Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Citaat van: Dokkumer op mei 24, 2013, 11:05:14
Ken de exacte regels omtrent staatssteun voor sport niet, geldt dit voor elke vorm van "topsport"? Jij weet daar meer over als ik, vandaar de vraag even.

Heb je even wat te doen!

http://europa.eu/legislation_summaries/competition/state_aid/index_nl.htm

Er zijn dus uitzonderingen mogelijk in het kader van het algemeen belang! Daar zit best wel wat ruimte.

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op mei 24, 2013, 11:25:14
Heb je even wat te doen!

http://europa.eu/legislation_summaries/competition/state_aid/index_nl.htm

Er zijn dus uitzonderingen mogelijk in het kader van het algemeen belang! Daar zit best wel wat ruimte.
Kortweg, puur een voetbalstadion mag niet. Een zorgboulevard zoals in dkv of een op een ander gebied ontwikkeld multifunctioneel stadion is wel onder voorwaarden mogelijk?

John Hiatt

Citaat van: Dokkumer op mei 24, 2013, 13:06:43
Kortweg, puur een voetbalstadion mag niet. Een zorgboulevard zoals in dkv of een op een ander gebied ontwikkeld multifunctioneel stadion is wel onder voorwaarden mogelijk?

Precies! Dus een combinatie van een ijshal, voetbalstadion en toporthal gecombineerd met iets maatschappelijks, kan best.

albert54

Citaat van: John Hiatt op mei 24, 2013, 13:37:08
Precies! Dus een combinatie van een ijshal, voetbalstadion en toporthal gecombineerd met iets maatschappelijks, kan best.

En een groot Chinees restaurant.  :y

w:)

Grijskijkert

Citaat van: albert54 op mei 24, 2013, 14:05:18
En een groot Chinees restaurant.  :y

w:)
Dan krijg je last van bel chinezen..
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: grijskijker op mei 24, 2013, 14:07:20
Dan krijg je last van bel chinezen..
Tegen schappelijke prijzen met als stringente voorwaarde dat voor Cambuur de gunstigste inzetten bestaan.

:0=CHAMPIONS LEAGUE WE KOMME DERAN!

Len Cantello

Citaat van: John Hiatt op mei 24, 2013, 13:37:08
Precies! Dus een combinatie van een ijshal, voetbalstadion en toporthal gecombineerd met iets maatschappelijks, kan best.
Waarom zet de Gemeente hier dan niet op in?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

piene hassus

As de gemeente dit niet siet mut Cambuur ut mar even andrage

SCCRulez

Citaat van: John Hiatt op mei 24, 2013, 13:37:08
Precies! Dus een combinatie van een ijshal, voetbalstadion en toporthal gecombineerd met iets maatschappelijks, kan best.

Zou meest logische keuze zijn en erg goed voor de stad. Gecombineerd met iets van zorgboulevard. Zijn veel zorgbedrijven in Leeuwarden en omstreken die verspreid in allerlei pandjes zitten. . Kunnen de DKV supporters na de wedstrijd direct even bij de psych terecht voor mentale ondersteuning  :0=

poelie-lwd

Ik denk daarbij meer aan fysieke hulpmiddelen ...

Decubitusmatrassen, tilliften, sta-op hulpen, plasflessen, zweedse banden  :devil
Iedereen heeft recht op mijn mening.

John Hiatt

Citaat van: Len Cantello op mei 24, 2013, 19:30:58
Waarom zet de Gemeente hier dan niet op in?

Het probleem is de ijshal. Daar gebruikt men nu een bepaalde stof die verboden wordt. En om geen seizoen te missen, moest daar veel eerder een besluit over genomen worden. Vandaar dat een totaalplan niet haalbaar was  op dit moment. Dat was echt een gemiste kans. Maar ja, Leeuwarden en snelle besluitvorming, dat past niet.

SCCRulez


piene hassus

Even wat anders anroere foor de plek fan un nieuw stadion: achter ut "ouwe" stadion oppe felden fan Voetbalclub Leeuwarden. Huzen binne feul te duur sowel koop as huur. Dur wut al foebald dus de gemeente kan morren beslisse. Op de plek fan ut hudige stadion ken mooi parkeerplakken komme, om mien part un parkeergarage. Maak die wat groater dan ken in ut dak  mooi feldverwarming  inbouwd wudde.

Dokkumer

Hevve we derbij in ogenskouw nommen dat Leyten indertied die grond kocht het?

TM

Citaat van: piene hassus op mei 28, 2013, 17:12:52
Even wat anders anroere foor de plek fan un nieuw stadion: achter ut "ouwe" stadion oppe felden fan Voetbalclub Leeuwarden. Huzen binne feul te duur sowel koop as huur. Dur wut al foebald dus de gemeente kan morren beslisse. Op de plek fan ut hudige stadion ken mooi parkeerplakken komme, om mien part un parkeergarage. Maak die wat groater dan ken in ut dak  mooi feldverwarming  inbouwd wudde.

Et su de mooiste oplossing weze, maar dat wurd em niet!