Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Harry L. op februari 21, 2016, 12:14:14
Dan kan vervolgens de volgende kliek gaan zitten. Naar mijn idee maakt het niets uit waar je op stemt, ze zijn alleen maar bezig om elkaar te vriend te houden en elkaars ster te likken (misschien een uitzondering daar gelaten).
Het lijkt mij in ieder geval wel verstandig de kandidaten te bevragen over hoe zij over zaken denken en gaan handelen voordat we er op willen gaan stemmen.
Zeker is dat we van de PvdA weinig hoeven te verwachten.

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op februari 21, 2016, 14:00:46
Ik zeg niet dat er geen etiket op geplakt is, maar dat ik het niet kan geven. Ik weet namelijk niet om welke ambtenaren het gaat, dus kan ik ze niet de rode kleur meegeven.
Daar schiet je midden in de roos.
Onze gemeentelijke top bestaat hoofdzakelijk uit PvdA  gezinden en wie zich niet conformeert aan dit rode politbureau heeft geen schijn van kans en wordt afgeserveerd.
Het midden en hoge ambtenaren korps wordt dan ook geselecteerd op basis van loyaliteit aan de partij.
Enge club waarop het spreekwoord "ut sil nooit wat wudde" meer van toepassing is dan Cambuur.

Marc S

Citaat van: papier op februari 21, 2016, 12:59:25
Moeten? Ik denk dat het gros van de zwevende kiezers niets voor/tegen Cambuur heeft.
Voor de Cambuur supporters, ja, voor die niet Cambuur supporters?  Nee, maar je kan ze wel afschilderen als onbetrouwbaar en wat hier ook al geopperd wordt dat ze veel al de wensen van het bedrijfsleven volgen en niet die van de kiezers. Dat zijn dingen waar de kiezer wel gevoelig voor kan zijn. Daarnaast is de grootste van het stel landelijk erg zwak (PVDA). Ze hebben de vorige keer hun meerderheid redelijk instant gehouden door dat ze veel met Cambuur bezig waren. Gaat het niet door dan is de kans aanwezig dat ze de rekening er voor moeten betalen bij de volgende verkiezing.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op februari 21, 2016, 14:11:15
Daar schiet je midden in de roos.
Onze gemeentelijke top bestaat hoofdzakelijk uit PvdA  gezinden en wie zich niet conformeert aan dit rode politbureau heeft geen schijn van kans en wordt afgeserveerd.
Het midden en hoge ambtenaren korps wordt dan ook geselecteerd op basis van loyaliteit aan de partij.
Enge club waarop het spreekwoord "ut sil nooit wat wudde" meer van toepassing is dan Cambuur.
bammmm.Daar is ie

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021


Vlampiep

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 27, 2016, 11:09:24
https://staanplaats.wordpress.com/2016/02/26/groundhopping-cambuur/
Wat een aansprekende reportage.
Zo het staat omschreven beleef ik het ook al jaren en ben ook doodsbenauwd dat een nieuw zielloos stadion veel bezoekers zal weerhouden om naar minder aansprekende wedstrijden te komen.
Dit oude stadion kan niet langer zo geƫxploiteerd worden, maar een verbouwd op de zelfde locatie heeft verreweg mijn voorkeur.

Scc4-ever

Ik heb t ook gelezen. Mooi stukje :). T wordt steeds zeldzamer stadions in woonwijken helaas.

sunderland

Hoor niks meer over het stadion. De gemeente wil alleen nog maar vreselijk veel poen in juppenfeest 2018 steken

Galdiano

Alle in en outs weet ik niet exact, maar de geluiden die ik hoor, zijn niet heel positief.
business plan krijgen ze heel moeilijk (of niet) rond.  ;(
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Goh, het is dan toch raar wat men niet allemaal hoort in de wandelgangen. Ik heb gehoord dat het nieuwe stadion er komt. Vanuit serieuze bronnen. Wie zal er gelijk hebben?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

In december was het eigenlijk rond maar had de gemeente weer noten op hun zang.. Zei hebben niet door hoe belangrijk het voor de stad is. Ze hebben wel geld over voor de harmonie,daar gaat 3.5 miljoen per jaar achter aan.

Destroyer

Praat me niet over die linkse gemeente. Lekker makkelijk de grond achter het oude rechtsgebouw duur verkopen en snel een bioscoop scoren  :R
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Scc4-ever

Citaat van: sunderland op maart 09, 2016, 22:02:01
In december was het eigenlijk rond maar had de gemeente weer noten op hun zang.. Zei hebben niet door hoe belangrijk het voor de stad is. Ze hebben wel geld over voor de harmonie,daar gaat 3.5 miljoen per jaar achter aan.
voor de gemeente is t niet belangrijk. Anders was t allang rond geweest. Want t zou vele jaren terug al rond geweest moeten zijn toen werd er al gesproken over een nieuw stadion. En toen deed de gemeente er ook nauwelijks tot niets mee. Nu zijn we weer verder en is er nog niks. Schiet lekker op met deze gemeente. 

John Hiatt

De collegeperiode van het college van burgemeester en wethouders van Leeuwarden is halverwege. Tijd om een tussenbalans op te maken. Het college en de gemeenteraad willen daarover graag met u in gesprek gaan. Iedereen is van harte welkom bij een bijzondere bijeenkomst, te weten het "Praathuis Leeuwarden" in het Wetsus-gebouw. Deze bijeenkomst vindt plaats op dinsdag 15 maart aanstaande. Inloop vanaf 19.30 uur; aanvang 20.00 uur. De toegang is gratis.

Wat zijn uw wensen en ideeƫn met betrekking tot deze gemeente? Wat gaat goed? Wat kan beter? Wat mist u in uw wijk of dorp? Het werk van het college en de gemeenteraad tijdens de huidige collegeperiode (2013-2017) vormt daarbij de rode draad.

Tijdens de avond wordt teruggeblikt op de afgelopen 2 jaar en wordt vooruitgekeken naar de resterende 2 jaar van de huidige collegeperiode. U kunt meepraten over onderwerpen die  u aanspreken en daarover in gesprek gaan met leden van het college van burgemeester en wethouders en met de leden van de gemeenteraad. Zo kunt u invloed uitoefenen op hoe de gemeente Leeuwarden zich verder ontwikkelt tijdens deze collegeperiode en de jaren daarna. 

In verband met het maximum aantal deelnemers wordt u verzocht zich vooraf op te geven bij mevrouw Elle van Gulik. Een e-mail is voldoende: el.vangulik@leeuwarden.nl

U kunt uw auto parkeren bij het gebouw van Wetsus. Uw fiets kan in de fietsenstalling (ingang vanaf fietspad tussen Potmarge en Achter de Hoven). Er gaan verschillende buslijnen langs Wetsus, waaronder lijn 9, 28 en 34.

Programma
19.30 uur:              ontvangst bij Wetsus, Oostergoweg 9, Leeuwarden   
20.00 uur:              opening door burgemeester Ferd Crone
20.15 uur:              in gesprek met burgemeester en wethouders over de afgelopen 2 jaar en de komende twee jaar
21.10 uur:              pauze
21.25 uur:              in gesprek met de gemeenteraad over het gemeentelijk beleid in de komende jaren
22.00 uur:              afsluiting met hapje en drankje