Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

brambo3004

Meer iets zoals dit: (stadion van Mainz)

NRG

moodygrunn

Citaat van: brambo3004 op december 02, 2015, 17:43:13
Meer iets zoals dit: (stadion van Mainz)

Hebben we ook lichtmasten? Of zitten die in het dak van de tribune? Vind het altijd zo'n mooi gezicht als je op de stad aankomt en je ziet in de verte de lichtmasten al schijnen

Viper

Prachtig man, zou goed bij onze club passen.

El Ma-kri-niii

Citaat van: moodygrunn op december 02, 2015, 17:56:58
Hebben we ook lichtmasten? Of zitten die in het dak van de tribune? Vind het altijd zo'n mooi gezicht als je op de stad aankomt en je ziet in de verte de lichtmasten al schijnen
Dat zou ik ook mooi vinden. Wat ik helemaal mooi zou vinden, is als we de oude stadionlampen van het Cambuurplein kunnen recyclen.

DayDreamer

Ik houd niet van open hoeken, maar als ze het doen laat het dan aub niet van die grote open hoeken zijn zoals GAE nu heeft, dat plaatje hierboven vind ik dan nog wel mooi, maar daar zit het dak dan wel weer aan elkaar.

R-member

Citaat van: moodygrunn op december 02, 2015, 17:56:58

Wat zal jij vanuit Groningen met plezier naar het stadion rijden over een paar jaar.  :proost |:)
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

Lore

Citaat van: yellow@ndblue op december 02, 2015, 17:03:44

Qua invulling ruimtes bij/onder het nieuwe stadion lijkt ''goed'' gedekt waar dan ook al handtekeningen zijn gezet door in ieder geval één grote partij, de Gemeente LWD wilde dit
op papier gedekt hebben van cambuur en betreffende ondernemer/s

:0= JUMBO!!

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

moodygrunn

Citaat van: Lore op december 02, 2015, 20:44:32
:0= JUMBO!!

Er is door Henk Albers (of en andere journalist) op een gegeven moment een lijst gepubliceerd van eisen vanuit de gemeente. Welk type bedrijf zich zou mogen vestigen op en rondom het stadionterrein. Grote supermarkten hoorden daar niet bij volgens mij

michello

Citaat van: moodygrunn op december 02, 2015, 21:21:23
Er is door Henk Albers (of en andere journalist) op een gegeven moment een lijst gepubliceerd van eisen vanuit de gemeente. Welk type bedrijf zich zou mogen vestigen op en rondom het stadionterrein. Grote supermarkten hoorden daar niet bij volgens mij

Volgens mij wel mits er dan elders in de stad een supermarkt zou verdwijnen.

moodygrunn

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: yellow@ndblue op december 02, 2015, 17:03:44
1)  Er komt een Engels stadion zonder! dichte hoeken

2) De tribunes tot op het veld

3) We gaan op echt gras spelen

Oke, ik was cynisch. Maar met deze vooruitzichten zeg ik:  :0= KOMT U MAAR!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lore

Citaat van: moodygrunn op december 02, 2015, 21:21:23

Citaat van: michello op december 02, 2015, 21:55:12
Volgens mij wel mits er dan elders in de stad een supermarkt zou verdwijnen.

Het is niet een gokje van mij. Misschien wel gedateerde informatie, maar .........

Ype Smid, Gerald van der Belt en Henk Deinum hebben in november vorig jaar een lunchbespreking gehad. Ze zaten letterlijk een tafeltje achter mij. Daarom wist ook dat WTC de enige serieuze optie was.

Zij bespraken de toezegging van Jumbo. Na deze bespreking kunnen er zaken zijn verandert, maar Jumbo was toen zeker partij!