Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Janus op mei 21, 2013, 11:00:15
Echt gras. Kijk alleen al hoe de wedstrijden eruit zien van clubs met kunstgras en dan doel ik op gevoel en sfeer en dus uitstraling naar buiten toe. Cambuur heeft geen technische hoogstaande voetbal spelers maar met inzet en strijd komen ze verder. Het gras een keer niet maaien voordat je tegen Ajax speelt is niet erg. Spelers krijgen vreemde blesures van enkels en knieen en kost je dus ook geld.
Is er niet een energiesponsor te vinden of een groepje sponsoren die een echte volksclub op gras wil laten spelen?

Mooiste nieuws voor mij is dat Cambuur kampioen is. Het slechte nieuws: Cambuur neemt misschien weer kunstgras.

Verder wordt er de laatste 10 jaar elk jaar een artikel geplaatst over een nieuw stadion.....

ik hev wel genoeten van het spel van olle en Heracles hoor en de sfeer is daar beter da bij rkc-vvv bijvoorbeeld. adnane oepie diemers bijker bakker
hevve toch een aardige techniek he voor komend seizoen moet je dus jongens er bij halen die goed uit de voeten kunnen op kunstgras.
en er zijn clubs die hebben een kunstgras mat liggen die amper van echt gras is te onderscheiden.
nogmaals echt gras is het mooiste maar als dat niet haalbaar is qua financieen en zeker voor maar 3 jaar dan moet je wel.
elke dag er gebruik van maken dan kun je er in wedstrijden ook nog voor deel aan hebben.

ik heb verder niks met zwolle vind hun stadion niks maar die lui hebben in 6 a 7 jaar wel wat opgebouwd en werden gewoon 11e dit
seizoen als debutant.ik denk niet dat wij dat halen maar als je 15e wordt dan is dat ook al super.we moeten er voor zorgen dat we er
niet meteen weer uitvliegen en dus als je een paar ton kunt besparen op het veld dan kun je die weer in je selectie investeren.

brambo3004

Citaat van: denistel op mei 21, 2013, 12:23:14

ik heb verder niks met zwolle vind hun stadion niks maar die lui hebben in 6 a 7 jaar wel wat opgebouwd en werden gewoon 11e dit
seizoen als debutant.ik denk niet dat wij dat halen maar als je 15e wordt dan is dat ook al super.we moeten er voor zorgen dat we er
niet meteen weer uitvliegen en dus als je een paar ton kunt besparen op het veld dan kun je die weer in je selectie investeren.

een paar jaar kunstgras vind ik tot daar aan toe, maar als wij een zwolle-achtig stadion krijgen, is voor mij de lol er gauw af...daar ga je toch niet voor je lol heen? mag je nog van alles opbouwen en 11e worden in de eredivisie, liever een mooi (nieuw) stadion met echt gras dan een betonblok met plastic int midden

denistel

Citaat van: brambo3004 op mei 21, 2013, 12:30:38
een paar jaar kunstgras vind ik tot daar aan toe, maar als wij een zwolle-achtig stadion krijgen, is voor mij de lol er gauw af...daar ga je toch niet voor je lol heen? mag je nog van alles opbouwen en 11e worden in de eredivisie, liever een mooi (nieuw) stadion met echt gras dan een betonblok met plastic int midden

daarom zeg ik ook dat ik hun stadion niks vind he

SCC-J

Citaat van: denistel op mei 21, 2013, 12:23:14
ik hev wel genoeten van het spel van olle en Heracles hoor en de sfeer is daar beter da bij rkc-vvv bijvoorbeeld. adnane oepie diemers bijker bakker
hevve toch een aardige techniek he voor komend seizoen moet je dus jongens er bij halen die goed uit de voeten kunnen op kunstgras.
en er zijn clubs die hebben een kunstgras mat liggen die amper van echt gras is te onderscheiden.
En toch altijd in de velden ranglijst bij de onderste staan...

Citeer
nogmaals echt gras is het mooiste maar als dat niet haalbaar is qua financieen en zeker voor maar 3 jaar dan moet je wel.
elke dag er gebruik van maken dan kun je er in wedstrijden ook nog voor deel aan hebben.

wat is niet haalbaar? 100.000 verschil?

