Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: moodygrunn op januari 27, 2016, 17:48:33
Eeh, volgens mij moet de gemeenteraad nog vergaderen over het bestemmingsplan. Maar dat zou een formaliteit moeten zijn, aangezien deze locatie door de gemeente samen met Cambuur en de ontwikkelaar is uitgekozen.

Oh, meende dat het stadion en die nevenfuncties (zoals casino etc. ) al in bestemmingsplan van WTC was opgenomen. In Venlo had de gemeente overigens de eis dat voetbal enkel 's avonds plaats mocht vinden. Genot. Toen heeft VVV er vanaf gezien.

Zie zo 1-2-3 wel dat de bestemmingsplanwijziging die nodig is om een het plan Pathe door te laten gaan ter inzage ligt. Voor de liefhebbers met teveel tijd, dien lekker een zienswijze in :')

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Len Cantello

#4472
Citaat van: papier op januari 27, 2016, 17:19:00
Opgeworpen of komen ze die tegen? Dat lijkt mij een vrij groot verschil. Het lijkt mij niet dat er ineens nieuwe drempels worden opgeworpen, immers; het bestemmingsplan is al vastgesteld door het college en de raad(toch?).
Nieuwe drempels worden weldegelijk opgeworpen. Neem als voorbeeld alleen al die hele nieuwe bioscopen soap. Als de politiek ballen heeft, dan verwijzen ze de initiatiefnemers van een nieuwe (mega)bioscoop door naar SCC/Ontwikkelaar. Met de mededeling dat daar hun kansen liggen en niet elders in de stad (een systeem wat ooit wel door de Gemeente Tilburg werd gehanteerd en niet zonder succes). Maar nee hoor, die krijgen alle ruimte om in de binnenstad wat te doen. Omdat daar de zaak nog ff volgebouwd moeten worden in het gebied rondom subsidieslurper #1: De Harmonie....

De gemeentelijke politiek en ambtenarenapparaat heeft helemaal NIKS met SCC. Dat er in het verleden wat geld of een garantiestelling richting onze trots is gegaan is alleen maar omdat er een horde volk voor het gemeentehuis stond omdat af te dwingen.En om goede sier te maken bij de publieke opinie, natuurlijk.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Moraal van het  verhaal is dus maar een horde optrommelen en richting de pluchebeffers

DK

Citaat van: Dokkumer op januari 28, 2016, 13:16:05
Moraal van het  verhaal is dus maar een horde optrommelen en richting de pluchebeffers

strak plan!  |:)

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op januari 28, 2016, 13:16:05
Moraal van het  verhaal is dus maar een horde optrommelen en richting de pluchebeffers

Dan mogen we wel uitkijken dat het geen 'Geldermalsen-taferelen' worden   :_spank
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op januari 28, 2016, 13:59:57
Dan mogen we wel uitkijken dat het geen 'Geldermalsen-taferelen' worden   :_spank
Hoezo? Er komt toch geen asielzoekerscentrum in het stadion? :_schater

papier

Citaat van: Len Cantello op januari 28, 2016, 12:57:36
Nieuwe drempels worden weldegelijk opgeworpen. Neem als voorbeeld alleen al die hele nieuwe bioscopen soap. Als de politiek ballen heeft, dan verwijzen ze de initiatiefnemers van een nieuwe (mega)bioscoop door naar SCC/Ontwikkelaar. Met de mededeling dat daar hun kansen liggen en niet elders in de stad (een systeem wat ooit wel door de Gemeente Tilburg werd gehanteerd en niet zonder succes). Maar nee hoor, die krijgen alle ruimte om in de binnenstad wat te doen. Omdat daar de zaak nog ff volgebouwd moeten worden in het gebied rondom subsidieslurper #1: De Harmonie....

De gemeentelijke politiek en ambtenarenapparaat heeft helemaal NIKS met SCC. Dat er in het verleden wat geld of een garantiestelling richting onze trots is gegaan is alleen maar omdat er een horde volk voor het gemeentehuis stond omdat af te dwingen.En om goede sier te maken bij de publieke opinie, natuurlijk.

Dat lijkt mij niet de rol van de gemeente, dat lijkt mij de rol van de ontwikkelaar. Als Wyckerveste een goed verhaal heeft waarom zou Pathe dan niet daar voor kiezen? Kennelijk hebben ze niet zo'n goed verhaal en trekt Pathe z'n eigen plan. Dat de gemeente dat tegen Pathe zegt joh dat kunnen we regelen is omdat zij het financiƫle plaatje gewoon rond hebben en het hele stadionplan niet. Ik heb nog niet een keer iets gelezen over een een gesloten business case van Wyckerveste, het enige wat ze gesloten hebben is de gedachte met wat er in moet komen maar thats it. Een luchtkasteel dus (nog).

Is het makkelijk om naar de politiek te wijzen, en natuurlijk willen die gasten eigenlijk alleen op de foto maar feit is dat ze wel gekozen zijn door de bewoners van Leeuwarden. Misschien is er wel geen draagvlak om een bedrijf als Cambuur te ondersteunen? Anders zou men wel anders hebben gestemd?

Zwolsecambuurfan

Ik zeg het al jaren, gewoon verbouwen op huidige plek. Maak grote parkeergarage naast/onder de huidige velden en je parkeerprobleem is ook opgelost. Voordelen: nostalgie, mooi stadion in Engelse stijl, niks mis mee......

papier

Citaat van: Zwolsecambuurfan op januari 28, 2016, 15:55:45
Ik zeg het al jaren, gewoon verbouwen op huidige plek. Maak grote parkeergarage naast/onder de huidige velden en je parkeerprobleem is ook opgelost. Voordelen: nostalgie, mooi stadion in Engelse stijl, niks mis mee......

Oh dat zou een genot zijn


Len Cantello

Citaat van: papier op januari 28, 2016, 16:03:36
Oh dat zou een genot zijn
Dat sprookje komt steeds dichter bij. Voetballen in de tweede divisie in een van armoede ingestort bouwval, wat ooit een stadion was. Jij blij, Crone blij.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op januari 28, 2016, 16:32:53
Dat sprookje komt steeds dichter bij. Voetballen in de tweede divisie in een van armoede ingestort bouwval, wat ooit een stadion was. Jij blij, Crone blij.
Leuk, een tweede Telstar

Len Cantello

Citaat van: Dokkumer op januari 28, 2016, 16:43:43
Leuk, een tweede Telstar
Telstar heeft tegenwoordig een iets beter onderkomen dan voorheen. Die afgekeurde bouwval is niet meer. Hoogste tijd dat jij weer eens naar buiten gaat, ouwe.  :y
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

papier

#4484
Citaat van: Len Cantello op januari 28, 2016, 16:32:53
Dat sprookje komt steeds dichter bij. Voetballen in de tweede divisie in een van armoede ingestort bouwval, wat ooit een stadion was. Jij blij, Crone blij.

Heb je de post van zwolsecambuurfan wel gelezen?

Lekker een nieuw stadion bouwen aan het rand van de stad en RBC/Fortuna achterna gaan. Genot. Dat is net zulke onzin als zeggen dat zonder een nieuw stadion Cambuur ten dode is opgeschreven.