Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: roepieh op december 27, 2015, 09:32:25
Waar blijft dat nieuws nu dan? Of is t weer uitgesteld?

Ze hebben het jaar niet genoemd  :zweep
Iedereen heeft recht op mijn mening.

R-member

Citaat van: roepieh op december 27, 2015, 09:32:25
Waar blijft dat nieuws nu dan? Of is t weer uitgesteld?

Nieuwjaarsborrel voor de bobo's.

Vorig jaar keken we er ook met z'n allen naar uit en was het ook weinig tot geen nieuws.
:|
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

AL

Eind volgend jaar meer duidelijkheid. :_schater :_schater

Zuid1991

Stadion van Bournemouth is ook wel aardig stadion : open hoeken, dicht op veld, dug out in de tribune...

Delfzijl/Cambuur

Ja Bournemouth... doen het nog goed ook als promovendus. Het stadion is dus waar wij de slag missen.
Kijk naar Heracles, het gaat hun nu ook ineens sportief voor de wind.
Er zal bij ons ook snel wat moeten gaan gebeuren, knopen doorhakken.
En als het niet lukt een grote oost en zuid tribune bouwen.
We raken hopeloos achterop, eigenlijk heb je ook meer bobo ruimte nodig, dus je moet eigenlijk wel naar een nieuw stadion.
De tijd is niet onze vriend in deze.....

Dokkumer

Heeft niemand info via de buurvrouw van de koffiejuffrouw van het buurthuis waar de assistent materiaalman wel eens komt? Verhalen als over Steblecki en Sandor komen wel naar buiten maar echt cruciale info over onze sportieve toekomst blijft angstig binnenskamers...

El Ma-kri-niii

Citaat van: Dokkumer op december 29, 2015, 13:34:48
Heeft niemand info via de buurvrouw van de koffiejuffrouw van het buurthuis waar de assistent materiaalman wel eens komt? Verhalen als over Steblecki en Sandor komen wel naar buiten maar echt cruciale info over onze sportieve toekomst blijft angstig binnenskamers...
Ik hoop op een spetterende persconferentie in januari of februari waar in een keer alle plannen samen met het definitieve ontwerp van onze nieuwe Cambuurtempel wordt gepresenteerd, inclusief de datum waarop de eerste paal de grond in wordt geslagen.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Dokkumer op december 29, 2015, 13:34:48
Heeft niemand info via de buurvrouw van de koffiejuffrouw van het buurthuis waar de assistent materiaalman wel eens komt? Verhalen als over Steblecki en Sandor komen wel naar buiten maar echt cruciale info over onze sportieve toekomst blijft angstig binnenskamers...

Is wel een lekker ding hoor, die buurvrouw van de koffiejuffrouw van het buurthuis waar de assistent materiaalman wel eens komt...mmmm :insane

666

Citaat van: El Ma-kri-niii op december 29, 2015, 13:50:54
Ik hoop op een spetterende persconferentie in januari of februari waar in een keer alle plannen samen met het definitieve ontwerp van onze nieuwe Cambuurtempel wordt gepresenteerd, inclusief de datum waarop de eerste paal de grond in wordt geslagen.

En de locatie  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op december 29, 2015, 13:34:48
Heeft niemand info via de buurvrouw van de koffiejuffrouw van het buurthuis waar de assistent materiaalman wel eens komt? Verhalen als over Steblecki en Sandor komen wel naar buiten maar echt cruciale info over onze sportieve toekomst blijft angstig binnenskamers...

Daar staat het doodvonnis op.  :devil  ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 29, 2015, 14:02:20
Is wel een lekker ding hoor, die buurvrouw van de koffiejuffrouw van het buurthuis waar de assistent materiaalman wel eens komt...mmmm :insane
Ja die wel! Die koffiejuffrouw is net als haar koffie al flink over datum


DK

ik was een paar weken geleden op een it-meeting waar ook Eugene Tuijnman sprak, een van de voormalige Old Boys. Hij gaf aan geen nieuw stadion te verwachten bij het WTC, maar eerder op de oude vv Leeuwarden velden. Dit ook ivm de geplande uitbreiding van De Centrale, waardoor er weinig kans is om veel retail naar het WTC te krijgen.. En ik denk dat Tuijnman wel aardig dicht bij het vuur zit..

Lore

Citaat van: DK op december 29, 2015, 16:01:19
ik was een paar weken geleden op een it-meeting waar ook Eugene Tuijnman sprak, een van de voormalige Old Boys. Hij gaf aan geen nieuw stadion te verwachten bij het WTC, maar eerder op de oude vv Leeuwarden velden. Dit ook ivm de geplande uitbreiding van De Centrale, waardoor er weinig kans is om veel retail naar het WTC te krijgen.. En ik denk dat Tuijnman wel aardig dicht bij het vuur zit..

Maar zowel Cambuur als de gemeente hebben hun voorkeur voor WTC toch al uitgesproken? Zou dan om een volledig nieuw businesscase gaan?

DK

Citaat van: Lore op december 29, 2015, 17:22:55
Maar zowel Cambuur als de gemeente hebben hun voorkeur voor WTC toch al uitgesproken? Zou dan om een volledig nieuw businesscase gaan?

dat klopt, maar ik denk dat als ze het achter de WTC niet rond krijgen ze toch naar een alternatief moeten zoeken...