Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Mp

http://www.vi.nl/nieuws/241094/Gemeente-keurt-plannen-nieuw-stadion-Dordrecht-goed.htm

Hoe is het toch mogelijk dat zo'n sch**t club als Dordrecht het wel voor elkaar krijgt.

Galdiano

Goed businessplan en de gemeente zorg voor de infrastructuur. Een ideale samenwerking. Wat resulteert in een mooi stadion!   
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

weestwel

Ik heb diverse wiki-pagina's bezocht van de omringende landen om ons heen. Ik ben daarbij tot de conclusie gekomen dat er ontzettend veel stadions bestaan met de naam van de geldverstrekker. Ik zie ons Cambuur nu niet gelijk in het gemeentelijk sportpark spelen. Die kans is dus uitgesloten. Mijn vraag is dan ook, of er een sponsor beschikbaar is die aan deze eisen kan voldoen. Waarom niet de  :hein Arena,  of de  :bav Arena.

Clint

Citaat van: weestwel op mei 22, 2013, 20:11:08
dat er ontzettend veel stadions bestaan met de naam van de geldverstrekker.

En wij doen het straks gewoon puur op basis van onze geschiedenis. Als enige BVO in Nederland met een echt heraldisch familiewapen (waar andere voetbalclubs het woord 'wapen' niet eens in de mond mogen nemen, die hebben een logo) en met als stadionnaam: De Camminghaburcht.

:clint

Dreet

Citaat van: Mp op mei 22, 2013, 12:39:52
http://www.vi.nl/nieuws/241094/Gemeente-keurt-plannen-nieuw-stadion-Dordrecht-goed.htm

Hoe is het toch mogelijk dat zo'n sch**t club als Dordrecht het wel voor elkaar krijgt.

Nou, zo makkelijk is dat allemaal niet gegaan hoor. Dit heeft ook jaren geduurd voordat het zover kwam. De gemeente daar wilde ook helemaal niks doen in het begin. Er kwamen acties van supporters o.a. om de gemeente ervan te overtuigen dat het stadion langzaam aan het wegrotten was...

gewoon een fan

Citaat van: clint op mei 23, 2013, 07:18:55
En wij doen het straks gewoon puur op basis van onze geschiedenis. Als enige BVO in Nederland met een echt heraldisch familiewapen (waar andere voetbalclubs het woord 'wapen' niet eens in de mond mogen nemen, die hebben een logo) en met als stadionnaam: De Camminghaburcht.

:clint
Hier ben ik helemaal voor  :proost

vialli

Er komen straks weer gemeenteraadsverkiezingen, dan kunnen we mooi zien
welke partijen ACHTER Cambuur staan  :)

gewoon een fan

Citaat van: vialli op mei 23, 2013, 09:56:04
Er komen straks weer gemeenteraadsverkiezingen, dan kunnen we mooi zien
welke partijen ACHTER Cambuur staan  :)
Dat heeft volgens mij nooit geholpen,dan denk je die partij is voor Cambuur en stem je daar op en vervolgens kunnen ze het niet waarmaken etc...  ;(

Sonnema

De gemeente moet een beslissing gaan nemen over het gebied WTC zodat Cambuur met hun plan kan aankomen en wat ik begreep moeten ze de komende maanden nog een beslissing gaan nemen over de nieuwe IJshal. Dus dat is allemaal voor de verkiezingen en als ze slim maken ze een goede beslissing zodat ze mensen uit de stad mee krijgen in hun stem. Leeuwarden bestaat uit een PVDA Bolwerk.

piene hassus

De tyden dat de PVDA as Sinterklaas (uitspraak Wiegel) optrad binne foorbij

twingo

De oplossing is heel simpel je moet een investeerder vinden .Maar zolang de gemeente geen grootschalige detailhandel toestaat zijn deze moeilijk te vinden.Mogelijke grote bedrijven die wel naar Leeuwarden willen zijn Famila,Hornbach en Primark en misschien Saturn maar jammer de gemeente onder druk van de middenstanders wil daar niet aan.

Grijskijkert

#446
Citaat van: twingo op mei 23, 2013, 12:48:27
De oplossing is heel simpel je moet een investeerder vinden .Maar zolang de gemeente geen grootschalige detailhandel toestaat zijn deze moeilijk te vinden.Mogelijke grote bedrijven die wel naar Leeuwarden willen zijn Famila,Hornbach en Primark en misschien Saturn maar jammer de gemeente onder druk van de middenstanders wil daar niet aan.
Doen ze er een evenmentenhal met nachtvergunning, ala Ziggodome of HMH erbij ben je ook niet helemaal afhankelijk van detailhandel.. Er is ook nog geen KFC of Burgerking in Leeuwarden dus er zijn genoeg mogelijkheden.
IN HENK WE TRUST!!!

Clint


Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Sonnema

Citaat van: twingo op mei 23, 2013, 12:48:27
De oplossing is heel simpel je moet een investeerder vinden .Maar zolang de gemeente geen grootschalige detailhandel toestaat zijn deze moeilijk te vinden.Mogelijke grote bedrijven die wel naar Leeuwarden willen zijn Famila,Hornbach en Primark en misschien Saturn maar jammer de gemeente onder druk van de middenstanders wil daar niet aan.

Door de gemeente is er al besloten dat er geen grote supermarkt mag komen bij de centrale dus dat is een mooi voordeel voor bij het stadion. En saturn is een onderdeel van Media Markt dus lijkt me dat sterk dat je die hier heen haalt. Belga Sport heeft wel de interesse om hier heen te komen. En een evenementen hal hebben ze al dat is het WTC die zullen ze dan ook moeten verbouwen want daar zit een heleboel geld in van de Gemeente. Alles valt en staat met de beslissing van de gemeente om het saaie gebied bij het WTC aan te passen.