Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: papier op februari 19, 2016, 10:01:41
Het tegendeel wordt hier te pas en te onpas geschetst. Stukje relativering kan geen kwaad. Zullen inderdaad tegenstanders bij de gemeente zijn, maar ook voorstanders.

Eens! Er zijn ook echt voorstanders binnen die zelfde gemeente te vinden. Dat lijkt mij ook zo lastig praten. Je hebt een meerkoppig monster/mooie vrouw (doorhalen welke van de twee je vindt)

papier

Citaat van: El Ma-kri-niii op februari 19, 2016, 10:57:48
Het jammere is dat de tegenstanders het project makkelijker kunnen vertragen dan dan de voorstanders het kunnen versnellen.

Het mooie is dat bij tegengas van tegenstanders, de voorstanders extra hun best moeten doen om deze te overtuigen en de kans op een plan wat goed in elkaar zit en een lang leven is beschoren groter wordt dan wanneer er enkel ja-knikkers in de groep zouden zitten.

Harry L.

Interessante slotzin van Henk bij de tafel van Kees. "Er moet een nieuw stadion komen voor Cambuur, dat zal de gemeente niet leuk vinden". Henk zal er het nodige wel van mee gekregen hebben, hieruit blijkt maar weer dat de gemeente er helemaal geen trek in heeft en waar mogelijk de boel zal tegenwerken. Dit seizoen is en blijft gewoon in alle opzichten een drama met weinig lichtpuntjes.

Bernardo

Zegt genoeg inderdaad. Mij bekruipt steeds meer het gevoel dat dat stadion er niet gaat komen.

John Hiatt

Als de gemeente het eerlijk speelt, komt het stadion er! Maar ja, deze gemeente en eerlijk handelen tov stadion.....

vialli

#4625
Één ding is zeker, als dat stadion er NIET komt zijn we in Leeuwarden in iedergeval van die PVDA KLIEK AF bij de EERSTVOLGENDE VERKIEZINGEN :_schater

Harry L.

Citaat van: vialli op februari 21, 2016, 12:05:29
Één ding is zeker, als dat stadion er NIET komt zijn we in Leeuwarden in iedergeval van die PVDA KLIEK AF _O_

Dan kan vervolgens de volgende kliek gaan zitten. Naar mijn idee maakt het niets uit waar je op stemt, ze zijn alleen maar bezig om elkaar te vriend te houden en elkaars ster te likken (misschien een uitzondering daar gelaten).

papier

Citaat van: vialli op februari 21, 2016, 12:05:29
Één ding is zeker, als dat stadion er NIET komt zijn we in Leeuwarden in iedergeval van die PVDA KLIEK AF bij de EERSTVOLGENDE VERKIEZINGEN :_schater

Mooie bijzaak hoor zo'n stadion. Maar ik hoop toch dat de gemiddelde Cambuur supporter zijn/haar stemgedrag daar niet door laat lijden.

mario

Citaat van: Harry L. op februari 21, 2016, 11:43:43
Interessante slotzin van Henk bij de tafel van Kees. "Er moet een nieuw stadion komen voor Cambuur, dat zal de gemeente niet leuk vinden". Henk zal er het nodige wel van mee gekregen hebben, hieruit blijkt maar weer dat de gemeente er helemaal geen trek in heeft en waar mogelijk de boel zal tegenwerken. Dit seizoen is en blijft gewoon in alle opzichten een drama met weinig lichtpuntjes.
Zou heel graag zien dat hier wat meer duidelijkheid over zou komen.

Marc S

Citaat van: papier op februari 21, 2016, 12:19:14
Mooie bijzaak hoor zo'n stadion. Maar ik hoop toch dat de gemiddelde Cambuur supporter zijn/haar stemgedrag daar niet door laat lijden.

Maar het zal voor de zwevende kiezer wel de doorslag moeten geven. Laat ze maar bloeden als het niet door gaat.

papier

Citaat van: Marc S op februari 21, 2016, 12:56:11
Maar het zal voor de zwevende kiezer wel de doorslag moeten geven. Laat ze maar bloeden als het niet door gaat.

Moeten? Ik denk dat het gros van de zwevende kiezers niets voor/tegen Cambuur heeft.

Dokkumer

Citaat van: Harry L. op februari 21, 2016, 12:14:14
Dan kan vervolgens de volgende kliek gaan zitten. Naar mijn idee maakt het niets uit waar je op stemt, ze zijn alleen maar bezig om elkaar te vriend te houden en elkaars ster te likken (misschien een uitzondering daar gelaten).
Dit... En volgens mij is PvdA Leeuwarden niet eens zo tegen het stadion. Het zijn zoals ik hier begrepen heb meer een aantal ambtenaren die terwille van hun vriendjes de boel frustreren. En aan die personen kan ik geen politiek etiket plakken.


DK

#4632
Mocht het stadion niet doorgaan zullen we dat andere projectje LWD2018 eens flink gaan tegenwerken...

John Hiatt

Citaat van: Dokkumer op februari 21, 2016, 13:21:31
Dit... En volgens mij is PvdA Leeuwarden niet eens zo tegen het stadion. Het zijn zoals ik hier begrepen heb meer een aantal ambtenaren die terwille van hun vriendjes de boel frustreren. En aan die personen kan ik geen politiek etiket plakken.

Helaas moet je om topambtenaar te worden in deze stad toch lid zijn van, of op zijn minst sympathie hebben voor, een bepaalde politieke partij. Dus dat etiket is er wel degelijk.

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op februari 21, 2016, 13:59:14
Helaas moet je om topambtenaar te worden in deze stad toch lid zijn van, of op zijn minst sympathie hebben voor, een bepaalde politieke partij. Dus dat etiket is er wel degelijk.
Ik zeg niet dat er geen etiket op geplakt is, maar dat ik het niet kan geven. Ik weet namelijk niet om welke ambtenaren het gaat, dus kan ik ze niet de rode kleur meegeven.