Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: John Hiatt op mei 13, 2016, 08:52:37
Volgens mij heeft Ype gezegd dat er voor de zomer duidelijkheid moet komen, maar dat het raar moet lopen wil het niet doorgaan!

we hevve hier nooit zomer dus dat seit genoeg.

PePe

Citaat van: denistel op mei 20, 2016, 22:00:36
we hevve hier nooit zomer dus dat seit genoeg.

Zomer van welk jaar?

vialli

Citaat van: PePe op mei 20, 2016, 23:01:53
Zomer van welk jaar?

3016 want van de gemeente valt GEEN MEDEWERKING (zie bioscoop bij de Harmonie)
te verwachten.

speculeter

En toen was het alweer bijna Juni :O

gewoon een fan

Citaat van: speculeter op mei 23, 2016, 12:20:27
En toen was het alweer bijna Juni :O

Nou als je vandaag naar buiten hebt gekeken is het nog lang geen zomer  :insane

El Ma-kri-niii

CiteerOndernemers Vliet: college moet duidelijk zijn over stadion Cambuur
29 mei 2016    Redactie  Actueel
Ondernemers op het Vliet en het Cambuurplein maken zich zorgen over een eventuele verhuizing van het stadion Cambuur naar het WTC-terrein in het westen van Leeuwarden. Dat bleek vrijdag tijdens de eerste ondernemersweekendborrel van ondernemers van het Vliet die gehouden werd in de bandenhal van Rinus Strooisma.

Ondernemers vinden dat het college een duidelijk standpunt moet innemen. Nu lijkt het erop dat de geesten rijp worden gemaakt voor een verhuizing. Volgens burgemeester Crone die als gastspreker inging op de economie van de stad, ligt de bal bij Cambuur. Crone vertelde dat er een aantal eisen op tafel ligt waaraan de exploitant van het stadion moet voldoen.

Deze toezegging, eerder al gedaan in de raad, vinden de ondernemers onvoldoende. Zij denken dat het stadion 'erin wordt gemasseerd'. Jumbo-eigenaar Wisman van het Cambuurplein vindt dat het college duidelijker moet zijn en niet moet afwachten. Volgens Wisman heeft supermarkt Lidl aan de Snekertrekweg het huurcontract op deze locatie al opgezegd. 'Dit wijst volgens mij op verhuizing naar het nieuwe stadion.'

Wisman berekende op de achterkant van een sigarendoos wat de kosten zullen zijn voor exploitatie van een nieuw stadion. Het rendement dat uit deze kosten moet komen gaat onherroepelijk ten koste van de middenstand in Leeuwarden. 'Ongewenst', aldus Wisman en anderen. De middenstanders trokken vergelijkingen met eerdere ontwikkelingen waarbij een ferm collegestandpunt ten gunste van de huidige middenstand ontbrak: Werpsterhoek en Nieuw Zaailand. De ondernemers vinden dat het college duidelijk moet zijn en ongewenste concurrentie moet keren.


Cor

Als die kutmiddenstand dan eens de portemonnee trekt en er zoveel sponsorgeld binnenkomt dat we op een normale manier in de ere kunnen spelen dan blijven we toch mooi zitten waar we zitten. Maar nee, niet de lasten wel de lusten. Ik ga nog meer via internet bestellen, sukkels.

PePe

Citaat van: Cor op mei 29, 2016, 22:26:45
Als die kutmiddenstand dan eens de portemonnee trekt en er zoveel sponsorgeld binnenkomt dat we op een normale manier in de ere kunnen spelen dan blijven we toch mooi zitten waar we zitten. Maar nee, niet de lasten wel de lusten. Ik ga nog meer via internet bestellen, sukkels.

De klant bepaald zelf wel waar hij z'n inkopen doet, ondernemers in Leeuwarden weten toch ook wel dat tegenwoordig veel via internet gaat?

Marc S

Ze moeten zich niet zo aanstellen. Velen vinden het helemaal niet zo "ongewenst" dat deze middenstand niet z'n grote vinger in de pap heeft. Als ze geen concurrentie willen gaan ze maar voor een staatsbedrijf in Noord Korea werken.

Oosttribune

Wat een prutser die Wisman. Lidl laat in Techum een nieuwe supermarkt bouwen en aangezien het aantal vierkante meters supermarkt bereikt is in de stad zeggen ze de huur op aan de snekertrekweg meneer de ondernemer.

Crone weet veel meer maar zegt zijn gebruikelijke zin.. de bal ligt bij Cambuur. Weer een stel ondernemers het bos in gestuurd.

Leeuwarder middenstand moet niet zo janken.. ondernemen dat moeten ze

vialli

En zo blijft Leeuwarden een dorp!!!

Geelblauwstiens

De leeuwarder dikke Van Dale: ondernemen= tegenhouden, janken en piepen.
Gelukkig zijn er steeds meer die dit niet meer doen. Vooruit!!

666

Sinds wanneer is concurrentie slecht voor een ondernemer, als je het op alle fronten gewoon slechter doet dan je concurrenten dan wordt het een probleem. 

Waarom ziet niemand de kansen en de mogelijkheden.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

vialli




Crone maakt zich liever druk om asiel(gelukszoekers)!!!!

Geelblauwstiens

Citaat van: vialli op mei 30, 2016, 12:16:32


Crone maakt zich liever druk om asiel(gelukszoekers)!!!!
Voegt dit iets toe? Beetje goedkoop.