Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

vialli

Citaat van: Geelblauwstiens op mei 30, 2016, 12:53:19
Voegt dit iets toe? Beetje goedkoop.

Ik wilde er mee zeggen, dat als hij op het punt van een stadion net zo actief was het er al een heel stuk beter voorstond.

Lore

Citaat van: Oosttribune op mei 30, 2016, 09:26:05
Wat een prutser die Wisman. Lidl laat in Techum een nieuwe supermarkt bouwen en aangezien het aantal vierkante meters supermarkt bereikt is in de stad zeggen ze de huur op aan de snekertrekweg meneer de ondernemer.

Crone weet veel meer maar zegt zijn gebruikelijke zin.. de bal ligt bij Cambuur. Weer een stel ondernemers het bos in gestuurd.

Leeuwarder middenstand moet niet zo janken.. ondernemen dat moeten ze

Het grappige is dat die Wisman gewoon even zijn hoofdkantoor moet bellen als hij wil weten hoe het zit, want de Jumbo is de supermarkt die in het nieuwe stadion komt!  :_schater

mugel

Citaat van: Lore op mei 30, 2016, 14:20:55
Het grappige is dat die Wisman gewoon even zijn hoofdkantoor moet bellen als hij wil weten hoe het zit, want de Jumbo is de supermarkt die in het nieuwe stadion komt!  :_schater

Dat heeft ie waarschijnlijk al gedaan, maar als franchise ondernemer zit er waarschijnlijk daar voor hem straks niet veel meer in dan een kleine buurtsuper. Tot nu toe kreeg hij in al zijn onenigheid met de gemeente bijval van zijn collega's niet-franchise supermarkt filiaalmanagers. In zijn laatste stuiptrekkingen zoekt hij zijn heil bij ondernemers op en rond het Vliet. Maar dat zijn toch ondernemers die sowieso creatiever moeten zijn om gericht klanten binnen te halen.
Of zijn er echt serieus mensen die een middagje gaan winkelen op 't Vliet al dan niet omdat het Cambuurstadion daar zo dichtbij zit..?     

El Ma-kri-niii

Citaat van: mugel op mei 30, 2016, 20:04:26
Dat heeft ie waarschijnlijk al gedaan, maar als franchise ondernemer zit er waarschijnlijk daar voor hem straks niet veel meer in dan een kleine buurtsuper. Tot nu toe kreeg hij in al zijn onenigheid met de gemeente bijval van zijn collega's niet-franchise supermarkt filiaalmanagers. In zijn laatste stuiptrekkingen zoekt hij zijn heil bij ondernemers op en rond het Vliet. Maar dat zijn toch ondernemers die sowieso creatiever moeten zijn om gericht klanten binnen te halen.
Of zijn er echt serieus mensen die een middagje gaan winkelen op 't Vliet al dan niet omdat het Cambuurstadion daar zo dichtbij zit..?     
Maar mensen gaan toch ook niet perse naar de Jumbo omdat die toevallig bij het Cambuurstadion zit? Het is de parkeerruimte en de aanwezigheid van andere winkels die het interessant maken.

Yellow Army

Ik vraag me dan weer af wat die loempiabakker hier nu van vindt
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op mei 30, 2016, 21:30:16
Ik vraag me dan weer af wat die loempiabakker hier nu van vindt
Die vlaagt zich alleen af of je er zoete saus of hete saus bij wilt.

Galdiano

#4986
Als er één is die zijn mondje dicht moet houden is het Wisman wel!
Hij moet allang blij zijn dat hij zijn zaak heeft mogen verbouwen.  :R

Wisman loopt alleen maar te klagen over de politiek. En maar klagen dat er teveel supermarkten in Leeuwarden zijn.

Iedere ondernemer, voert een gedegen marktonderzoek uit, dan was je tot de conclussie gekomen dat er een overkill aan supermarkten is.
Dan had je maar geen ondernemer moeten worden meneer de supermarktmanager!  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Geelblauwstiens

Middenstand wil natuurlijk snel duidelijkheid omdat ze dan eindelijk bezwaar kunnen gaan maken tegen iets concreets. Laat ze datgene gaan doen wat ze moeten doen: ondernemen.
Ik hoop trouwens ook op een Hornbach. Wordt ook overal in Nederland weggehouden door bezwaren en tegenwerking.

Scc4-ever

T duurt wel erg lang met t nieuwe stadion. Elders kan t veel sneller voor elkaar komen. Waarom hier niet?.

El Ma-kri-niii

Citaat van: Scc4-ever op mei 31, 2016, 09:33:20
T duurt wel erg lang met t nieuwe stadion. Elders kan t veel sneller voor elkaar komen. Waarom hier niet?.
Waar dan?

Scc4-ever


Yellow Army

Citaat van: Scc4-ever op mei 31, 2016, 10:35:16
Zwolle bijvoorbeeld.

Tja, wat is snel? Ook in Zwolle werd in de vorige eeuw al gesproken over een nieuw stadion en uiteindelijk in 2007 ging pas dr eerste paal de grond in. Dus tja, wat is snel?
Area 58

Geelblauwstiens

Citaat van: Yellow Army op mei 31, 2016, 11:32:22
Tja, wat is snel? Ook in Zwolle werd in de vorige eeuw al gesproken over een nieuw stadion en uiteindelijk in 2007 ging pas dr eerste paal de grond in. Dus tja, wat is snel?
Het kunstgras bij de buren is altijd groener

PePe

Wat betreft de temperatuur, is het nu toch echt wel zomer.

Scc4-ever

Citaat van: Yellow Army op mei 31, 2016, 11:32:22
Tja, wat is snel? Ook in Zwolle werd in de vorige eeuw al gesproken over een nieuw stadion en uiteindelijk in 2007 ging pas dr eerste paal de grond in. Dus tja, wat is snel?
achja. Maar we zien t wel. Anders t huidige stadion maar weer een beetje oplappen haha. Nee zonder gekheid hopelijk worden er snel nu is knopen doorgehakt.