Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

losang09

 Een prachtig Engels aandoenend , mooi. Heracles daarentegen heeft kopie Euroborg gemaakt.

Grijskijkert

Citaat van: losang09 op juli 08, 2015, 18:35:11
Heracles daarentegen heeft kopie Euroborg gemaakt.
Alleen veel kleiner..
IN HENK WE TRUST!!!

Marc S

Als alle stadions hetzelfde waren werd het ook snel saai.

Lore

Citaat van: Grijskijkert op juli 08, 2015, 15:03:07
Ja en nee.. Er is wel een nieuwe situatie ontstaan..

Daar heb je een punt, maar zakelijk gezien zou ik ook aan het contract vast houden. Dan hadden ze hier maar afspraken over moeten maken in het contract.

Dokkumer

Dit zijn wel situaties die voorzien hadden kunnen worden, helemaal gezien de lange looptijd van het contract. Is (ik ben geen specialist op dit gebied) had je door middel van enkele clausules in het contract relatief gemakkelijk op kunnen lossen.
Verder vind ik dit een gevalletje 2 kijven 2 schuld, Polman staart zich blind op het contract. Ben benieuwd wat een rechter die gespecialiseerd is in dit soort zaken ervan zou maken. Want is het nog een reƫle tegenprestatie die Polman levert jegens Heracles?

JurjenS7

#4055
Gewoon een dom contract van Heracles.. vooral gezien inflatie en evt groei van de club..
Zal wel neerkomen op een schikking, dat Polman een x bedrag krijgt ter compensatie.

Grijskijkert

Citaat van: Lore op juli 08, 2015, 21:59:06
Daar heb je een punt, maar zakelijk gezien zou ik ook aan het contract vast houden. Dan hadden ze hier maar afspraken over moeten maken in het contract.
Ja inderdaad, maar meestal zijn sponsoren ook supporters van de club en dat maakt het verhaal waarschijnlijk weer wat lastiger...
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Citaat van: Grijskijkert op juli 09, 2015, 08:26:34
Ja inderdaad, maar meestal zijn sponsoren ook supporters van de club en dat maakt het verhaal waarschijnlijk weer wat lastiger...

Dat is eigenlijk precies wat ik dacht toen ik het schreef. Zou ik mijn knieen recht houden bij Cambuur? Waarschijnlijk niet. Ik zou mij zwaar genaaid voelen, maar ja.........het blijft Cambuur!

sunderland

Lees net het boek van John van Zweden ;de grote angst bij de overgang was dat het imponerende geluid van de North Bank verloren zou gaan. Door de bijzondere bouw van de tribune was het gezang van de supporters zo goed hoorbaar, dat dit veel indruk maakte op de tegenstander. Het was echt een bloed herrie. ;;;; zelfde  alsbij ons dus. Hoop dat dit bij ons ook zo blijft

Treb

Citaat van: sunderland op juli 17, 2015, 12:33:40
Lees net het boek van John van Zweden ;de grote angst bij de overgang was dat het imponerende geluid van de North Bank verloren zou gaan. Door de bijzondere bouw van de tribune was het gezang van de supporters zo goed hoorbaar, dat dit veel indruk maakte op de tegenstander. Het was echt een bloed herrie. ;;;; zelfde  alsbij ons dus. Hoop dat dit bij ons ook zo blijft

Ik had veel sympathie voor Arsenal mede dankzij Highbury.

Inmiddels is ook Arsenal overgenomen door de commercie.. moet je eens kijken hoe leeg het stadion is wanneer Arsenal 5 minuten voor tijd 0-2 ofzo achterstaat.

Ajax is er niks bij.

moodygrunn

Citaat van: Treb op juli 24, 2015, 14:52:42
Ik had veel sympathie voor Arsenal mede dankzij Highbury.

Inmiddels is ook Arsenal overgenomen door de commercie.. moet je eens kijken hoe leeg het stadion is wanneer Arsenal 5 minuten voor tijd 0-2 ofzo achterstaat.

Ajax is er niks bij.

Als ik moet kiezen in de Premier League, dan staat Arsenal wel hoog op t lijstje. Alles beter dan zo'n olieclub...Arsenal doet het zonder olie, maar knijpt de supporters uit door +/- 2000 euro voor een seizoenkaart...
In Henk en Sandor we trust

SCC-J

Wat is het verschil, rijke Amerikaan, Rus, Chinees of Arabier aan het roer?

Yellow Army

Citaat van: moodygrunn op juli 24, 2015, 15:03:18
Als ik moet kiezen in de Premier League, dan staat Arsenal wel hoog op t lijstje. Alles beter dan zo'n olieclub...Arsenal doet het zonder olie, maar knijpt de supporters uit door +/- 2000 euro voor een seizoenkaart...

Hmmm... Emirates link je dus niet aan olie???
Area 58

dizzhead

Ik heb bij fc meppel ooi met de lokale pomphouder op t shirt gespeeld. Geen euro aan verdiend.

Lore

Citaat van: dizzhead op juli 24, 2015, 23:55:00
Ik heb bij fc meppel ooi met de lokale pomphouder op t shirt gespeeld. Geen euro aan verdiend.

Dat zeg jij wel, maar reken maar dat daar flink voor betaald is. Zou mij niets verbazen dat ook daar Blatter achter zit