Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Liwwadden

Citaat van: Eewal op mei 07, 2013, 21:13:55
Is het duur om die foeilelijke stoeltjes op Oost in geel/blauwe verf te dompelen? Of kunnen we de gele stoeltjes van Veendam niet overnemen?  :) . Is Oost nog door te trekken tot aan het veld?

Een doorn in het oog die lelijke stoeltjes op oost, goed idee wil graag even een dagje helpen wel om te sleutelen. maar Veendam wil in de toekomst, over een paar jaar al, weer terug komen naar de Jupiler dus dat zal hem niet worden ben ik bang. alle vier grachten dicht en volzetten, zou geweldig zijn.
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

Eewal

#211
Ik denk dat je zo een hele groep mensen bereid zult vinden mee te helpen. Als de Gamma de spullen wil sponsoren lijkt het me niet eens een hele grote klus om die tribune iets meer Cambuur uitstraling te geven..

Vier grachten vol zal niet gaan lukken denk ik, overige 3 tribunes is een doorgang voor publiek, maar bij Oost wordt de ruimte voor de tribune niet gebruikt.

Bernardo

Komend seizoen toch volle bak, niemand die de stoeltjes nog ziet. 8P

Dokkumer

Citaat van: Cambuur Liwwadden op mei 07, 2013, 22:13:28
Een doorn in het oog die lelijke stoeltjes op oost, goed idee wil graag even een dagje helpen wel om te sleutelen. maar Veendam wil in de toekomst, over een paar jaar al, weer terug komen naar de Jupiler dus dat zal hem niet worden ben ik bang. alle vier grachten dicht en volzetten, zou geweldig zijn.
Den Haag even langs laten komen net als in '82? Pluspuntje is dat deze stoeltjes niet meer leverbaar zijn...

Eewal

Citaat van: Bernardo op mei 07, 2013, 22:21:49
Komend seizoen toch volle bak, niemand die de stoeltjes nog ziet. 8P

eens! maar toch...

Eewal

#215
Ik zit net de LC van zaterdag te lezen over de 'problemen' voor volgend seizoen waarin vd Belt zegt dat EredivisieLIVE het niet zou pikken dat Cambuur zijn thuiswedstrijden allemaal op zondagmiddag zou gaan  willen spelen. Dit zou moeten omdat bijna alle wedstrijden risicoduels zullen worden ivm toestand stadion. Betekent dit dat Cambuur hier wel op gaat inzetten?

0517

De meesten wedstrijden worden op zondagmiddag gespeeld. In ieder geval de risicowedstrijden en dat zijn er nogal wat...

Cambuur Liwwadden

Citaat van: Dokkumer op mei 07, 2013, 22:22:58
Den Haag even langs laten komen net als in '82? Pluspuntje is dat deze stoeltjes niet meer leverbaar zijn...
Zal m'n helm vast opsnorren en afstoffen.  ;)  deze lichting stoeltjes is alleen verder nog te bewonderen in het museum. al decenia lang uit de gratie.
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

Dokkumer

Citaat van: 0517 op mei 07, 2013, 22:28:04
De meesten wedstrijden worden op zondagmiddag gespeeld. In ieder geval de risicowedstrijden en dat zijn er nogal wat...
Crone heeft aangedrongen bij de burgemeester van Leeuwarderadeel om de wedstrijd tegen DTD om veiligheidsredenen ook op zondag te laten spelen :devil

Cambuur Liwwadden

on- Compleet stadion AGOVV onder de hamer.  http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/227759/compleet-stadion-agovv-onder-de-hamer/      afgelopen maanden geveild dus reeds.

Zouden er nog wat over zijn?   MOOIE BLAUWEN    paar emmers gele verf voor de andere helft en  :thumbsup 
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

Eewal

Citaat van: Cambuur Liwwadden op mei 07, 2013, 22:42:07
on- Compleet stadion AGOVV onder de hamer.  http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/227759/compleet-stadion-agovv-onder-de-hamer/      afgelopen maanden geveild dus reeds.

Zouden er nog wat over zijn?   MOOIE BLAUWEN    paar emmers gele verf voor de andere helft en  :thumbsup


die heb ik opgekocht en heb er mijn balkonnetje mooi mee kunnen inrichten  :devil

speculeter

Citaat van: Dokkumer op mei 07, 2013, 22:31:32
Crone heeft aangedrongen bij de burgemeester van Leeuwarderadeel om de wedstrijd tegen DTD om veiligheidsredenen ook op zondag te laten spelen :devil
Met een paar mooie hekken er om heen :_schater

Cambuur Liwwadden

Na de eerste uitwedstrijd komend seizoen naar: Vvv, Ado en uiteraard Rkc kan het ook opgelost zijn al  :)
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

Treb

Citaat van: 0517 op mei 07, 2013, 22:28:04
De meesten wedstrijden worden op zondagmiddag gespeeld. In ieder geval de risicowedstrijden en dat zijn er nogal wat...

Mijn inziens,

100% risico zijn:

hveen
Ajax
Feyenoord
Twente
ADO
Utrecht
Groningen
PSV
Zwolle

Verminderd risico:

VVV (als ze erin blijven)
Roda (idem)
NAC
NEC
Heracles
AZ
Vitesse
RKC

Omdat ik op zondag altijd om 14:00 moet voetballen kan ik alleen maar naar de 'mindere' wedstrijden dus :zucht

papier

Citaat van: kgscc op mei 06, 2013, 23:09:04
Is dit wel mogelijk voor een volledig seizoen. En overigens moet het uitvak dan ook weer groter en zo zullen er nog wel wat regels zijn als je de capaciteit vergroot.

In Zwolle hebben ze dit seizoen ook een noodtribune staan, ziet er ook een stuk beter uit. Kleur van de stoeltjes maakt me niet veel uit, als het mooi vol zit zie je er toch niks van.