Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: hobbes op mei 21, 2015, 12:40:26
En op zich snap ik die ondernemer ook heel goed, maar laat dan ook ondernemers aan het woord die juist kansen zien bij het nieuwe stadion. Altijd maar dat negatieve naar voren halen
Tot een bepaalde hoogte.. Die ondernemer doet alsof hij zelf ook supporter is, maar dat is dus niet zo... Kan me de volgende tekst nog herinneren van de familie(Reiding)... Wij komen niet in dat stadion,het is dat wij ons geld er aan verdienen maar anders kan dat hele Cambuur ons gestolen worden..
IN HENK WE TRUST!!!

Treb

Citaat van: Grijskijkert op mei 21, 2015, 13:52:32
Tot een bepaalde hoogte.. Die ondernemer doet alsof hij zelf ook supporter is, maar dat is dus niet zo... Kan me de volgende tekst nog herinneren van de familie(Reiding)... Wij komen niet in dat stadion,het is dat wij ons geld er aan verdienen maar anders kan dat hele Cambuur ons gestolen worden..

Klopt. Die man heeft niks met Cambuur. Die ziet natuurlijk z'n inkomsten straks drastisch dalen.

Grijskijkert

Citaat van: Treb op mei 21, 2015, 15:17:53
Klopt. Die man heeft niks met Cambuur. Die ziet natuurlijk z'n inkomsten straks drastisch dalen.
Dat is jammer voor hem.. Aan de andere kant van de stad gaan de inkomsten weer omhoog...En anders moeten ze maar investeren in een kroeg bij het nieuwe stadion...
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Gisteren even in Zwolle geweest. Je zou toch denken dat ze goed na zouden denken over simpele dingen als de entree.... die draaihekken/kaartjesscanners werkten drama met als gevolg een enorme rij. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.

En enige tijd terug bij Groningen, prima natuurlijk die opgang waar ook de horeca is... gevolg in de rust enorme rijen tot aan de stoeltjes zodat je er maar lastig langs kan.

Aan de voorkant dat soort dingen toch maar wat relaxter regelen als het even kan.

Viper


Grijskijkert

Citaat van: papier op mei 22, 2015, 17:54:53
Gisteren even in Zwolle geweest. Je zou toch denken dat ze goed na zouden denken over simpele dingen als de entree.... die draaihekken/kaartjesscanners werkten drama met als gevolg een enorme rij. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Dat heb je met low budget stadion...
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Overigens nu even de vijverberg op tv... ziet er zo 1-2-3 wel prima uit allemaal alleen dat voetpad voor de 1e rij is echt 80 meter breed ofzo. Drama is dat.

Galdiano

Citaat van: papier op mei 22, 2015, 19:19:47
Overigens nu even de vijverberg op tv... ziet er zo 1-2-3 wel prima uit allemaal alleen dat voetpad voor de 1e rij is echt 80 meter breed ofzo. Drama is dat.

Paar keer geweest. Maar een prima stadion!

Liever Graafschap weer in de ere dan een Eagles wat erin blijft.
Jammer dat het de afgelopen jaren zo'n puinhoop is geweest wat betrefd het bestuur en financiën.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

Citaat van: Galdiano op mei 22, 2015, 19:34:41
Paar keer geweest. Maar een prima stadion!

Liever Graafschap weer in de ere dan een Eagles wat erin blijft.
Jammer dat het de afgelopen jaren zo'n puinhoop is geweest wat betrefd het bestuur en financiën.
[/quote

Is ook een prima stadion. Maar die 1e rij mag wel wat dichter op het veld.... zitten echt meters tussen (zelfde bij de Adelaarshorst trouwens) er echt op a la Euroborg is genot.

Graafschap er maar uitlaten, straks denkt dat bestuur nog dat ze er wat van kunnen. Die lui moeten er eens uit en dan met name die Bloemers als ik wat Graafschap supporters mag geloven.

Galdiano

Dit is heel makkelijk te realiseren door uitgangen in de tribune te bouwen.
Ondanks het wanbeleid gun ik de supporters absoluut een terugkeer.
Ook altijd één van de mooiste reisjes.  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op mei 22, 2015, 20:19:44
Dit is heel makkelijk te realiseren door uitgangen in de tribune te bouwen.
Ondanks het wanbeleid gun ik de supporters absoluut een terugkeer.
Ook altijd één van de mooiste reisjes.  :proost
Of de uitgang bovenaan.. Mensen die eerder weg willen staan dan ook niet in het zicht als toch blijven staan.... eten en drinken ook bovenin..
IN HENK WE TRUST!!!

legeips

Citaat van: Len Cantello op maart 02, 2015, 20:22:50
Ach ja. Zolang de beslissing afhangt van de neringzieke binnenstedelijke kruideniersvereniging en visieloze cultuurgeile politici, komen we geen stap verder. Tijd dat de notabelen binnen onze club eens snoeihard met de vuist op tafel slaan richting de gemeente en openheid van zaken geven aan de supporters.

Nergens om... Maar dou denkst toch niet dat wij oek enige vorm van inbreng hevve..

Heel eerlijk, het stadion houden op de ouwe plek is voor de meeste supporters de grootste wens. Maar om alles financieel haalbaar te maken, is verhuizen een must. Een stadion moet tegenwoordig multifunctioneel zijn om uberhaupt alles maar ook een beetje betaalbaar te maken. En daar is onze mening helaas het minst relevant in.

scclwd

Citaat van: hobbes op mei 21, 2015, 10:17:19
http://www.lc.nl/friesland/achterban-cambuur-voelt-niks-voor-verhuizing-18670353.html

Weer een mooi opruiend stukje van ons plaatselijke dagblad, altijd opzoek naar de negatieve kant.

In dit geval ben ik het 100 % eens met de lc. Niks opruiend, niets dan de waarheid.

Bernardo

Citaat van: scclwd op mei 23, 2015, 16:08:07
In dit geval ben ik het 100 % eens met de lc. Niks opruiend, niets dan de waarheid.

Omdat jij het de waarheid vind, vind nog niet heel de achterban dat.

poelie-lwd

Citaat van: scclwd op mei 23, 2015, 16:08:07
In dit geval ben ik het 100 % eens met de lc. Niks opruiend, niets dan de waarheid.

5 man vertegenwoordigen toch niet de gehele achterban? Dit is wat je graag wilt horen, dat is heel wat anders. Maar goed, linksom of rechtsom het is einde oefening aan het Cambuurplein. Dat snap je hopelijk wel.
Iedereen heeft recht op mijn mening.