Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Sonnema op mei 23, 2013, 13:14:40
En een evenementen hal hebben ze al dat is het WTC  heleboel geld in van de Gemeente. Alles valt en staat met de
Ik zeg een evenementen hal ala Ziggodome of HMH, dat is wat anders dan het WTC, waar ook geen nachtvergunning op te krijgen is, kan dus prima naast elkaar..
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: grijskijker op mei 23, 2013, 13:34:53
Ik zeg een evenementen hal ala Ziggodome of HMH, dat is wat anders dan het WTC, waar ook geen nachtvergunning op te krijgen is, kan dus prima naast elkaar..
Ben bang dat Sonnema bedoelt dat een soort Ziggodome of HMH door de gemeente wordt gezien als potentiële concurrentie van het WTC en deze hallen niet naast elkaar zouden kunnen bestaan...

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op mei 23, 2013, 13:52:40
Ben bang dat Sonnema bedoelt dat een soort Ziggodome of HMH door de gemeente wordt gezien als potentiële concurrentie van het WTC en deze hallen niet naast elkaar zouden kunnen bestaan...
Hoeveel "geluids" evenementen vinden daar plaats? En daarbij om dat het WTC qua geluid zo lek als een mandje is zal er nooit een nachtvergunning komen.. Mooi op splitsen dus de caravans,boten en auto ed naar het WTC en de geluids evenementen in een nieuwe hal.. Zo'n hal kan mooi weg gebouwd worden in het stadioncomplex.
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Vertel dat de gemeente maar. Ik heb geen kijk -lees nooit naar gekeken- naar het aantal -geluids-activiteiten van het WTC :P

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op mei 23, 2013, 14:12:29
Vertel dat de gemeente maar. Ik heb geen kijk -lees nooit naar gekeken- naar het aantal -geluids-activiteiten van het WTC :P
Ik vertel ze niks, ben allergisch voor hypocriete zakkenvullers... ;) 
IN HENK WE TRUST!!!

SCC-J

Citaat van: grijskijker op mei 23, 2013, 13:34:53
Ik zeg een evenementen hal ala Ziggodome of HMH, dat is wat anders dan het WTC, waar ook geen nachtvergunning op te krijgen is, kan dus prima naast elkaar..
is geen behoefte aan. Ahoy heeft al geen grote concerten meer door Mojo die belangen heeft in de concerthallen in a'dam

Grijskijkert

Citaat van: SCC-J op mei 23, 2013, 15:09:42
is geen behoefte aan. Ahoy heeft al geen grote concerten meer door Mojo die belangen heeft in de concerthallen in a'dam
Heb het niet over grote concerten of evenementen een hal met een capaciteit van 3500 kan prima functioneren in het noorden..
Bepaalde grote namen komen niet in ahoy maar dat is al tijden zo, maar Borsato,Towers,Jannes,Meeuwis en zo nog een paar treden daar voor een volle zaal op..
En daarbij zijn de concerten niet de core business van ahoy die doen meer en dat is bij de HMH en de Ziggodome niet zo.
IN HENK WE TRUST!!!

brambo3004

Citaat van: grijskijker op mei 23, 2013, 15:23:10
Heb het niet over grote concerten of evenementen een hal met een capaciteit van 3500 kan prima functioneren in het noorden..

Want? Wie zouden dan komen optreden in zo'n hal?

Grijskijkert

Citaat van: brambo3004 op mei 23, 2013, 15:26:54
Want? Wie zouden dan komen optreden in zo'n hal?
Jij in je stringetje l8l

Domme vraag krijgt domme reactie
IN HENK WE TRUST!!!

brambo3004

Citaat van: grijskijker op mei 23, 2013, 15:30:42
Jij in je stringetje l8l

Domme vraag krijgt domme reactie

Ja ik lig hier helemaal dubbel van het lachen  :O maar zo raar is die vraag niet. Je kan wel ijsbanen, winkelcentrums en evenementenhallen neerpoten in een stad van nog geen 100 000 inwoners, om zodoende ook een voetbalstadion te kunnen, maar ik vraag me af in hoeverre daar vraag naar is. Wie treedt er nou op in een zaal met een capaciteit van 3500 man? Leeuwarden heeft toch ook al andere plekken waar plaats is voor muziek.

Grijskijkert

Citaat van: brambo3004 op mei 23, 2013, 15:34:27
Ja ik lig hier helemaal dubbel van het lachen  :O maar zo raar is die vraag niet. Je kan wel ijsbanen, winkelcentrums en evenementenhallen neerpoten in een stad van nog geen 100 000 inwoners, om zodoende ook een voetbalstadion te kunnen, maar ik vraag me af in hoeverre daar vraag naar is. Wie treedt er nou op in een zaal met een capaciteit van 3500 man? Leeuwarden heeft toch ook al andere plekken waar plaats is voor muziek.
In een dorp met nog geen 30000 inwoners 30 km zuidelijk is een voetbal stadion dat tot voor kort vol zat met 25000 toeschouwers denk jij dat die toeschouwers allemaal uit dat dorp komen? Nee dus.. en er is nergens(zover ik weet) een zaal met deze capaciteit in Friesland,dus het gaat dan niet speciaal om Leeuwarden maar om de regio..
IN HENK WE TRUST!!!

marrumer


brambo3004

Citaat van: grijskijker op mei 23, 2013, 15:43:26
In een dorp met nog geen 30000 inwoners 30 km zuidelijk is een voetbal stadion dat tot voor kort vol zat met 25000 toeschouwers denk jij dat die toeschouwers allemaal uit dat dorp komen? Nee dus.. en er is nergens(zover ik weet) een zaal met deze capaciteit in Friesland,dus het gaat dan niet speciaal om Leeuwarden maar om de regio..

Ja, maar met die insteek kun je alles wel voorstellen. Kun je er net zo goed een arcadehal neerzetten, maar is daar behoefte aan? Of een vliegveld, of één of ander museum. Allemaal heel creatief, maar niemand zit te wachten op een evenementenhal van 3500 man.

Grijskijkert

Citaat van: brambo3004 op mei 23, 2013, 15:52:50
Ja, maar met die insteek kun je alles wel voorstellen. Kun je er net zo goed een arcadehal neerzetten, maar is daar behoefte aan? Of een vliegveld, of één of ander museum. Allemaal heel creatief, maar niemand zit te wachten op een evenementenhal van 3500 man.
En dat baseer jij op?
IN HENK WE TRUST!!!

brambo3004

Citaat van: grijskijker op mei 23, 2013, 15:54:14
En dat baseer jij op?

Mn gezonde verstand.

Domme vraag vraagt om...