Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Normaliter staat er een jaar tot anderhalf jaar voor inderdaad. Alleen zijn er slimmeriken die het zo weten te frustreren en rekken dat je die zes jaar wel haalt. Zie als extreem voorbeeld de Centrale As hier. Hoeveel procedures en vertragingen dat opgeleverd heeft wil je niet weten.

En voor hetzelfde vindt een eco terrorist een zeldzaam stuk onkruid.


moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op januari 06, 2016, 15:45:02
Normaliter staat er een jaar tot anderhalf jaar voor inderdaad. Alleen zijn er slimmeriken die het zo weten te frustreren en rekken dat je die zes jaar wel haalt. Zie als extreem voorbeeld de Centrale As hier. Hoeveel procedures en vertragingen dat opgeleverd heeft wil je niet weten.

En voor hetzelfde vindt een eco terrorist een zeldzaam stuk onkruid.

Die twee projecten zijn niet echt vergelijkbaar he? Bij de as moeten namelijk heel veel mensen uitgekocht worden.... Op het WTC niet
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op januari 06, 2016, 15:52:54
Die twee projecten zijn niet echt vergelijkbaar he? Bij de as moeten namelijk heel veel mensen uitgekocht worden.... Op het WTC niet
Het is inderdaad een ander verhaal en ik heb het aspect van het uitkopen bewust niet eens meegenomen. Het ging mij om de procedures die door eco terroristen samen met tegenstanders van deze weg gevoerd werden om een vermoedelijk zeldzaam stuk mos wat misschien gezien is te beschermen. Daar doelde ik op, het uitkopen was nog een minder probleem.

DayDreamer

Waarom brengt Cambuur niet naar buiten dat het nieuwe stadion een groot luchtkasteel is en nooit gebouwd gaat worden. Nu weer iedereen een kwartaal aan het lijntje houden.
Leuk zo'n persconferentie met die lamlul van de gemeente, maar is allemaal schijn geweest en dat wist die vent toen ook wel. Concentreer je maar op verbouwen van onze huidig onderkomen, wat inmiddels ook haast op instorten staat.

Dokkumer

Ehm misschien dat er mensen binnen de club zijn die ook in het luchtstadion meeblazen?

Yellow Army

Citaat van: DayDreamer op januari 06, 2016, 20:03:52
Waarom brengt Cambuur niet naar buiten dat het nieuwe stadion een groot luchtkasteel is en nooit gebouwd gaat worden. Nu weer iedereen een kwartaal aan het lijntje houden.
Leuk zo'n persconferentie met die lamlul van de gemeente, maar is allemaal schijn geweest en dat wist die vent toen ook wel. Concentreer je maar op verbouwen van onze huidig onderkomen, wat inmiddels ook haast op instorten staat.

Deze reactie valt me wat tegen van een dagdromer  :devil
Area 58

Destroyer

Rustig afwachten, ik weet het, het is moeilijk. Rome is ook niet in een dag gebouwd.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

dizzhead

Maar wel in een dag afgebroken.   :zweep

jeff

Citaat van: dizzhead op januari 06, 2016, 21:22:45
Maar wel in een dag afgebroken.   :zweep
Dat was alleen een fontein  :zweep

vialli

Hou maar op over dat nieuwe stadion want dat komt er gewoon niet en het enige waar ze nu nog mee bezig zijn is hoe houden we de achterban in toom, dus stellen we het maar weer uit dan zijn ze weer even koest. Als straks zo'n beetje iedereen op vakantie is komt het hoge woord eruit.

Lore

Citaat van: vialli op januari 06, 2016, 23:33:07
Hou maar op over dat nieuwe stadion want dat komt er gewoon niet en het enige waar ze nu nog mee bezig zijn is hoe houden we de achterban in toom, dus stellen we het maar weer uit dan zijn ze weer even koest. Als straks zo'n beetje iedereen op vakantie is komt het hoge woord eruit.


:_schater :_schater :_schater

yellow@ndblue

#4346
Citaat van: DayDreamer op januari 06, 2016, 20:03:52
Waarom brengt Cambuur niet naar buiten dat het nieuwe stadion een groot luchtkasteel is en nooit gebouwd gaat worden. Nu weer iedereen een kwartaal aan het lijntje houden.
Leuk zo'n persconferentie met die lamlul van de gemeente, maar is allemaal schijn geweest en dat wist die vent toen ook wel. Concentreer je maar op verbouwen van onze huidig onderkomen, wat inmiddels ook haast op instorten staat.

Concentreer je maar op verbouwen van onze huidig onderkomen, wat inmiddels ook haast op instorten staat.


Gaat voorlopig niet gebeuren, immers de winkels zijn niet van cambuur er mag ook totaal geen nieuwe winkels toegevoegd worden op Cambuurplein! dus kun je wel dit stadion gaan verbouwen,maar dan word het heel summier krijg je geen inkomsten en blijven we een club zonder goede financiële basis mischien is op het cambuurplein blijven zonder inkomsten wel een luchtkasteel en zijn we binnen een aantal jaren failliet .

Destroyer

Op de wegen wordt met zout gestrooid, op dit forum elke opmerking met azijn  :X
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Citaat van: yellow@ndblue op januari 07, 2016, 11:55:15
Concentreer je maar op verbouwen van onze huidig onderkomen, wat inmiddels ook haast op instorten staat.


Gaat voorlopig niet gebeuren, immers de winkels zijn niet van cambuur er mag ook totaal geen nieuwe winkels toegevoegd worden op Cambuurplein! dus kun je wel dit stadion gaan verbouwen,maar dan word het heel summier krijg je geen inkomsten en blijven we een club zonder goede financiële basis mischien is op het cambuurplein blijven zonder inkomsten wel een luchtkasteel en zijn we binnen een aantal jaren failliet .

Wat heeft verbouwen met winkels te maken? Volgens mij is de core business van Cambuur voetbal. Als je je voetbal in geld om wil zetten moet je meer kaartjes kunnen verkopen. Vermoedelijk zijn kaartjes in het "lage" segment en het "hoge" segment wel in trek nu. Als je een stadion bouwt of verbouwd is het dus zaak om meer stoeltjes op de tribunes en meer stoeltjes in business seats te krijgen.

Goede financiële basis leg je zelf. Die laat je niet invullen door derden.

moodygrunn

Citaat van: papier op januari 07, 2016, 19:00:38
Wat heeft verbouwen met winkels te maken? Volgens mij is de core business van Cambuur voetbal. Als je je voetbal in geld om wil zetten moet je meer kaartjes kunnen verkopen. Vermoedelijk zijn kaartjes in het "lage" segment en het "hoge" segment wel in trek nu. Als je een stadion bouwt of verbouwd is het dus zaak om meer stoeltjes op de tribunes en meer stoeltjes in business seats te krijgen.

Goede financiële basis leg je zelf. Die laat je niet invullen door derden.

Die winkels op hetzelfde terrein dragen van maandag t/m zaterdag bij aan meer inkomsten voor de club, terwijl die kaartverkoop (welk segment dat dan ook is) daar alleen op zondag een bijdrage in levert.
In Henk en Sandor we trust