Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde


HilversumOnTour


Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

waldkip

 lijken wel veel meer dan 13500 plaatsen

Treb

Citaat van: Galdiano op juli 29, 2015, 19:43:50
Prachtig!!  :thumbsup

Wat is prachtig? Die 2e ring van 5 rijen?

zeewolde

Citaat van: Treb op juli 29, 2015, 20:20:51
Wat is prachtig? Die 2e ring van 5 rijen?
ik vind het een lelijk stadion

el haj

Lelijk of niet lelijk, die lui flikken het iig wel!

Eagles zelfde verhaal, al vind ik dat stadion er wel al echt mooi uitzien.

Marc S

Citaat van: el haj op juli 29, 2015, 20:30:56
Lelijk of niet lelijk, die lui flikken het iig wel!

Eagles zelfde verhaal, al vind ik dat stadion er wel al echt mooi uitzien.

Heracles had ook heel veel gekloot en uiteindelijk werd het niet toegestaan en moesten ze verbouwen.

el haj

Citaat van: Marc S op juli 29, 2015, 20:32:24
Heracles had ook heel veel gekloot en uiteindelijk werd het niet toegestaan en moesten ze verbouwen.

Klopt helemaal hoor, 't zijn bij mij vooral de gevoelens van 'zij zijn iig al aan de werkzaamheden begonnen' die bij mij een beetje een jaloers gevoel oproepen.  :X :P

Cor


Treb

Citaat van: Cor op juli 29, 2015, 21:07:07
En spelen ze JL.

Ja, maar dat doet toch niks aan het feit af?

Cor

Citaat van: Treb op juli 29, 2015, 23:29:41
Ja, maar dat doet toch niks aan het feit af?

Topic gaat toch over ons stadion?

SCC-J

Er worden/werden aan de lopende band stadions van andere clubs aangehaald. De ontwikkelingen bij zowel Heracles en Go Ahead zijn interessant om te volgen.

Pielkebuus


Cor

Citaat van: SCC-J op juli 30, 2015, 10:21:06
Er worden/werden aan de lopende band stadions van andere clubs aangehaald. De ontwikkelingen bij zowel Heracles en Go Ahead zijn interessant om te volgen.

Waarom dan? Volgen wij de koers van 1 van de beide clubs? Komt er een stadion wat op 1 van beide lijkt? Heeft iemand hier de bouwplannen van het nieuwe stadion al gezien? Denken we hier echt dat we invloed hebben?