Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Huzumer op juni 11, 2016, 12:10:30
Dat er niets in het nieuws komt, wil niet zeggen dat er geen ontwikkelingen zijn. Teneur is nog steeds positief, maar er zijn altijd showstoppers. Probleem ligt niet zozeer meer bij Cambuur(-stadion), maar het gaat om totale gebiedsontwikkeling en dus heel veel partijen en centen. Logisch dat zorgvuldigheid gaat boven snelheid. Ype gaf tijdens forum-avond aan dat hij hoopt dat er voor de zomervakantie echt nieuws naar buiten komt; hij durfde inmiddels geen datum meer te noemen en dat lijkt mij ook verstandig.
En ut jaar durfde hij oek niet te noemen. 8P

Bolle

De contacten en afstemming over de grond lopen via Dijkstra Draisma... Zijn ook andere constructies voorgesteld.

Dokkumer

THE LEGEND IS BACK!!  _O_ _O_  :fant
Nu Marc uit zijn winterslaap halen en Nijkerk even spammen en de bende van 3 is weer compleet.

Bolle

Citaat van: Dokkumer op juni 11, 2016, 16:12:07
THE LEGEND IS BACK!!  _O_ _O_  :fant
Nu Marc uit zijn winterslaap halen en Nijkerk even spammen en de bende van 3 is weer compleet.

:insane :fant

Weet niet of dat het forum ten goede zou komen.  :0= DOEN DUS!

Dokkumer

Citaat van: Bolle op juni 11, 2016, 16:30:16
:insane :fant

Weet niet of dat het forum ten goede zou komen.  :0= DOEN DUS!
Het beste tegengif tegen alle azijn en gal hier.. Dus Facebook even openslingeren en loeren naar de waerde heer van Nijkerkenstein.

Bolle

Facebook? Denkst toch niet dat ik daar aan doe? :_schater Daarnaast: als ze meelezen dan komen ze zelf maar...

Ik hoop toch echt dat ik met zoonlief in t najaar van 2017 een plek uit mag zoeken in t nieuwe stadion bij t WTC.


Huzumer

Najaar 2017 zal lastig worden, maar najaar 2018 ook goed! |:)

Dokkumer

Citaat van: Bolle op juni 11, 2016, 17:50:44
Facebook? Denkst toch niet dat ik daar aan doe? :_schater Daarnaast: als ze meelezen dan komen ze zelf maar...

Ik hoop toch echt dat ik met zoonlief in t najaar van 2017 een plek uit mag zoeken in t nieuwe stadion bij t WTC.
Nee dat doe ik wel waarde van Bolle tot Bollerensteijn. Laat ik ene legendarische Nijkerk op dat azijnboek regelmatig spreken, dus een schone taak voor ondergetekende.
2017 lijkt me iets te vroeg, maar een jaar later is zoals Huzumer het ook al zegt ook prima. Is mijn jongste zoon ook alweer 4 en kan hij mooi de nieuwe verbale leider van de fanatieke aanhang worden :proost

Marc S

Citaat van: Dokkumer op juni 11, 2016, 16:12:07
THE LEGEND IS BACK!!  _O_ _O_  :fant
Nu Marc uit zijn winterslaap halen en Nijkerk even spammen en de bende van 3 is weer compleet.

U riep? ;) Haha je bedoelt 100% zeker iemand anders

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Marc S op juni 11, 2016, 19:50:03
U riep? ;) Haha je bedoelt 100% zeker iemand anders

Dat kunnen we zo ff checken:

Wat vind je van Ronnie Venema? :devil
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bolle

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 12, 2016, 13:50:29
Dat kunnen we zo ff checken:

Wat vind je van Ronnie Venema? :devil

Hahaha!  :_schater

moodygrunn

http://www.lc.nl/friesland/Nieuw-complex-voor-ROC-Friese-Poort-21417997.html

Ken dit niet mooi bij het nieuwe stadion? Heb je gelijk een stageplek/werken-leren etc om de hoek....
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 12, 2016, 13:50:29
Dat kunnen we zo ff checken:

Wat vind je van Ronnie Venema? :devil
Check goedgekeurd, dit is niet dé Marc.

Len Cantello

Nu weer in de eerste divisie zitten zijn we op zeker Huizen.. eeh.... Hilversum voor Cambuur weer kwijt. Dus voldoende ruimte voor de terugkeer van oudgedienden hiero.
:proost
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Unify

Het regent pijpenstelen dus is het inmiddels hoog zomer...
WAAR BLIJFT DAT NIEUWS!!! :0=