Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op mei 06, 2013, 11:52:32
Een voorkeur mag, alleen bepaalt EDL mee wanneer je welke wedstrijd op welke dag moet spelen. We zullen alle momenten wel een keer aan bod komen.
Wat mij betreft zaterdag 19:30 en zondag 14:30, dat vind ik de mooiste voetbaltijdstippen.
Daar wordt ook voor betaald en wie betaald bepaald...

Ekhard(gemeente lwd) zei in een interview bij OF, dat de gemeente wil mee werken mbt het wijzigen van het bestemmingsplan maar dat Cambuur zelf voor een financierder moet zorgen..

Op zich positief..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Len Cantello

Citaat van: grijskijker op mei 06, 2013, 12:57:02
Ekhard(gemeente lwd) zei in een interview bij OF, dat de gemeente wil mee werken mbt het wijzigen van het bestemmingsplan maar dat Cambuur zelf voor een financierder moet zorgen..

Het mag dan niet ten koste gaan van andere winkels, etc, zegt de Wethouder.

Tsja... Is de Gemeente van de marktbescherming? Dit soort Sovjet Unie praktijken passen niet meer in deze tijd. Moet de Europese Unie hier niet eens het communistische apparaat onder de loep leggen?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Grijskijkert

Citaat van: Len Cantello op mei 06, 2013, 13:26:31
Het mag dan niet ten koste gaan van andere winkels, etc, zegt de Wethouder.

Tsja... Is de Gemeente van de marktbescherming? Dit soort Sovjet Unie praktijken passen niet meer in deze tijd. Moet de Europese Unie hier niet eens het communistische apparaat onder de loep leggen?
Binnenkort gaan ze verder praten er zit in ieder geval vooruitgang in..
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

En hoever is Cambuur al met plannen? Liggen er al een plan A,B en C op tafel? Komt er een sporthal voor o.a. Aris bij? En hoe zit het met de ijsbaan?
Je móet nu spijkers met koppen slaan, anders mis je de slag nog een keer en dan kan het te laat zijn.

Andre-Lwd

Ze moeten inhaken op dat idee met nieuwe ijsbaan, combinatie daarin zoeken, eventueel ook met Aris.

kgscc

Aan de reactie van Van de Belt te horen blijft het uitvak zeker op oost. Het moet wel uitgebreid want een capaciteit van 400 is verplicht. Dit is zo bij een capaciteit van 10.000.

kgscc

Citaat van: papier op mei 06, 2013, 10:40:22
Misschien een noodtribune zoals bij Zwolle/play offs 2009 voor West?

Is dit wel mogelijk voor een volledig seizoen. En overigens moet het uitvak dan ook weer groter en zo zullen er nog wel wat regels zijn als je de capaciteit vergroot.

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

marrumer

het slechtste uitvak van nederland  :_schater

GerardFraneker

Citaat van: marrumer op mei 07, 2013, 17:23:52
het slechtste uitvak van nederland  :_schater

Ik vind Telstar niet heel veel beter  :(

moodygrunn

Citaat van: marrumer op mei 07, 2013, 17:23:52
het slechtste uitvak van nederland  :_schater

Hoezo?, uitzicht is toch prima? lekker dicht op het veld en in de rust schijten in een dixie. Nergens in nederland word je zo ontvangen: UNIEK!  :_schater
In Henk en Sandor we trust

SCCornjum

#207
Citaat van: GerardFraneker op mei 07, 2013, 17:26:37
Ik vind Telstar niet heel veel beter  :(

Vond ik nog wel meevallen, alhoewel dat gorre pishok...... maar wat vond je van het uitvak na binnenkomst links van Veendam.

Dat was pas echt een oude bende.
DE koffie en bal gehakt waren overigens prima.
Watching Football Is Not A Crime

Eewal

Is het duur om die foeilelijke stoeltjes op Oost in geel/blauwe verf te dompelen? Of kunnen we de gele stoeltjes van Veendam niet overnemen?  :) . Is Oost nog door te trekken tot aan het veld?

Destroyer

Citaat van: marrumer op mei 07, 2013, 17:23:52
het slechtste uitvak van nederland  :_schater

Vvv is ook net een apen kooi
** Poolwinner 18/19 - 21/22