Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Sakas

Bekijk de Tweet van @ESSMA_Stadium: https://twitter.com/ESSMA_Stadium/status/738691973058437121?s=09

Weet niet wat dit waard is maar vind dit een opmerkelijke tweet van lijkt mij toch een serieuz bedrijf ?
Laat sien ast foor Cambuur bist!

hobbes

Citaat van: Sakas op juni 03, 2016, 21:03:15
Bekijk de Tweet van @ESSMA_Stadium: https://twitter.com/ESSMA_Stadium/status/738691973058437121?s=09

Weet niet wat dit waard is maar vind dit een opmerkelijke tweet van lijkt mij toch een serieuz bedrijf ?

Met lichtmasten  |:)

R-member

Dit is een willekeurige schets, en is niet de werkelijkheid.

Het plan wat er nu ligt is gebasseerd op het stadion van Mainz, en heeft hoge lichtmasten!  |:)
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

Sakas

Gaat mij ook niet om de schets maar meer de berichtgeving.  Op de site staan  ook de stadions van ajax psv feyenooit Twente Groningen en Utrecht
Laat sien ast foor Cambuur bist!

mugel

Citaat van: Sakas op juni 03, 2016, 21:03:15
Bekijk de Tweet van @ESSMA_Stadium: https://twitter.com/ESSMA_Stadium/status/738691973058437121?s=09

Weet niet wat dit waard is maar vind dit een opmerkelijke tweet van lijkt mij toch een serieuz bedrijf ?


En dan deze..
https://twitter.com/Dijksfotografie/status/738727239798394880

Ik denk snel nieuws over nieuw stadion. Met de belofte 'voor de zomer' hebben ze sowieso nog maar ongeveer 2 weken.

Geelblauwstiens

Bioscoopmensen in Friesland gaan zich vandaag weer roeren.
"Friezen gaan zo weinig naar bioscoop, geen plek voor Pathé, wordt alleen nog maar minder" Kortom men blijft niet verder kijken dan eigen neusje kang is. (Omrop Abe)
Dat noemt zich ondernemers.......

yellow@ndblue

#5001
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 07, 2016, 08:42:26
Bioscoopmensen in Friesland gaan zich vandaag weer roeren.
"Friezen gaan zo weinig naar bioscoop, geen plek voor Pathé, wordt alleen nog maar minder" Kortom men blijft niet verder kijken dan eigen neusje kang is. (Omrop Abe)
Dat noemt zich ondernemers.......

Maar goed dat wij lwadders binne  :insane

Geelblauwstiens

Citaat van: yellow@ndblue op juni 07, 2016, 15:35:36
Maar goed dat wij lwadders binne  :insane

Ze laten nu de eigenaar van de bioscoop in Drachten het woord doen, ook namens "onze" bioscopen....

Treb

Beren op de weg.. honderduizenden beren op de weg.

Oosttribune

Alleen maar bang... ondernemerschap  :zucht :zucht
Ze snappen er geen reet van en maar hopen dat de gemeente ze gaat helpen

Leeuwarden een stad met 70.000 inwoners.... koekkoek

Vedetski

En maar janken, neem nou eens een risico, dat is toch onderdeel van ondernemen...

Word dan belastingcontroleur of zo, als je toch veel mensen lastig wilt vallen.
:koffie

Geelblauwstiens

Citaat van: Oosttribune op juni 07, 2016, 16:02:56
Alleen maar bang... ondernemerschap  :zucht :zucht
Ze snappen er geen reet van en maar hopen dat de gemeente ze gaat helpen

Leeuwarden een stad met 70.000 inwoners.... koekkoek

Ik hoorde hem dat ook zeggen: 70.000. Het klopt wel gezien het aantal jaren wat de bioscoopondernemers in onze omgeving achterlopen. In 1940 nl. had Leeuwarden 70.000 inwoners......

richard


mario


John Hiatt