Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

reisbureau

Citaat van: Cambuur LWD op november 15, 2015, 09:52:59
En watvoor werk doet de adviescommissie precies nu dan? Kan iemand aangeven hoe de gesprekken tot nu toe verlopen tussen de adviesgroep, Cambuur en ontwikkelaars. En wat is er allemaal al gebeurd.

Volgens mijn informatie verlopen die gesprekken goed tot zeer goed. Is het intensief, open en transparant. De supporters van Cambuur zijn niet snel tevreden (maar dat kun je in dit topic ook al waarnemen)  :_schater
Alleen zijn er afspraken gemaakt dat de woordvoering via Projectleider dan wel BVO zelf verloopt.
En daar lijkt rond de jaarwisseling dus ook aan voldaan te worden.
Dus geheel volgens afspraak  |:)

Nogmaals dit is mijn informatie en dan hebben we veel geleerd in korte tijd.
Er is namelijk maar één woordvoeringlijn mogelijk en dat is die van het platform dat de definitieve beslissing gaat nemen. En daar moeten we dan nog maar even op wachten.
Ben erg nieuwsgierig en dat zijn velen met mij  :clint

Harry L.

Citaat van: koosZevenaar op november 15, 2015, 09:48:53
GROTE jongens die zich ZEEWOLDE en HARRY L. noemen, alleen maar negatieve dingen de wereld in slingeren.
Als er dan een positieve reactie komt, dan hoor je ze zniet meer.
Aan zulke heerschappen heeft onze club wat.
We zullen zien hoe lang SvdH bij de VOGELS zit
Waarschijnlijk mensen die thuis onder de duim zitten en hun gal hier dan maar spuien.
Ik moet er van naar de WC

Ik wordt er bijna emotioneel van. Ben blij dat je mijn berichten wel leest, daarvoor dank :thumbsup.
En reken maar dat de vlag hier uit gaat op het moment dat de kogel door de kerk is. Maar om nu gelijk al de polonaise te lopen lijkt me overdreven. Mooi voor je dat jij thuis de broek aan hebt, ik vindt het altijd prettiger zonder. Ik kan het je aanraden. Het schuurt minder.

Bill Shankly

Bedankt voor de info Hiat.
Het zou toch mooi zijn om op de nieuwjaarsreceptie het goede nieuws bekend te maken

SCC-J

Citaat van: John Hiatt op november 14, 2015, 09:00:49
Tijdens de sponsorbijeenkomst van gisteravond kwam het onderwerp nieuw stadion aan de orde. Volgens Ype loopt alles op schema en komen Cambuur, de gemeente en de ontwikkelaars rond de jaarwisseling met een totaalplan naar buiten. Het ziet er zeer positief uit. Dit werd bevestigd door de aanwezige wethouder.
blijf het raar vinden dat de Bvo het wel belangrijk vindt de sponsoren te informeren maar de supporters niet. #volksclub

Lore

Citaat van: SCC-J op november 15, 2015, 13:53:21
blijf het raar vinden dat de Bvo het wel belangrijk vindt de sponsoren te informeren maar de supporters niet. #volksclub

Hebben ze dan ook maar iets nieuws gezegd?

zeewolde

Citaat van: koosZevenaar op november 15, 2015, 09:48:53
GROTE jongens die zich ZEEWOLDE en HARRY L. noemen, alleen maar negatieve dingen de wereld in slingeren.
Als er dan een positieve reactie komt, dan hoor je ze zniet meer.
Aan zulke heerschappen heeft onze club wat.
We zullen zien hoe lang SvdH bij de VOGELS zit
Waarschijnlijk mensen die thuis onder de duim zitten en hun gal hier dan maar spuien.
Ik moet er van naar de WC
alleen maar negatieve zaken :_schater :_schater

ik ben niet blij met de manier waarop er met een clubicoon als sandor is om gegaan. En ik ben nog niet positief over het transferbeleid van vd vegt. Voor de rest ben ik meestal positief. Reageer hooguit vlak na een wedstrijd wel eens uit emotie.

zeewolde

Citaat van: koosZevenaar op november 15, 2015, 09:48:53
GROTE jongens die zich ZEEWOLDE en HARRY L. noemen, alleen maar negatieve dingen de wereld in slingeren.
Als er dan een positieve reactie komt, dan hoor je ze zniet meer.
Aan zulke heerschappen heeft onze club wat.
We zullen zien hoe lang SvdH bij de VOGELS zit
Waarschijnlijk mensen die thuis onder de duim zitten en hun gal hier dan maar spuien.
Ik moet er van naar de WC
en wil je er ook om denken dat je niet weer zulke negatieve dingen over onze trainer decwereld inslingert ;)

ik ben nuet 24 uur op het forum te vinden om op alles te reageren. Bovendien wacht ik erst wel af wat er dan echt positief is.

