Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Bascambuur

Citaat van: Cor op juli 30, 2015, 16:11:34
Waarom dan? Volgen wij de koers van 1 van de beide clubs? Komt er een stadion wat op 1 van beide lijkt? Heeft iemand hier de bouwplannen van het nieuwe stadion al gezien? Denken we hier echt dat we invloed hebben?
Wat een rare vraag. Denk je dat de 733 berichten van jou op dit forum invloed hebben op de club? Volgens mij is dit een forum om te discussiëren en je mening te geven. Go Ahead is een vergelijkbare club en die zijn bezig met de verbouwing van het stadion. Bovendien op een manier die veel mensen aanspreekt, dus niet zo gek dat dit in het topic ter sprake komt.

Cor

Citaat van: Bascambuur op juli 30, 2015, 16:42:09
Wat een rare vraag. Denk je dat de 733 berichten van jou op dit forum invloed hebben op de club? Volgens mij is dit een forum om te discussiëren en je mening te geven. Go Ahead is een vergelijkbare club en die zijn bezig met de verbouwing van het stadion. Bovendien op een manier die veel mensen aanspreekt, dus niet zo gek dat dit in het topic ter sprake komt.

Welke vraag vind je raar? Heb mij nooit enige illusie gemaakt over de invloed die ik zou hebben. Denk niet dat je dat in 1 van mijn 733 post hier zal lezen. Wel mooi dat dat getal schijnbaar belangrijk voor je is. Verder vind ik dat er hier tegenwoordig op het forum wel heel erg gekeken wordt naar welke speler hier niet komt maar naar een andere club gaat en welke club toch van die fantastisch mooie stadions (ver)bouwen. Daarom af en toe eens een vraag droppen want ik vind het dan wel aardig om te weten waarom mensen hier zich zo graag bezig houden met alles buiten Cambuur om.

dizzhead

Ik denk omdat velen niet alleen van Cambuur, maar ook van voetbal houden.

Cor

Citaat van: dizzhead op juli 30, 2015, 18:39:11
Ik denk omdat velen niet alleen van Cambuur, maar ook van voetbal houden.

Dat doe ik ook. Never mind, ik wacht liever op nieuws over ons eigen stadion, zal vast weer eens wat komen hier

Bascambuur

Citaat van: Cor op juli 30, 2015, 17:35:03
Welke vraag vind je raar?
Die laatste.

CiteerDaarom af en toe eens een vraag droppen want ik vind het dan wel aardig om te weten waarom mensen hier zich zo graag bezig houden met alles buiten Cambuur om.
Staat al in de post waar jij op reageert:

Go Ahead is een vergelijkbare club en die zijn bezig met de verbouwing van het stadion. Bovendien op een manier die veel mensen aanspreekt, dus niet zo gek dat dit in het topic ter sprake komt.

Cor

Citaat van: Bascambuur op juli 30, 2015, 19:09:49

Staat al in de post waar jij op reageert:

Staat alleen dat het interessant is en ik vraag waarom dat dan interessant is. Als het antwoord is dat het vergelijkbare clubs zijn dan heb ik toch een ander gedachte bij dit topic.

Go Ahead is een vergelijkbare club en die zijn bezig met de verbouwing van het stadion. Bovendien op een manier die veel mensen aanspreekt, dus niet zo gek dat dit in het topic ter sprake komt.

Wij gaan toch niet verbouwen? Of tenminste, dat is toch niet de insteek. Ben wel benieuwd naar de laatste ontwikkelingen rondom ons eigen stadion.

SCC-J

gelukkig is deze discussie wel zeer relevant tot het topic. Als het gesprek niet bevalt lees je het toch niet!

Cor

Citaat van: SCC-J op juli 30, 2015, 21:42:47
gelukkig is deze discussie wel zeer relevant tot het topic. Als het gesprek niet bevalt lees je het toch niet!

Gelukkig voeg jij nu wat toe  _O_ Geef in m'n laatste post toch duidelijk aan dat ik benieuwd ben naar nieuws rondom ons stadion?

papier

Citaat van: Cor op juli 30, 2015, 20:09:01
Wij gaan toch niet verbouwen? Of tenminste, dat is toch niet de insteek. Ben wel benieuwd naar de laatste ontwikkelingen rondom ons eigen stadion.

De insteek is meer plekken en betere faciliteiten. Heracles en de Eagles vullen dat op een manier in die ook bij ons een optie zou kunnen zijn. Dat men nu een andere optie lijkt te kiezen (los van de voorkeur van ons allen) wil niet zeggen dat dat ook daadwerkelijk doorgang zal vinden. Die optie is, zoals door een ander al aangegeven eerder eerste optie bij Heracles, ook geen zekerheid.

Ronnie tng

Heb in Oostenrijk een leuk gesprek gehad met 2 GAE supporters die daar woonachtig waren. Dat we beide mooie clubs waren beaamde zowel ik als zij, wel werd de kanttekening gemaakt nog wel. Zij waren er van overtuigd dat Cambuur haar identiteit zou gaan verliezen met bouw van nieuw stadion. Ook snapten ze niet dat de supporters zo makkelijk mee gaan in de plannen van de club. Let maar op jongen over 10 jaar heb jij je club niet meer Zoals het nu is.

Zit ben ik bang wel kern van waarheid in, daarna heb ik ze succes gewenst bij het stapje terug.  :koffie

Harry L.