LwD-West

Lekker het normale gras behouden, het was met name in dit seizoen een steunpillaar bij de thuiswedstrijden.  :0= 110% against modern football

Sampdoria

Citaat van: SCC-J op mei 21, 2013, 12:48:36
wat is niet haalbaar? 100.000 verschil?

+ stookkosten (75.000) + onderhoud grasmat + het feit dat je het hele verwarmingssysteem na een paar jaar weer kan weggooien

Volledig logische keuze mochten ze voor kunstgras gaan. Ik heb het liefst ook een biljartlaken, maar kostentechnisch en gezien het verleden is dat gewoon onmogelijk.

denistel

Citaat van: SCC-J op mei 21, 2013, 12:48:36
En toch altijd in de velden ranglijst bij de onderste staan...

wat is niet haalbaar? 100.000 verschil?

bij slechtste velden staan komt omdat de tegenstanders het niks vinden natuurlijk.

100.000 en dan het onderhoud stookkosten enz.selectie die weer steeds ergens anders trainen
moet als je al die kosten eens bij elkaar opteld is het meer dan een ton per seizoen en dan x3
als we het over 5 ton hebben in 3 jaar dan is het wel veel geld.
en ik zeg je 1 ding de financieele positie is nog steeds ons belangrijkste probleem.

richard

Kunstgras is de grootste schande die er bestaat voor betaald voetbal in Nederland als je als club verder wilt groeien dan zul je risico's moeten durven nemen en dus gewoon voor echt gras gaan!!

denistel

zit wat in jongen maar over 3 jaar gaan we hier weg,,,,,5 ton weggooien kenne we echt niet doen.

richard

Citaat van: denistel op mei 21, 2013, 13:29:39
zit wat in jongen maar over 3 jaar gaan we hier weg,,,,,5 ton weggooien kenne we echt niet doen.

Weet bijna honderd procent zeker dat de veldverwarming mee kan naar nieuw onderkomen, die smid heeft altijd geroepen echt gras,  nou nou nou.....een man van zijn woord echt top :rodekaart

gobo

Citaat van: richard op mei 21, 2013, 13:25:48
Kunstgras is de grootste schande die er bestaat voor betaald voetbal in Nederland als je als club verder wilt groeien dan zul je risico's moeten durven nemen en dus gewoon voor echt gras gaan!!

Wat heeft kunstgras met de groei van de club uit te staan?
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

0517

Citaat van: richard op mei 21, 2013, 13:33:27
Weet bijna honderd procent zeker dat de veldverwarming mee kan naar nieuw onderkomen, die smid heeft altijd geroepen echt gras,  nou nou nou.....een man van zijn woord echt top :rodekaart

Lekker beperkt niet? Ooit gehoord van nieuwe inzichten/ontwikkelingen?

:wall

vialli

De promotie naar de Eredivisie was een geweldig feest maar dat opnieuw aanleggen
van een kunstgrasveld is met de dag een steeds grotere teleurstelling.

douwelwd

Citaat van: richard op mei 21, 2013, 13:25:48
Kunstgras is de grootste schande die er bestaat voor betaald voetbal in Nederland als je als club verder wilt groeien dan zul je risico's moeten durven nemen en dus gewoon voor echt gras gaan!!
betaal jij het verschil bij? of ga je liever kapot dan tijdelijk op kunstgras? heel kortzichtig.... o ja Arts is weg, je had weer een stoelpoot nodig om aan te zagen.......
wat god er niet in gestopt heeft, haalt de fotograaf er niet uit

gewoon een fan

Citaat van: richard op mei 21, 2013, 13:33:27
Weet bijna honderd procent zeker dat de veldverwarming mee kan naar nieuw onderkomen, die smid heeft altijd geroepen echt gras,  nou nou nou.....een man van zijn woord echt top :rodekaart
Het belangrijkste is de continuïteit van onze mooi club en daarvoor is een goede financiële positie van cruciaal belang.
Ik ben ook niet voor kunstgras maar als dit het beste,op financieel gebied,is voor Cambuur komend seizoen dan moet het maar.
Het veld was de laatste jaren echt dramatisch.