Destroyer

Stadionontwikkeling
Vlak voor de zomer van 2015 hebben de ontwikkelaars een ontwikkelbrief ontvangen van de Gemeente Leeuwarden. Hierin staat omschreven wat de mogelijkheden en de beperkingen zijn om te komen tot een nieuw stadioncomplex. De ontwikkelaars hebben de afgelopen maanden intensief gewerkt aan het concretiseren van deze businesscase. Zodra dit traject afgerond is, kan de businesscase aangeboden worden aan de Gemeenteraad. De verwachting is dat dit in januari 2016 gaat plaatsvinden.
Persconferentie SC Cambuur

We willen de adviescommissie vanuit de supporters bedanken voor de zeer interessante en zinnige bijdrage. Het rapport is ingeleverd bij de ontwikkelaars en we zullen borgen dat de aanbevelingen van de supporters waar mogelijk worden meegenomen.

Naar aanleiding van de hopelijk positieve ontwikkelingen zullen we in overleg met de Kern van Cambuur in het eerste kwartaal van 2016 een forumavond plannen om een toelichting te geven op zowel de stadionplannen als de algemene zaken binnen de club.

Het behoeft geen betoog meer dat SC Cambuur in het huidige stadion aan het plafond zit van haar mogelijkheden. Stadionontwikkeling is essentieel voor de continuïteit en ontwikkeling van onze club.

Bron: cambuur.nl
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier


Destroyer

Mooi die bedrukking van de stad als vorm in de stoelen op de korte zijde.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

En gewoon in de zomervakantie even 2 tribunes gesloopt en opgebouwd.

Treb

Citaat van: papier op december 01, 2015, 21:16:14
En gewoon in de zomervakantie even 2 tribunes gesloopt en opgebouwd.

Juust. Ken hier oek wel. Zuid en Oost plat.

nikjeuh

Citaat van: Treb op december 02, 2015, 14:42:11
Juust. Ken hier oek wel. Zuid en Oost plat.
Jep. Of net als Sparta ergens rond jaar 2000, stadion/veld een kwartslag draaien... Heb je wat meer ruimte!
Want Zuid plat kan best, maar lijkt me dat je dan met een ernstig ruimtegebrek achter de tribune kampt...

moodygrunn

Citaat van: nikjeuh op december 02, 2015, 16:34:13
Jep. Of net als Sparta ergens rond jaar 2000, stadion/veld een kwartslag draaien... Heb je wat meer ruimte!
Want Zuid plat kan best, maar lijkt me dat je dan met een ernstig ruimtegebrek achter de tribune kampt...

Welnee, je bouwt de tribune en het bijbehorende gebouw gewoon OVER de weg heen, net als bij Vicente Calderon

In Henk en Sandor we trust

yellow@ndblue

#4229
Citaat van: R-member op november 15, 2015, 10:23:28
Ze hebben een geheimhouding moeten tekenen als ik me niet vergis.
Wat besproken is blijft intern. Maar het ziet er positief uit!  :thumbsup


Ja wat is geheimhouding: :insane :insane  Geruchten die heel reëel lijken!

1)  Er komt een Engels stadion zonder! dichte hoeken

2) De tribunes tot op het veld

3) We gaan op echt gras spelen

Qua invulling ruimtes bij/onder het nieuwe stadion lijkt ''goed'' gedekt waar dan ook al handtekeningen zijn gezet door in ieder geval één grote partij, de Gemeente LWD wilde dit
op papier gedekt hebben van cambuur en betreffende ondernemer/s

Maar zoals hierboven ziet het er inderdaad goed uit ,er mogen geen foto's- sketches naar buiten gebracht worden niet eerder als Jan 2016.
Het ontwerp van het stadion etc  worden niet bekend gemaakt op de Nieuwjaar receptie maar eind januari 2016.

We zullen het zien |:)