Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

AL

Als de gemeente daadwerkelijk zo tegenstribbelt, is het anders een idee om ergens anders een Stadion te bouwen(niet in Leeuwarden)?
Mag dat overigens??

Tuurlijk hoort Cambuur in Lwd, maar van de gemeente word ik kotsmisselijk.

moodygrunn

Citaat van: AL op februari 13, 2016, 14:49:11
Als de gemeente daadwerkelijk zo tegenstribbelt, is het anders een idee om ergens anders een Stadion te bouwen(niet in Leeuwarden)?
Mag dat overigens??

Tuurlijk hoort Cambuur in Lwd, maar van de gemeente word ik kotsmisselijk.

Natuurlijk mag dat, welke gemeente? Tytjerkstradeel? Franekeradeel?
In Henk en Sandor we trust

666

Citaat van: Lore op februari 13, 2016, 14:21:16
Een van de belangen was dat zij huisvesting aanbod in leegstaande panden van de gemeente zelf!

Dus de gemeente is zelf niet actief geweest om die panden te voorzien van nieuwe huurders, maar lift op een achterbakse manier mee op het plan van Cambuur. Welke gedoemd is te mislukken als je eigen gemeente een bananenrepubliek is.

Als het allemaal waar is dan moeten de inwoners van de gemeente Leeuwarden dit ook weten, maar vooral wie dit op zijn geweten heeft. Kan een ieder hier rekening houden met de eerst volgende verkiezingsronde.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

John Hiatt

Denk dat Lores verhaal heel dicht bij de waarheid zit. En denk dat het niet lang meer gaat duren voordat Cambuur met het hele verhaal naar buiten komt.

Bernardo

Gemeente ondertussen maar zeggen hebben het beste voor met Cambuur bla bla bla. Maar komt dus geen klote van terecht! Hopelijk komt Cambuur snel naar buiten met dit verhaal als het waar is.

moodygrunn

Citaat van: Bernardo op februari 13, 2016, 15:05:54
Gemeente ondertussen maar zeggen hebben het beste voor met Cambuur bla bla bla. Maar komt dus geen klote van terecht! Hopelijk komt Cambuur snel naar buiten met dit verhaal als het waar is.

Daar zou ik even mee wachten tot de vergunningen afgegeven zijn en de eerste paal in de grond staat. Je hebt die lui namelijk nog wel nodig, hoe vervelend ze ook zijn. Daarna kan wmb de beerput open over de gemeente, de politici en de bijbehorende ambtenaren.
In Henk en Sandor we trust

Vlampiep

Citaat van: Bascambuur op februari 13, 2016, 14:07:25
Oke, vraag mij welke belangen ze hebben. Zijn ze voor DKV? Familie of vrienden die voor DKV zijn? Familie of vrienden die een winkel in de binnenstad hebben? Of simpelweg een hekel aan Cambuur?
Ik denk dat ik de belangen wel aardig in kan schatten.
Eigen gewin speelt dikwijls een grote rol.
Wel eens iets gehoord of gelezen over corruptie en niet integere ambtenaren?
Nou dat is hier dan ook niet uit te sluiten.
In het verleden heb ik een aantal zeer onfrisse praktijken binnen Stadsontwikkeling en Economische Zaken mee gekregen, dus zal het mij niet verwonderen dat hier ook iets dergelijks speelt.  :clint

Destroyer

Citaat van: Lore op februari 13, 2016, 13:54:43
Het is nog wat erger! Bepaalde ambtenaren van de gemeente hebben partijen die met Cambuur is zee wilde gaan benadert en ze 'een beter voorstel' gedaan op andere locaties

Bijvoorbeeld centrale, daar wil men nu ook ineens een horeca 'ingang' hebben. Corrupt: JA. Voor Cambuur: NEE
** Poolwinner 18/19 - 21/22

DK

Wordt tijd om het gemeentehuis eens aan verbouw/nieuwbouw te helpen...  :( :R

vialli

Binnenkort heeft de provincie een BESLOTEN vergadering over de besteding van 28 miljoen euro, nou dan weten we wel welke kant het opgaat. HUUR SPORTSTAD DKV????

