Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Wat een circus, wat een ellende. Voetballen doe je op echt gras, heren...
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

SCC-J


RotterdamLeeuwarden

Alweer op kunstgras :(

Lijkt wel op een gemeente, die smijten ook altijd met geld  :?
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

marrumer


SCC-J

Citaat van: John Hiatt op mei 18, 2013, 13:16:26
Weet ik ook wel. Maar de financiële positie van Cambuur is op dit moment zodanig, dat Cambuur dit geld goed kan gebruiken. Onderschat ook de jaarlijkse energiekosten niet van veldverwarming. En daarom heb ik nu liever eredivisievoetbal op kunstgras dan biervoetbal op een toendra!
Hoe vaak moet je zo'n ding aan hebben in een seizoen?

gobo

As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Len Cantello

Ik lig er wel wakker van. Het is een schande! Past totaal niet bij SCC. Typisch gevalletje van de clubcultuur niet kennen en de weg van de minste weerstand kiezen...
:rodekaart
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

jeff

Citaat van: SCC-J op mei 18, 2013, 13:24:47
Hoe vaak moet je zo'n ding aan hebben in een seizoen?
Zolang als de winter duurt, en das een lange tijd in Nederland.

John Hiatt

Citaat van: SCC-J op mei 18, 2013, 13:24:47
Hoe vaak moet je zo'n ding aan hebben in een seizoen?

Kost sowieso €50000 per jaar.

jeff

Ik zie liever ook echt gras dan een kunstmat, maar als we de heren moeten geloven is de engerie-rekening 50.000 tot 75.000 per jaar. Dat zijn kosten die je ook in de selectie kan stoppen. Wij hebben nou eenmaal geen budget van 10milj +

weestwel

Waarom überhaupt nog geld in dit afbraak stadion steken.

Len Cantello

#341
Citaat van: jeff op mei 18, 2013, 13:32:25
Zolang als de winter duurt, en das een lange tijd in Nederland.
Fout. Gras stopt met groeien wanneer de temperatuur onder de 7 graden gem. gaat liggen. Da's 4 maandjes per jaar. Men spreekt over € 75k verwarmingskosten/jaar. Dus, op basis van 4 maanden stoken, € 625,- energiekosten / dag. Ga eens uit van een gasgestookte istallatie. Die zou er dan (uitgaande van een gasprijs van € 0,65 / m3) zo'n 950 m3/dag doorblazen..... Sprookje, of niet?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Citaat van: weestwel op mei 18, 2013, 13:44:07
Waarom überhaupt nog geld in dit afbraak stadion steken.
Als de voortgang aangaande de nieuwbouw blijft zo als die is, dan spelen we binnen 10 jaar niet in een ander onderkomen....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Waarom een tweede topic openen als er in het andere topic over het stadion ook al een discussie loopt?

Len Cantello

Citaat van: Dokkumer op mei 18, 2013, 13:51:40
Waarom een tweede topic openen als er in het andere topic over het stadion ook al een discussie loopt?
Deze dwaling heeft toch niets met een nieuw stadion te maken? Gras of kutgras in het OUDE stadion, daar gaat dit topic over.

Maar goed, gooi er maar een slotje op als je dat zo graag wil. :devil
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli