Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: denistel op mei 18, 2013, 16:44:49
su is het ,,hev de laatste maanden al1 maar lui hoort over hoe slecht ons veld wel niet was.

Ja en? Toevallig was Cambuur de best presterende thuisclub in de JL op dit knollenveld.
Area 58

Dreet

Citaat van: Len Cantello op mei 18, 2013, 13:45:44
Fout. Gras stopt met groeien wanneer de temperatuur onder de 7 graden gem. gaat liggen. Da's 4 maandjes per jaar. Men spreekt over € 75k verwarmingskosten/jaar. Dus, op basis van 4 maanden stoken, € 625,- energiekosten / dag. Ga eens uit van een gasgestookte istallatie. Die zou er dan (uitgaande van een gasprijs van € 0,65 / m3) zo'n 950 m3/dag doorblazen..... Sprookje, of niet?

Ik denk dat Len hier een heel sterk punt heeft. Je maakt mij ook niet wijs dat je 50-75k aan stookkosten kwijtbent. Dat slaat echt nergens op. Als dat wel zo is, begin ik morgen een eigen energiebedrijf  ;) Maar ja, wat zijn dan wel de argumenten van Smid en co om kunstgras te nemen? Of hebben ze zich een rad voor ogen laten draaien door een kunstgrasbedrijf?

Lore

Citaat van: SCC-J op mei 18, 2013, 12:29:23
Edel kunstgras: negatief thuisrecord volgens mij!
Echt gras: play-offs >> kampioenschap
Spelers die niet willen spelen op plastic gaan naar concurrentie.

bovenal hoort een volksclub op echt gras. Spelers met smerige shirts! geur van gras ipv verbrand/warm plastic..

Hahah, biertje te veel gehad? Zoals je het nu schrijft is het kunstgras verantwoordelijk voor het negatieve thuisrecord en het echte gras voor de playoffs en het kampioenschap?

Lore

Citaat van: V.A.B. op mei 18, 2013, 14:11:27
Laat die 1 of 2 spelers nou net het verschil maken komend seizoen waardoor je er dit seizoen in blijft. Ik ben ook geen voorstander van kunstgras maar we zitten nu niet in de positie om dit soort bedragen extra uit te geven. Dat het een negatief effect heeft op sponsoren, supporters, denken we nu maar na/tijdens een spannend en succesvol seizoen hoor je er straks niemand meer over (behalve als we weer es verliezen door dit k*tveld  :P). Overleven in de Eredivisie (en dus ook als BVO, want degradatie is funest!) en financieel gezond worden hebben de eerste prioriteit!

Bijna met je eens!

Eerste deel volledige met je eens, alleen dat degradatie funest zou zijn niet!
Laten wij dat, koste wat het kost, voorkomen! Degradatie is in het huidige stadion op de langere termijn onvermijdelijk!

Yellow Army

Veldverwarming bij Beerschot kost 4200 euro per week aan stookkosten. Dus 50-75000 aan kosten jaarlijks lijkt me wel reeel.

Misschien maar ff met zn allen naar Beerschot met een schep? Zij zijn toch failliet en hebben het dus zelf niet meer nodig.
Area 58

Dreet

Citaat van: Yellow Army op mei 18, 2013, 20:36:17
Veldverwarming bij Beerschot kost 4200 euro per week aan stookkosten. Dus 50-75000 aan kosten jaarlijks lijkt me wel reeel.

Misschien maar ff met zn allen naar Beerschot met een schep? Zij zijn toch failliet en hebben het dus zelf niet meer nodig.

:_schater

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op mei 18, 2013, 20:36:17
Veldverwarming bij Beerschot kost 4200 euro per week aan stookkosten. Dus 50-75000 aan kosten jaarlijks lijkt me wel reeel.

Misschien maar ff met zn allen naar Beerschot met een schep? Zij zijn toch failliet en hebben het dus zelf niet meer nodig.
Ik sta klaar met de schep, regel jij een vrachtwagentje? :devil

Galdiano

Ik schep mee! Volgend weekend ben ik vrij!  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op mei 18, 2013, 20:53:26
Ik schep mee! Volgend weekend ben ik vrij!  :proost
Zonder gekheid, als je op deze manier voordeliger uit kunt zijn dan met een kunstgrasveld ben ik altijd bereid om een handje of 2 uit te steken.

Dreet

Het stadion van Beerschot is van de gemeente Antwerpen en de huurovereenkomst met Beerschot is sinds kort opgezegd. Dussss...maar goed, er kan 's nachts ook op dievenpad gegaan worden natuurlijk... 8)

Dokkumer

Op dievenpad? Wij werken slechts op eerbare wijze waarde vriend :D

Yellow Army

En anders huren we een paar polen in
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op mei 18, 2013, 22:22:14
En anders huren we een paar polen in
Huren? Er zijn hier voldoende WW-ers met tijd teveel :devil

Gerard

En dan nog een praktisch deel. Nu veldverwarming aanleggen en een goede grasmat krijgen voor 2 augustus.. Wordt heel lastig allemaal. Ik ben tegen kunstgras maar kan leven met de argumenten voor nu om er een aantal jaren gebruik van te maken.

Graag wel een toezegging dat in het nieuw te bouwen stadion geen kunstgras komt erbij aub.

gewoon een fan

Ik ben absoluut niet voor kunstgras maar als het financieel veel voordeliger heeft Cambuur geen keus mijns inziens  ;(
Wij moeten nu overleven en dan hoort dit er helaas bij.

Mocht het dan toch wat voordeel opleveren in thuis wedstrijden dan is dit alleen maar mooi meegenomen  :thumbsup