Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Clint

Citaat van: gewoon een fan op mei 21, 2013, 15:26:18
Het belangrijkste is de continuïteit van onze mooi club en daarvoor is een goede financiële positie van cruciaal belang.
Ik ben ook niet voor kunstgras maar als dit het beste,op financieel gebied,is voor Cambuur komend seizoen dan moet het maar.
Het veld was de laatste jaren echt dramatisch.

In drie regels de hele discussie juist verwoord. Het is gewoon niet anders.

Dokkumer

Citaat van: gewoon een fan op mei 21, 2013, 15:26:18
Het belangrijkste is de continuïteit van onze mooi club en daarvoor is een goede financiële positie van cruciaal belang.
Ik ben ook niet voor kunstgras maar als dit het beste,op financieel gebied,is voor Cambuur komend seizoen dan moet het maar.
Het veld was de laatste jaren echt dramatisch.
Hulde!!  _O_
En ooit in het nieuwe stadion een prachtig lakentje met een fatsoenlijke veldverwarming.
Ik ga me verder niet meer in de discussie mengen, mening heb ik al gegeven.

Lore

Citaat van: richard op mei 21, 2013, 11:21:46
Voetbal speel je op echt gras , discussie overbodig vind ik, die smid moet zich gewoon aan zijn woord houden!!

En je hebt echt geen enkel begrip voor de financiële aspecten?

Lore

Citaat van: LwD-West op mei 21, 2013, 12:51:12
Lekker het normale gras behouden, het was met name in dit seizoen een steunpillaar bij de thuiswedstrijden.  :0= 110% against modern football

Huh? Het gras? Tenminste op de plekken waar gras lag dan!

Len Cantello

Citaat van: Lore op mei 21, 2013, 16:38:06
En je hebt echt geen enkel begrip voor de financiële aspecten?
Laat iemand dan eerst maar eens een eerlijk kostenvergelijk opstellen en publiceren.

En buiten dat, wellicht zijn er binnen de sponsorgroep nog wel wat mensen te porren om het veronderstelde verschil in prijs te financieren (ihkv voetbal speel je op echt gras).

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

SCCRulez

Kin Auke de Sloper ook een fatsoenlijke wheelie doen in z'n scootmobiel zonder vast te draaien  :proost

Lore

Citaat van: Len Cantello op mei 21, 2013, 17:01:55
Laat iemand dan eerst maar eens een eerlijk kostenvergelijk opstellen en publiceren.

En buiten dat, wellicht zijn er binnen de sponsorgroep nog wel wat mensen te porren om het veronderstelde verschil in prijs te financieren (ihkv voetbal speel je op echt gras).

Tsjah, dat zou dan vanuit het bestuur moeten komen. Maar dat lost niets op, want dan gaat de discussie over of het verschil groot genoeg is.

Ik heb vertrouwen in ons bestuur en zij zijn capabel genoeg om dit goed af te wegen!

zandokan

Forza Peersman

poelie-lwd

We hebben nog nooit een goede grasmat gehad in lwd, ik snap die verheerlijking van ons veld niet helemaal. En het ontbreken van de geur van gras vind ik ook onzin. Met die snackwagens in het stadion ruik ik alleen maar oud vet!

:0= en cannabis  l8l
Iedereen heeft recht op mijn mening.

marrumer

Citaat van: poelie-lwd op mei 21, 2013, 20:22:07
We hebben nog nooit een goede grasmat gehad in lwd, ik snap die verheerlijking van ons veld niet helemaal. En het ontbreken van de geur van gras vind ik ook onzin. Met die snackwagens in het stadion ruik ik alleen maar oud vet!

:0= en cannabis  l8l
ik heb inderdaad ook nog nooit gras geroken in het cambuur stadion  :_schater

Clint

Dan is hier de oplossing:

Ook ooit al zin gehad om de fantastische geur van vers gemaaid gras of pas gesnoeide struiken op een of andere manier te bewaren? Nick Lavidis van de Universiteit van Queensland in Australie deed het. Hij verwerkte gras-en plantengeuren in een spray, die niet alleen lekker ruikt, maar ook efficient zou zijn tegen stress.

Wanneer gras of groene bladeren gesnoeid worden komen er minstens vijf chemische stoffen vrij die een stressreducerend effect hebben, zegt Lavidis. Zijn geur -die hij SerenaScent doopte- combineert er drie van.

Lavidis integreerde de gras-en plantengeur in een spray die op bedlinnen en kleding kan verstoven worden en bracht die zopas in Australie op de markt. De formule kan volgens hem ook toegevoegd worden aan shampoo, parfum of zeep.......of KUNSTGRAS.

8)

richard

Citaat van: douwelwd op mei 21, 2013, 15:24:21
betaal jij het verschil bij? of ga je liever kapot dan tijdelijk op kunstgras? heel kortzichtig.... o ja Arts is weg, je had weer een stoelpoot nodig om aan te zagen.......

l0l

richard

Citaat van: 0517 op mei 21, 2013, 14:00:46
Lekker beperkt niet? Ooit gehoord van nieuwe inzichten/ontwikkelingen?

:wall

Nee nooit van gehoord l0l

richard

Citaat van: gobo op mei 21, 2013, 13:56:13
Wat heeft kunstgras met de groei van de club uit te staan?

Lezen l0l

gobo

Citaat van: richard op mei 22, 2013, 09:47:53
Lezen l0l

Dat is inderdaad wel eens lastig in die brei van gezeik.  l0l
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....