Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

mario

Citaat van: AL op januari 25, 2016, 10:24:06
Bouw van een nieuwe stadion staat los van eredivisie of jupiler league!!
Was in theorie de bedoeling maar praktijk is anders.
Ik denk dat je de vertraging niet los kan zien van de huidige prestaties.

El Ma-kri-niii

Stel je voor dat we ons dit jaar handhaven. Dan degraderen we volgend jaar of dat jaar erop wel. In dit stadion is het al vrij wonderbaarlijk dat we het voor het derde jaar volhouden in de Eredivisie. Dat wisten de ontwikkelaars van tevoren toch ook?

Galdiano

#4442
Onzin! Excelsior heeft een stadion van 3500 man, en door goed beleid spelen ze vaker dan Cambuur eredivisie.

RKC speelde structureel ook altijd ere met lage begroting.
Heracles met weinig toeschouwers ook altijd zekerheidje in eredivisie. Door goed beleid hebben ze nu een stap kunnen maken.

Dus niet "wonderbaarlijk" dat Cambuur zich in dit stadion al 3 jaar handhaaft.
Alles valt en staat met goed financieel beleid icm met technisch beleid.
Als we degraderen heeft het met technische beleid te maken, maar niet met stadion.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

El Ma-kri-niii

Heracles heeft zich inderdaad knap weten te redden door een heel goed technisch beleid. RKC ook lang, maar die hebben dat niet vast kunnen houden. Excelsior heeft het jarenlang goed gedaan dankzij Feyenoord. Nu doen ze het op eigen kracht heel goed, maar dat succes is ook eindig.

Tegenover deze verhalen staan clubs die het ook geprobeerd maar niet gered hebben: De Graafschap, Volendam, Den Bosch, MVV, RBC, Dordrecht, Fortuna, Go Ahead, VVV en Sparta.


SCC-J

Citaat van: Galdiano op januari 25, 2016, 11:46:34
Onzin! Excelsior heeft een stadion van 3500 man, en door goed beleid spelen ze vaker dan Cambuur eredivisie.

RKC speelde structureel ook altijd ere met lage begroting.
Heracles met weinig toeschouwers ook altijd zekerheidje in eredivisie. Door goed beleid hebben ze nu een stap kunnen maken.

Dus niet "wonderbaarlijk" dat Cambuur zich in dit stadion al 3 jaar handhaaft.
Alles valt en staat met goed financieel beleid icm met technisch beleid.
Als we degraderen heeft het met technische beleid te maken, maar niet met stadion.

Amen

michello

Citaat van: Galdiano op januari 25, 2016, 11:46:34
Onzin! Excelsior heeft een stadion van 3500 man, en door goed beleid spelen ze vaker dan Cambuur eredivisie.

RKC speelde structureel ook altijd ere met lage begroting.
Heracles met weinig toeschouwers ook altijd zekerheidje in eredivisie. Door goed beleid hebben ze nu een stap kunnen maken.

Dus niet "wonderbaarlijk" dat Cambuur zich in dit stadion al 3 jaar handhaaft.
Alles valt en staat met goed financieel beleid icm met technisch beleid.
Als we degraderen heeft het met technische beleid te maken, maar niet met stadion.

Heracles is een uitzondering maar RKC en Exelsior zijn vaak genoeg van de Ere naar de JL gegaan en andersom hoor....

moodygrunn

Citaat van: Galdiano op januari 25, 2016, 11:46:34
Onzin! Excelsior heeft een stadion van 3500 man, en door goed beleid spelen ze vaker dan Cambuur eredivisie.

RKC speelde structureel ook altijd ere met lage begroting.
Heracles met weinig toeschouwers ook altijd zekerheidje in eredivisie. Door goed beleid hebben ze nu een stap kunnen maken.

Dus niet "wonderbaarlijk" dat Cambuur zich in dit stadion al 3 jaar handhaaft.
Alles valt en staat met goed financieel beleid icm met technisch beleid.
Als we degraderen heeft het met technische beleid te maken, maar niet met stadion.

RKC heeft ook dingen gedaan (net als Twente) die ik geen goed beleid zou durven noemen:

https://decorrespondent.nl/2601/Hoe-miljoenen-aan-gemeentegeld-verdwenen-in-bodemloze-put-RKC-Waalwijk/229689537165-4cb23cf9
In Henk en Sandor we trust

Galdiano

Citaat van: moodygrunn op januari 25, 2016, 14:29:11
RKC heeft ook dingen gedaan (net als Twente) die ik geen goed beleid zou durven noemen:

https://decorrespondent.nl/2601/Hoe-miljoenen-aan-gemeentegeld-verdwenen-in-bodemloze-put-RKC-Waalwijk/229689537165-4cb23cf9

Klopt dat beaam ik, dat is de reden dat ze nu onderin de JL hangen.
Dit is een periode geweest bij RKC. Net zoals periode Munsterman bij Twente.

Bij Cambuur is de periode vd Belt zeer goed geweest met als resultaat promotie (met geluk).
Het is nu maar afwachten of dit zo stabiel kan blijven. Als dit zo is, spelen we over paar jaar nog ere.
Daarnaast is het technisch gedeelte essensieel, en dat kan ons opbreken, omdat niet de juiste persoon op de juiste plaats zit.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

Citaat van: Destroyer op januari 25, 2016, 09:12:10
Natuurlijk vertraagt de ontwikkelaar het proces. Als cambuur eerste divisie speelt volgend jaar hebben ze er geen zin meer in.

Alsof zoiets over een nacht glad ijs gaat, de mannen van Wyckerveste zijn ook betrokken bij een soortgelijk plan in Venlo. En al een stuk langer dan dat ze hier in Leeuwarden in beeld staat. Daar staat overigens ook nog niets, zelfs nu er geen voetbalstadion meer hoeft te komen op die locatie. En op die plek is zelfs de gemeente initiator van het plan :o

reisbureau

Ach we wachten nu maart af.

moodygrunn

Citaat van: Destroyer op januari 25, 2016, 09:12:10
Natuurlijk vertraagt de ontwikkelaar het proces. Als cambuur eerste divisie speelt volgend jaar hebben ze er geen zin meer in.

Dat zou enorm onlogisch zijn. Als het goed is ziet de ontwikkelaar mogelijkheden om hier een winstgevend project van te maken, of Cambuur nou ere of eerste divisie speelt. Enige partij waarvan ik geloof dat ze het liefst zien dat het hele feest niet doorgaat is de gemeente (onder druk van de middenstand uit de binnenstad)
In Henk en Sandor we trust

roepieh


Dokkumer


DK

volgens Ype Smid in de VI vandaag worden er steeds meer drempels opgeworpen v.w.b. het nieuwe stadion.. als we degraderen dit seizoen mut ik het nog zien..

mario