaat de ambtenarij tot half september op slot ivm zomer...
Politiek, bedoel je denk ik? De ambtenarij buffelt door in de vakantie.  :fant
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

roepieh

Uiteraard de politiek. Die tellen de nachtjes slapen alweer hoor...tot de 9 weken vakantie