Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

#465
Citaat van: brambo3004 op mei 23, 2013, 15:55:12
Mn gezonde verstand.

Is dat aanwezig dan?

IN HENK WE TRUST!!!

brambo3004

Citaat van: grijskijker op mei 23, 2013, 15:57:06

Ik baseer mijn verhaal op bijna 15 jaar werkzaam te zijn in de evenementen..

Nou, dan is de vraag "wie zou er dan optreden in zo'n hal?" toch helemaal niet een rare vraag? Als jij zegt "die, die en die staan in de rij om in Leeuwarden op te treden voor 3500man, die daar ieder weekend staan te trappelen voor de deur" heb je misschien wel gelijk. Maar zolang je dat niet kunt lijkt mij dit een onrealiseerbaar voorstel.

Grijskijkert

#467
Citaat van: brambo3004 op mei 23, 2013, 16:02:14
Nou, dan is de vraag "wie zou er dan optreden in zo'n hal?" toch helemaal niet een rare vraag? Als jij zegt "die, die en die staan in de rij om in Leeuwarden op te treden voor 3500man, die daar ieder weekend staan te trappelen voor de deur" heb je misschien wel gelijk. Maar zolang je dat niet kunt lijkt mij dit een onrealiseerbaar voorstel.
Jongen als een beetje verstand van zaken hebt weet je dat het niet te zeggen is, de markt veranderd met de dag, je moet o.a. grote partijen benaderen en zo'n hal goed in de markt zetten..
IN HENK WE TRUST!!!

SCC-J

Citaat van: grijskijker op mei 23, 2013, 16:08:42
Jongen als een beetje verstand van zaken hebt weet je dat het niet te zeggen is, de markt veranderd met de dag, je moet o.a. grote partijen benaderen en zo'n hal goed in de markt zetten..

We zal bijv vandaag de dag in een hal van 3.500 mensen optreden?

Dokkumer

Geloof het of niet... Jannes. Is onder een bepaald slag volk razend populair en willen hem graag ook in een grote zaal in het Noorden zien..

Grijskijkert

Citaat van: SCC-J op mei 23, 2013, 16:11:44
We zal bijv vandaag de dag in een hal van 3.500 mensen optreden?
Artiesten waarvoor bijvoorbeeld, de Ziggodome (nog) te groot is..
IN HENK WE TRUST!!!

brambo3004

Citaat van: grijskijker op mei 23, 2013, 16:08:42
Jongen als een beetje verstand van zaken hebt weet je dat het niet te zeggen is, de markt veranderd met de dag, je moet o.a. grote partijen benaderen en zo'n hal goed in de markt zetten..

Klinkt tot nu toe als een overtuigend plan. Dat men daar niet eerder op is gekomen. Wat een lariekoek allemaal. Ik zei al, met die insteek van jou kun je alles wel voorstellen.

Grijskijkert

Citaat van: brambo3004 op mei 23, 2013, 16:14:31
Klinkt tot nu toe als een overtuigend plan. Dat men daar niet eerder op is gekomen. Wat een lariekoek allemaal. Ik zei al, met die insteek van jou kun je alles wel voorstellen.
Prima toch.. :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

brambo3004

Citaat van: grijskijker op mei 23, 2013, 16:14:11
Artiesten waarvoor bijvoorbeeld, de Ziggodome (nog) te groot is..

Ziggodome is Amsterdam, Heineken Music Hall is Amsterdam, Ahoy schijnt al ouderwets te zijn omdat het niet in Amsterdam, maar in Rotterdam ligt. Dan heb je nog af en toe wat in Gelredome, Arnhem. Wat hebben mensen nou te zoeken in die noordelijke uithoek genaamd Leeuwarden? Laten wij nou lekker naar Schaaf gaan.

brambo3004

Citaat van: grijskijker op mei 23, 2013, 16:15:39
Prima toch.. :thumbsup

Als jij daar gaat optreden met die grapjes van jou kom ik in ieder geval 1 avond kijken :proost

Dokkumer

Wat heerlijk dat negatief realisme. Precies de houding van de gemeente Leeuwarden, kleinburgerlijk denken en vooral niet groter durven kijken.. Naja, behalve wat dan een museum aangaat.

Ut het nooit wat weest en ut sal nooit wat wudde past ook precies bij de stad. Verd.... ga je als Leeuwarden eens profileren als HOOFDstad en niet als een dorp als Dokkum ofzo. Straks zijn op zondag alleen de kerken nog maar open.

Sonnema

Mojo wil hier geen concerten meer geven omdat er geen markt voor is in het noorden dat hebben ze zelf al aangegeven. Maar waarom zal een gemeente akkoord geven voor popconcerten in een stadion als ze geld in het WTC en Harmonie hebben zitten terwijl ze dat al niet eens vol krijgen. Ben het volledig eens het geluid in het WTC is een groot drama en als er wat gegeven wordt komt er geen hond op af. Daarbij komt nog eens dat de gemeente haast geen vergunningen geeft voor dat soort evenementen omdat er enkele vergunningen per jaar worden verstrekt. Meestal is het ook nog eens zo dat het 23:30 gebeurd moet zijn en dat ze een uur de tijd hebben om mensen van het terrein te krijgen.

Als ze cambuur wel die mogelijkheid geven draaien ze toch al die bedrijven waar ze geld in hebben zitten de nek om, daarom snap ik ook niet waarom er een poppodium moet komen bij de harmonie.

SCC-J

Citaat van: grijskijker op mei 23, 2013, 16:14:11
Artiesten waarvoor bijvoorbeeld, de Ziggodome (nog) te groot is..
zoals?

Voor artiesten waar ziggodome te groot voor is die gaan naar HMH...
En jij bent werkzaam in de evenementen?  8P
En lees sonnema

Grijskijkert

Citaat van: Sonnema op mei 23, 2013, 16:21:43
Mojo wil hier geen concerten meer geven omdat er geen markt voor is in het noorden dat hebben ze zelf al aangegeven. Maar waarom zal een gemeente akkoord geven voor popconcerten in een stadion als ze geld in het WTC en Harmonie hebben zitten terwijl ze dat al niet eens vol krijgen. Ben het volledig eens het geluid in het WTC is een groot drama en als er wat gegeven wordt komt er geen hond op af. Daarbij komt nog eens dat de gemeente haast geen vergunningen geeft voor dat soort evenementen omdat er enkele vergunningen per jaar worden verstrekt. Meestal is het ook nog eens zo dat het 23:30 gebeurd moet zijn en dat ze een uur de tijd hebben om mensen van het terrein te krijgen.

Als ze cambuur wel die mogelijkheid geven draaien ze toch al die bedrijven waar ze geld in hebben zitten de nek om, daarom snap ik ook niet waarom er een poppodium moet komen bij de harmonie.
Die nachtvergunning wordt alleen tegen gehouden ivm het geluid verder is er geen reden, en omdat het het WTC veel geld kost om de boel geluidsdicht te krijgen laten ze het zo..
IN HENK WE TRUST!!!

twingo

Wat een reacties en vooral niet over nagedacht een muziekhal is totaal niet rendabel in Leeuwarden.De enigste kans dat een investeerder er instapt als je grootwinkelbedrijven kunt aantrekken en die zijn er genoeg die willen .Helaas is die kans door de opstelling van de gemeente vrijwel nihil.Als de gemeente daar toestemming voor zou geven is er binnen een jaar een nieuw stadion.