Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

papier

De enige stoeltjes die lekker zitten volgens mij en het is natuurlijk de bedoeling dat je die stoeltjes tijdens de wedstrijd niet ziet

TM

Citaat van: Treb op mei 31, 2013, 10:49:09
Oost zou je wel kunnen aanpakken trouwens..

En die afgrijselijke oranje stoeltjes misschien vervangen.

De kleur van de stoeltjes zie je volgend seizoen niet

Dokkumer

Citaat van: clint op mei 31, 2013, 10:45:22
Mag niet. Er moet een zone zijn voor vluchtwegen.
Plus dat Noord niet ingericht is als statribune. De enige mogelijkheid om te staan zie ik op Zuid. Ik weet niet hoe de staat van die tribune momenteel is en of die een capaciteit van 3/3500 mensen kan hebben... Meende namelijk te hebben gelezen dat Zuid in deplorabele staat is?

Goudvinger

Citaat van: Treb op mei 31, 2013, 10:49:09
Oost zou je wel kunnen aanpakken trouwens..

En die afgrijselijke oranje stoeltjes misschien vervangen.

Die stoeltjes zitten fantastisch, afblieve!   :_spank

Dokkumer

Citaat van: Goudvinger op mei 31, 2013, 13:24:42
Die stoeltjes zitten fantastisch, afblieve!   :_spank
Die stoeltjes zijn clubcultuur... Of ze nu oranje, geel of zachtroze zijn :devil

denistel

Citaat van: Treb op mei 31, 2013, 10:41:11
Ik heb het al eerder aangegeven:

Trek Oost door naar het veld toe. Plexiglas voor het uitvak ala De Graafschap. Bouw noodtribunes voor West, de trappen lopen schuin naar beneden dus daar is nog zat ruimte. Zelfde geldt voor de Noordtribune. Ook daar lopen de trappen schuin en is genoeg ruimte om de tribune tot aan het veld te trekken. Maak daar desnoods een sta-tribune van.

Als je dat doet heb je zeker 2500 plaatsen meer.

we zitten nou op 5000 sk stel dat we 8000 halen dan houden we nog 2000 los over dus dan hoeve oek geen extra plaatsen toch
op zuid komt trouwens een rij van 150 plaatsen bij  de reclame borden gaan daar een stukkie naar beneden.

John Hiatt

#546
Citaat van: denistel op mei 31, 2013, 13:41:19
we zitten nou op 5000 sk stel dat we 8000 halen dan houden we nog 2000 los over dus dan hoeve oek geen extra plaatsen toch
op zuid komt trouwens een rij van 150 plaatsen bij  de reclame borden gaan daar een stukkie naar beneden.

Ik zou ook gaan voor noodtribunes voor oost, west en noord. Je bent ook al 700 kwijt aan het uitvak. Denk dat het aantal seizoenkaarten richting 8000 zal gaan. Dan blijft er echt weinig over voor losse verkoop. Bouw de ruimte maar vol en creëer voldoende uitgangen.

vialli

Citaat van: John Hiatt op mei 31, 2013, 14:17:25
Ik zou ook gaan voor noodtribunes voor oost, west en noord. Je bent ook al 700 kwijt aan het uitvak. Denk dat het aantal seizoenkaarten richting 8000 zal gaan. Dan blijft er echt weinig over voor losse verkoop. Bouw de ruimte maar vol en creëer voldoende uitgangen.

Kortom de eerste paal voor dat nieuwe stadion moet zo gauw mogelijk de grond in.

SCCRulez

Citaat van: vialli op juni 09, 2013, 20:30:53
Kortom de eerste paal voor dat nieuwe stadion moet zo gauw mogelijk de grond in.
:y :thumbsup

SCCRulez

Iemand idee welk type stadion goed zou passen bij SCC? Voorbeelden van andere clubs?
Vind zelf stadion van NAC altijd wel mooi; traditioneel, geen zichtbelemmeringen, fanatieke aanhang op korte zijde. Zijn ook stadions die ik aangluren niet waard vind zoals Euroborg

vialli

D'r mut un stadion komme met tot op het veld lopende tribunes op un Engelse
manier behorende bij un volksclub  met un puike ECHTE grasmat en geen hinderlijke
palen voor 15 duzend supporters. As we dat voormekaar krije gaan we NOOIT weer uut
de hoogste deviesie weg.

papier

Citaat van: SCCRulez op juni 09, 2013, 23:21:34
Iemand idee welk type stadion goed zou passen bij SCC? Voorbeelden van andere clubs?
Vind zelf stadion van NAC altijd wel mooi; traditioneel, geen zichtbelemmeringen, fanatieke aanhang op korte zijde. Zijn ook stadions die ik aangluren niet waard vind zoals Euroborg

Wat is er niet mooi aan de Euroborg? Ik vind die fantastisch, ook overal goed zicht op het veld, fanatieke supporters op de korte zijde en stoelen tot heel erg dicht op het veld. Geweldig. Liever 1 ring maar dat is dan ook alles. De buitenkant kan me niks schelen.

roepieh

Citaat van: papier op juni 10, 2013, 03:59:05
Wat is er niet mooi aan de Euroborg? Ik vind die fantastisch, ook overal goed zicht op het veld, fanatieke supporters op de korte zijde en stoelen tot heel erg dicht op het veld. Geweldig. Liever 1 ring maar dat is dan ook alles. De buitenkant kan me niks schelen.

had één ring moeten zijn. Is niet uitbreidbaar. Niet multifunctioneel (kunnen geen vrachtwagens op het veld komen, concerten/evenement zijn niet toegestaan ivm onvoldoende vluchtwegen vanaf het veld. Buitenkant moet juist wel wat uitstralen, voetbal(sfeer) ademen! De EuroBorg lijkt wel een atoombunker van buiten.

papier

Citaat van: roepieh op juni 10, 2013, 08:51:24
had één ring moeten zijn. Is niet uitbreidbaar. Niet multifunctioneel (kunnen geen vrachtwagens op het veld komen, concerten/evenement zijn niet toegestaan ivm onvoldoende vluchtwegen vanaf het veld. Buitenkant moet juist wel wat uitstralen, voetbal(sfeer) ademen! De EuroBorg lijkt wel een atoombunker van buiten.

En de binnenkant dan? Helemaal in de kleuren van FC Groningen, stoeltjes tot dicht aan het veld. Dat zou ik graag terugzien in een stadion hier. De euroborg is verder nog wel redelijk multifunctioneel met een supermarkt, school, bioscoop, restaurant erin vind ik. Mogelijkheden voor concerten en uitbreidingsmogelijkheden zijn wel punten die daar inderdaad beter geregeld hadden kunnen zijn, fouten waar wij van zouden kunnen leren. Maar puur de binnenkant van de Euroborg voor voetbal, fantastisch.

stefan15

Citaat van: papier op juni 10, 2013, 10:05:42
En de binnenkant dan? Helemaal in de kleuren van FC Groningen, stoeltjes tot dicht aan het veld. Dat zou ik graag terugzien in een stadion hier. De euroborg is verder nog wel redelijk multifunctioneel met een supermarkt, school, bioscoop, restaurant erin vind ik. Mogelijkheden voor concerten en uitbreidingsmogelijkheden zijn wel punten die daar inderdaad beter geregeld hadden kunnen zijn, fouten waar wij van zouden kunnen leren. Maar puur de binnenkant van de Euroborg voor voetbal, fantastisch.
Ja ik zou ook wel zo dicht op het veld willen in Leeuwarden. Enkele ring zou wel mooi zijn!
Het fantaseren moet alleen nu wel eens voorbij zijn  :wall