Citaat van: Ronnie tng op juli 31, 2015, 16:41:56
Heb in Oostenrijk een leuk gesprek gehad met 2 GAE supporters die daar woonachtig waren. Dat we beide mooie clubs waren beaamde zowel ik als zij, wel werd de kanttekening gemaakt nog wel. Zij waren er van overtuigd dat Cambuur haar identiteit zou gaan verliezen met bouw van nieuw stadion. Ook snapten ze niet dat de supporters zo makkelijk mee gaan in de plannen van de club. Let maar op jongen over 10 jaar heb jij je club niet meer Zoals het nu is.

Zit ben ik bang wel kern van waarheid in, daarna heb ik ze succes gewenst bij het stapje terug.  :koffie

Natuurlijk zal het een en ander veranderen. De kans om op het hoogte nivo te blijven spelen is groter, we zullen ons een betere selectie kunnen permitteren, de faciliteiten worden beter, we krijgen weer gras en alle nieuwe supporters worden meegezogen door de twaalfde man die nu al voor een fantastische ambiance zorgt. |:)








Alleen is het op een andere plek :proost

papier

Citaat van: Ronnie tng op juli 31, 2015, 16:41:56
Heb in Oostenrijk een leuk gesprek gehad met 2 GAE supporters die daar woonachtig waren. Dat we beide mooie clubs waren beaamde zowel ik als zij, wel werd de kanttekening gemaakt nog wel. Zij waren er van overtuigd dat Cambuur haar identiteit zou gaan verliezen met bouw van nieuw stadion. Ook snapten ze niet dat de supporters zo makkelijk mee gaan in de plannen van de club. Let maar op jongen over 10 jaar heb jij je club niet meer Zoals het nu is.

Zit ben ik bang wel kern van waarheid in, daarna heb ik ze succes gewenst bij het stapje terug.  :koffie

In Deventer lijkt meer mogelijk wat dat betreft. Die zamelden een sloot geld in om op echt gras te blijven spelen. Ben bang dat ze gelijk krijgen mochten we verhuizen.....

Ik ben overigens nog niet overtuigd van het verhaal van de club en de ontwikkelaar vwb de plannen (puur gekeken naar de business case zoals hij nu wordt neergelegd). Is er weer een moment waarop geëvalueerd gaat worden? En hoe staat het met het verhaal van de KvC?

papier

Citaat van: Harry L. op juli 31, 2015, 17:12:13
Natuurlijk zal het een en ander veranderen. De kans om op het hoogte nivo te blijven spelen is groter, we zullen ons een betere selectie kunnen permitteren, de faciliteiten worden beter, we krijgen weer gras en alle nieuwe supporters worden meegezogen door de twaalfde man die nu al voor een fantastische ambiance zorgt. |:)








Alleen is het op een andere plek :proost

Toch zit er wat mij betreft veel meer in de huidige locatie. Als je kijkt naar de Eagles.... zelfgenoemd "home of football", zo idyllisch gelegen aan de Vetkampstraat en zo zie je het ook op tv. Spelen de Eagles eerst een half uur dat gelul en wat beelden van mensen die her en der vandaan komen. In wezen verschilt Cambuur daar niet veel van maar "vermarkt" het dit totaal niet. Daar moet meer in zitten, al is het maar voor de periode tot een verhuizing. Smaken zullen verschillen maar ik heb het idee dat zoiets als home of football bla bla de gehaktballen uit zinken emmers etc etc echt wel genieten is voor de mensen. Maar wellicht omring ik mij met teveel mensen met dezelfde gedachten en liefhebberij en moeten we toch verhuizen en alleen maar dik betalende toeristen in het stadion hebben en seizoenskaarten van 1800 euro.

Beter voor "het voetbal" is niet hetzelfde als beter voor de supporter.

Lore

Citaat van: papier op juli 31, 2015, 20:03:06
Toch zit er wat mij betreft veel meer in de huidige locatie. Als je kijkt naar de Eagles.... zelfgenoemd "home of football", zo idyllisch gelegen aan de Vetkampstraat en zo zie je het ook op tv. Spelen de Eagles eerst een half uur dat gelul en wat beelden van mensen die her en der vandaan komen. In wezen verschilt Cambuur daar niet veel van maar "vermarkt" het dit totaal niet. Daar moet meer in zitten, al is het maar voor de periode tot een verhuizing. Smaken zullen verschillen maar ik heb het idee dat zoiets als home of football bla bla de gehaktballen uit zinken emmers etc etc echt wel genieten is voor de mensen. Maar wellicht omring ik mij met teveel mensen met dezelfde gedachten en liefhebberij en moeten we toch verhuizen en alleen maar dik betalende toeristen in het stadion hebben en seizoenskaarten van 1800 euro.

Beter voor "het voetbal" is niet hetzelfde als beter voor de supporter.

Zoals bekend moet het echte geld komen uit sponsoren en mijn klanten vinden het fijn om in de watten gelegd te worden, daarom was ik ook erg blij dat de catering werd overgenomen door frouwkje state. Maar uitbreiding van de sponsorgroep is nauwelijks mogelijk, omdat het simpelweg te druk wordt in de zakenclub.

papier

Citaat van: Lore op juli 31, 2015, 20:17:00
Zoals bekend moet het echte geld komen uit sponsoren en mijn klanten vinden het fijn om in de watten gelegd te worden, daarom was ik ook erg blij dat de catering werd overgenomen door frouwkje state. Maar uitbreiding van de sponsorgroep is nauwelijks mogelijk, omdat het simpelweg te druk wordt in de zakenclub.

Klopt ook maar dat kan natuurlijk gewoon aan het Cambuurplein _O_