Harry L.

Citaat van: Lore op februari 13, 2016, 13:54:43
Het is nog wat erger! Bepaalde ambtenaren van de gemeente hebben partijen die met Cambuur is zee wilde gaan benadert en ze 'een beter voorstel' gedaan op andere locaties

Dat is toch niet te geloven. Mocht het om wat voor reden dan ook misgaan met het nieuwe stadion dan hoop ik dat cambuur
de namen van deze corrupte galbakken op straat slingert en het ze dun door de broek zal lopen :(

SCC-J

Citaat van: Destroyer op februari 13, 2016, 15:35:10
Bijvoorbeeld centrale, daar wil men nu ook ineens een horeca 'ingang' hebben. Corrupt: JA. Voor Cambuur: NEE
Dat wil de Centrale ja, niet de gemeente.

John Hiatt

Raadsleden zouden zich eens moeten verdiepen in hoe het toch mogelijk is dat een school zo snel nieuwbouw mag plegen in Heechterp.

mugel

Er wordt wat gezegd over ambtenaren, maar die gaan er toch helemaal niet over?
Het is v.w.b. de gemeente, de raad (en het college) die hierover beslist.
Driekwart jaar geleden werd door hen bijna unaniem ingestemd met de voortzetting van de plannen voor een nieuw stadion bij het WTC.
FNP deed wat moeilijk, maar die nemen we in Leeuwarden niet heel serieus..
Natuurlijk werden door alle partijen voorwaarden benoemd over de ondernemingen in de rest van Leeuwarden en m.n. de middenstand in de binnenstad.
Ik dacht alleen dat (de meerderheid van) PVDA, VVD en NLP, altijd wel positief waren over de plannen van een nieuw stadion, als er maar geen financiƫle overheidssteun meer nodig was en als Cambuur maar financieel gezond zou worden/zijn. Beide het geval als er inderdaad een sluitende BuCa is nu.
Welke fracties zijn dan nu ineens veranderd van mening? Iemand een idee?

Of is een nieuw stadion toch meer afhankelijk van de prestaties en lijfsbehoud van Cambuur, dan eerder is voorgespiegeld?

Vlampiep

Citaat van: mugel op februari 14, 2016, 00:36:11
Er wordt wat gezegd over ambtenaren, maar die gaan er toch helemaal niet over?
Het is v.w.b. de gemeente, de raad (en het college) die hierover beslist.
Driekwart jaar geleden werd door hen bijna unaniem ingestemd met de voortzetting van de plannen voor een nieuw stadion bij het WTC.
FNP deed wat moeilijk, maar die nemen we in Leeuwarden niet heel serieus..
Natuurlijk werden door alle partijen voorwaarden benoemd over de ondernemingen in de rest van Leeuwarden en m.n. de middenstand in de binnenstad.
Ik dacht alleen dat (de meerderheid van) PVDA, VVD en NLP, altijd wel positief waren over de plannen van een nieuw stadion, als er maar geen financiƫle overheidssteun meer nodig was en als Cambuur maar financieel gezond zou worden/zijn. Beide het geval als er inderdaad een sluitende BuCa is nu.
Welke fracties zijn dan nu ineens veranderd van mening? Iemand een idee?

Of is een nieuw stadion toch meer afhankelijk van de prestaties en lijfsbehoud van Cambuur, dan eerder is voorgespiegeld?
Ambtenaren voeren onderzoeken uit en stellen nota's op die aan de Wethouder worden voorgelegd.
Deinum zit er met zijn dikke kont midden in, door toezeggingen gedaan te hebben aan onder nemers in de binnenstad en Centrale.
En zo goed als ik het heb begrepen is in ieder geval de NLP een luis in de pels.