Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 18, 2016, 18:48:50
Ik ben het met je eens. Helaas staat het eigen belang van de gemeente voorop. Zij willen graag een binnenstad met veel winkels en horecazaken, omdat toeristen en dagjesmensen hier op afkomen. Er is geen toerist die op een florerend accountantsbureau af komt.

Accountantskantoren zijn natuurlijk ook saai, maar bij ons staan de bussen Japanners dagelijks voor de deur hoor!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op januari 18, 2016, 19:01:50
Accountantskantoren zijn natuurlijk ook saai, maar bij ons staan de bussen Japanners dagelijks voor de deur hoor!

Dus jij zit toch in de raamprostitutie?
Henk, held, bedankt

El Ma-kri-niii

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 18, 2016, 22:12:23
Dus jij zit toch in de raamprostitutie?
Tja, 'zakelijke dienstverlening' kun je zo wel heel breed opvatten.

Yellow Army

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 18, 2016, 22:12:23
Dus jij zit toch in de raamprostitutie?

Tja, wtf-Jappaners zijn voor alles in.
Area 58

jeff

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 18, 2016, 22:12:23
Dus jij zit toch in de raamprostitutie?
Hij weet waar die weaze mut  :_schater

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 18, 2016, 22:12:23
Dus jij zit toch in de raamprostitutie?

Zeker, en een aantal van de forumleden zijn mijn grootste klanten!

reisbureau

Citaat van: twingo op januari 18, 2016, 18:59:50
Natuurlijk heeft de gemeente zijn voorkeuren en terecht wat heb je aan een verpauperde binnenstad dat trekt geen bezoekers en toeristen, er komen bij Cambuur maximaal 170.000 toeschouwers de binnenstad krijgt veel meer bezoekers.Het zou een mooi zootje worden als iedereen die een idee heeft ergens maar een winkelcentrum kan beginnen net als in sommige steden b.v.Assen die bij het circuit een outlet willen beginnen terwijl de binnenstad een grote leegstand heeft.Het zelfde is in Leeuwarden ook het geval het plein afsluitend gebouw staat voor de helft leeg doe daar eerst maar wat aan.Ik gun Cambuur een mooi stadion maar het moet financieel wel gezond blijven de ontwikkelaar van het Roda Jc stadion hebben dat gedaan in een andere tijd en is het niet zo dat Roda jc feitelijk de huur niet meer kan betalen.

Ook ik heb tranen in de ogen als ik door het Centrum loop.
Maar daar zijn dezelfde beslissers voor een groot deel debet aan i.s.m. verhuurders die de hoofdprijs willen vangen.

Ze hadden het Zaailand of Wilhelmina plein (hoe je het ook maar wil noemen) nooit moeten bebouwen. Er waren genoeg m2 elders in centrum vrij. Die Bonnema regeert over zijn graf.

Ze hebben winkelplein de Centrale toegestaan en dat is onomkeerbaar. Ik had het graag opgepakt en in het Centrum gekwakt.

En ze goochelen maar door. Nu weer met de Bioscopen. Volgens mij weer trucjes genoeg verricht om achter het gerechtsgebouw vol te bouwen en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ten koste zal gaan voor weer meer leegstand aan de Nieuwestad.

Maar zodra die bestuurders het woord Cambuur horen gaan ze volledig op de rem en gooien alle ankers uit die ze maar kunnen vinden. Lijstjes wat wel en niet mag. Een bioscoop was ook daar optie (misschien nog wel) maar nee hoor. We passen in centrum bestemmingsplan aan om daar ruimte te maken voor mega bioscoop.
Men had ook even kunnen nadenken en combineren. Zo van U wil een mega bioscoop. Nou wij willen graag een nw stadion. Dus ga eens met die investeerders praten. Mogelijk had die keuze minder impact gehad op de oude bioscopen en Cambuur een grotere kans voor ontwikkelen Leisure programma dat nodig is voor de financiering.

Lang verhaal maar komt er op neer. Misschien moeten we als achterban scherper in politieke keuzes worden.
 





roepieh

Heren en dames van de gemeente zullen wel blij zijn. Het hoofdpijn dossier is zichzelf aan t oplossen! En zal derhalve ook nooit meer op de agenda komen... Degradatie == begin van t einde van onze club.

wiekie1969

Mee eens roepieh. Moedwillig de boel vertragen en straks bij degradatie de boel vakkundig afblazen. Inkoppertje!!!!!!!!! :(

John Hiatt

Gemeenteraadsleden beweren met droge ogen dat Cambuur de boel vertraagt! Terwijl Cambuur slechts huurder moet worden. Crone danste vanavond over de Emmakade.....

SCC-J

Citaat van: John Hiatt op januari 24, 2016, 21:18:39
Gemeenteraadsleden beweren met droge ogen dat Cambuur de boel vertraagt! Terwijl Cambuur slechts huurder moet worden. Crone danste vanavond over de Emmakade.....
met Cambuur bedoelen ze ook de projectontwikkelaar. En als het aan de gemeente ligt gooi dan eens iets naar buiten ipv een paar slappe tweets.

Destroyer

Natuurlijk vertraagt de ontwikkelaar het proces. Als cambuur eerste divisie speelt volgend jaar hebben ze er geen zin meer in.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Oosttribune

Citaat van: Destroyer op januari 25, 2016, 09:12:10
Natuurlijk vertraagt de ontwikkelaar het proces. Als cambuur eerste divisie speelt volgend jaar hebben ze er geen zin meer in.

Volledig mee eens. Als we er dit jaar uitvliegen is het over en uit. Misschien bouwen we nog eens een nieuwe tribune in de stijl van Telstar en daarmee klaar.
Het is dit jaar buigen of barsten en het gaat het laatste worden, reden geen geld bij de club door het verleden en een vreselijke gemeenteraad die overal op tegen is.

AL

Bouw van een nieuwe stadion staat los van eredivisie of jupiler league!!