Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

mario

Citaat van: DK op januari 27, 2016, 12:52:07
volgens Ype Smid in de VI vandaag worden er steeds meer drempels opgeworpen v.w.b. het nieuwe stadion.. als we degraderen dit seizoen mut ik het nog zien..

Geeft hij ook aan door wie? Hebben we er nog vertrouwen in?

El Ma-kri-niii

Wat zijn de andere opties? Wachten tot het huidige stadion in elkaar stort? Bovendien, drempels kun je over.

Marc S

Aangezien er beton rot in het stadion zit misschien moeten we met zn allen heel hard springen zodat de boel in elkaar stort. Misschien maakt dat de gemeente een keer wakker.

DK

Citaat van: mario op januari 27, 2016, 13:02:29
Geeft hij ook aan door wie? Hebben we er nog vertrouwen in?

nee, het exacte citaat:  'We zijn veel geld kwijt aan onderhoud en missen aan de andere kant inkomsten' zegt Smid, die snel groen licht wil voor de nieuwbouw. 'Je mag best weten dat er steeds meer drempeltjes komen, wat de vaart uit het project haalt. Er is geen paniek, maar haast is wel geboden. Voor 1 april moet het rond zijn'.

DayDreamer

 :0= UTOPIE

Geen energie meer insteken, klote Gemeente zal toch niet meewerken.

Verbouw het huidige stadion maar in fases, eerst maar een nieuwe Oost tribune, wat de nieuwe hoofdtribune moet worden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: DK op januari 27, 2016, 13:21:58
Voor 1 april moet het rond zijn'.


Hahahahahahahahahahaha :_schater :_schater :_schater
Henk, held, bedankt

Bascambuur


Len Cantello

Citaat van: Bascambuur op januari 27, 2016, 13:36:26
Politiek en visie.  :_schater
Dat zijn twee uitersten.

Het verhaal is eigenlijk heel simpel. SCC en de Ontwikkelaar bedenken plannen en zoeken daarvoor financiƫle dekking. Communist Crone, de gemeente raad en de meehuilende ambtenarenkliek bedenken weer iets nieuws om de plannen te dwarsbomen. Vervolgens moeten SCC en de Ontwikkelaar weer wat bedenken wat wel naar de smaak is van het Liwwadder Polit Bureau, waardoor deze weer naar SCC en de Ontwikkelaar kunnen wijzen en roepen dat men de zaakjes niet voorelkaar heeft.

Conclusie: de politiek en ambtenarenkliek zijn SCC liever kwijt dan rijk.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

John Hiatt

Juiste samenvatting Len. Met dien verstande dat ambtenaren de dienst uitmaken in Leeuwarden!

Bascambuur

Citaat van: Len Cantello op januari 27, 2016, 13:55:23
Dat zijn twee uitersten.

Het verhaal is eigenlijk heel simpel. SCC en de Ontwikkelaar bedenken plannen en zoeken daarvoor financiƫle dekking. Communist Crone, de gemeente raad en de meehuilende ambtenarenkliek bedenken weer iets nieuws om de plannen te dwarsbomen. Vervolgens moeten SCC en de Ontwikkelaar weer wat bedenken wat wel naar de smaak is van het Liwwadder Polit Bureau, waardoor deze weer naar SCC en de Ontwikkelaar kunnen wijzen en roepen dat men de zaakjes niet voorelkaar heeft.

Conclusie: de politiek en ambtenarenkliek zijn SCC liever kwijt dan rijk.
Helaas helemaal waar.

DayDreamer

Gaan leuke maanden worden, geen nieuw stadion, geen Eredivisie, leegloop komende zomer.  ;(

papier

Citaat van: DK op januari 27, 2016, 12:52:07
volgens Ype Smid in de VI vandaag worden er steeds meer drempels opgeworpen v.w.b. het nieuwe stadion.. als we degraderen dit seizoen mut ik het nog zien..

Opgeworpen of komen ze die tegen? Dat lijkt mij een vrij groot verschil. Het lijkt mij niet dat er ineens nieuwe drempels worden opgeworpen, immers; het bestemmingsplan is al vastgesteld door het college en de raad(toch?).

Het kan wel zijn dat Cambuur en de investeerders tegen nieuwe hobbels aanlopen omdat een plan natuurlijk op hoofdlijnen begint en op detailniveau eindigt. Dat betekent dus dat er voortgang is geboekt en ze naar een eind toewerken. Dat kan voor de pro-wtc mensen goed nieuws zijn lijkt mij.

moodygrunn

Citaat van: papier op januari 27, 2016, 17:19:00
Opgeworpen of komen ze die tegen? Dat lijkt mij een vrij groot verschil. Het lijkt mij niet dat er ineens nieuwe drempels worden opgeworpen, immers; het bestemmingsplan is al vastgesteld door het college en de raad(toch?).

Het kan wel zijn dat Cambuur en de investeerders tegen nieuwe hobbels aanlopen omdat een plan natuurlijk op hoofdlijnen begint en op detailniveau eindigt. Dat betekent dus dat er voortgang is geboekt en ze naar een eind toewerken. Dat kan voor de pro-wtc mensen goed nieuws zijn lijkt mij.

Eeh, volgens mij moet de gemeenteraad nog vergaderen over het bestemmingsplan. Maar dat zou een formaliteit moeten zijn, aangezien deze locatie door de gemeente samen met Cambuur en de ontwikkelaar is uitgekozen.
In Henk en Sandor we trust

Harry L.

In de zomerstop beginnen. Hele jaar doorbouwen. Volgend seizoen kunnen we met die 3000 man om het veld staan.