Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: Lore op juli 25, 2015, 08:48:24
Dat zeg jij wel, maar reken maar dat daar flink voor betaald is. Zou mij niets verbazen dat ook daar Blatter achter zit


Allemaal onder de tafel doorgeschoven naar de eigenaar van FC meppel

dizzhead


moodygrunn

Citaat van: Yellow Army op juli 24, 2015, 19:39:31
Hmmm... Emirates link je dus niet aan olie???

In de olie, daar versta ik onder dat de eigenaar zo'n oliebaron is. (chelsea, city, psg etc)
In Henk en Sandor we trust

Marc S

Ik vind het sowiezo allemaal heel erg dubbel. We zeuren alleen op een geldschieter als die wat met olie heeft. Daarnaast is het gewoon het resultaat van de oligapolie die is onstaan in het topvoetbal, zonder geld schieter kom je er niet meer met alleen met beleid. En daar zijn clubs als Real en Barcalona de schuldigen van. De enige manier om dit op te lossen is om begrotingslimieten in te voeren, maar dat is tegen de regels van de EU.

moodygrunn

Citaat van: Marc S op juli 25, 2015, 15:44:16
Ik vind het sowiezo allemaal heel erg dubbel. We zeuren alleen op een geldschieter als die wat met olie heeft. Daarnaast is het gewoon het resultaat van de oligapolie die is onstaan in het topvoetbal, zonder geld schieter kom je er niet meer met alleen met beleid. En daar zijn clubs als Real en Barcalona de schuldigen van. De enige manier om dit op te lossen is om begrotingslimieten in te voeren, maar dat is tegen de regels van de EU.

Nou, het Financial Fair play was een mooi begin, maar door zo coulant te handelen als gebeurd is bij PSG hebben ze een, naar mijn mening, verkeerd signaal afgegeven
In Henk en Sandor we trust

Marc S

Citaat van: moodygrunn op juli 25, 2015, 15:59:00
Nou, het Financial Fair play was een mooi begin, maar door zo coulant te handelen als gebeurd is bij PSG hebben ze een, naar mijn mening, verkeerd signaal afgegeven

Nee het is een ontzettend slecht systeem, concept was geweldig, maar het zorgde ervoor dat de gevestigde top volledig onbedreigd bleef. Ik ben voor een bredere concurrentie strijd in de CL bijvoorbeeld, en als dat dan moet door middel van geldschieters dan so be it.

Yellow Army

Citaat van: moodygrunn op juli 25, 2015, 14:45:04
In de olie, daar versta ik onder dat de eigenaar zo'n oliebaron is. (chelsea, city, psg etc)

Ok. In mijn ogen is een oliebaron of een of anderre rijke amerikaan 1 pot nat. Daarbij komt dat emirates airlines, de naamgever van het stadion, groot is geworden doir investeringen van jawel.... de oliebaronnen.
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Marc S op juli 25, 2015, 16:12:11
Nee het is een ontzettend slecht systeem, concept was geweldig, maar het zorgde ervoor dat de gevestigde top volledig onbedreigd bleef. Ik ben voor een bredere concurrentie strijd in de CL bijvoorbeeld, en als dat dan moet door middel van geldschieters dan so be it.
Een Financial Fair Play systeem werkt alleen wanneer de regels ook strak gehouden worden en strak UITGEVOERD worden.
De CL breder? Ik ben van mening dat het nog steeds alleen voor de kampioenen moet zijn en niet voor de nummers 4 uit Engeland, Spanje en Duitsland.

Marc S

Citaat van: Dokkumer op juli 25, 2015, 17:51:23
Een Financial Fair Play systeem werkt alleen wanneer de regels ook strak gehouden worden en strak UITGEVOERD worden.
De CL breder? Ik ben van mening dat het nog steeds alleen voor de kampioenen moet zijn en niet voor de nummers 4 uit Engeland, Spanje en Duitsland.

Breder in de zin van dat er daadwerkelijk meer kanshebbers zijn om het daadwerkelijk te winnen. Dit kan idd verholpen worden door alleen de kampioenen toe te laten. De financial fair play is een goed voorbeeld van "a little too late". Clubs als Real Madrid en Barcalona hebben mega schulden en hoefden daar nooit verantwoording voor af te leggen. Nu zijn ze door die schulden zo gegroeid dat ze genoeg inkomen genereren dat de FFP geen zin meer heeft voor die clubs.

nikjeuh

Citaat van: Dokkumer op juli 25, 2015, 17:51:23
Een Financial Fair Play systeem werkt alleen wanneer de regels ook strak gehouden worden en strak UITGEVOERD worden.
De CL breder? Ik ben van mening dat het nog steeds alleen voor de kampioenen moet zijn en niet voor de nummers 4 uit Engeland, Spanje en Duitsland.
Mee eens, daarom is het ook de CHAMPIONS League... maar wat je dan krijgt is bijv. nummer 2, 3 (evt 4) uit de 'grote' landen in de Europa League gaan spelen en dat toernooi dus veel sterker bezet wordt (en groter?) dan een CL. Misschien zouden ze van de grootste 4-5 landen alleen de nummer 2 toe moeten laten. En het EC II toernooi weer terug. Was een uniek toernooi vond ik persoonlijk.

Dokkumer

Citaat van: nikjeuh op juli 25, 2015, 21:07:11
Mee eens, daarom is het ook de CHAMPIONS League... maar wat je dan krijgt is bijv. nummer 2, 3 (evt 4) uit de 'grote' landen in de Europa League gaan spelen en dat toernooi dus veel sterker bezet wordt (en groter?) dan een CL. Misschien zouden ze van de grootste 4-5 landen alleen de nummer 2 toe moeten laten. En het EC II toernooi weer terug. Was een uniek toernooi vond ik persoonlijk.
EC II vond ik ook een pracht, maar is volgens mij gestopt omdat het het "zwakke" teams bevatte en daarmee de zwakste van de Cups was. Ik vond het juist uniek omdat het echt een prijs voor bekerwinnaars was in plaats van een voorronde ticket voor de EL.

papier

Citaat van: johnmillwall op juli 08, 2015, 15:20:04
De twee nieuwe tribunes bij de Eagles schieten al aardig op, zij krijgen zeker een mooi stadion op hun huidige locatie en komen vast binnen een paar jaar terug in de eredivisie, dan zijn zij  nog de enige volksclub in een woonwijk met een Engels aandoende stadion.
http://www.ga-eagles.nl/webcam-verbouwing-adelaarshorst/

Genieten in Deventer.

Cor


waldkip

Citaat van: Cor link=topic=11.msg127811#msg127811 date=
Lekker belangrijk
belangrijk niet, interessant wel. Ziet er goed uit daar :thumbsup

Treb