Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Harry L. op februari 27, 2015, 20:17:46
Je kan die investeerder nu weleens prijs geven, tegen de tijd dat de kogel door de kerk is ben ik inmiddels een fossiel :clint

Haha, ik ben te bang dat het het proces zou schaden. Waarschijnlijk valt dat wel mee, maar ik neem het risico niet!

AL

Ben ik de enige die denkt dat er helemaal geen nieuw stadion meer komt?
Duurt mij allemaal veels te lang.
Laat ik het zo zeggen: het zou mij allemaal erg meevallen als ik nog een nieuw stadion mee maak.

Harry L.

Citaat van: AL op februari 27, 2015, 20:33:06
Ben ik de enige die denkt dat er helemaal geen nieuw stadion meer komt?
Duurt mij allemaal veels te lang.
Laat ik het zo zeggen: het zou mij allemaal erg meevallen als ik nog een nieuw stadion mee maak.

Ik ook niet. Enkele maanden geleden had ik het idee dat het wel goed zou komen.
Daar is helaas niets meer van over. Het is ook veel te stil.  :zucht

DK

Citaat van: AL op februari 27, 2015, 20:33:06
Ben ik de enige die denkt dat er helemaal geen nieuw stadion meer komt?
Duurt mij allemaal veels te lang.
Laat ik het zo zeggen: het zou mij allemaal erg meevallen als ik nog een nieuw stadion mee maak.

ik ook niet. Ik kan me de eerste zin nog herinneren in dit topic van The Voice: waar blijft dat stadion. Dat was in 2008, meen ik me te herinneren. Inmiddels zijn we 7 jaar verder en weten nog amper wat. Deze gemeente is groot in klein denken. In plaats van te denken in kansen zien alle azijnzeikers weer beren op de weg. Zo blijven we wel de gemeente met het hoogste werkeloosheidspercentage en de armste bevolking.

Ipv te denken in oplossingen gaan de ondernemers gelijk met de hakken in het zand. Je zou hier mooie concepten kunnen verzinnen waarmee je mensen van buiten naar Lwd haalt. Pendelbusjes naar het centrum... Maar nee.. schijtziek wordt je er toch van...   :R :R

hobbes

Citaat van: DK op februari 28, 2015, 16:27:41
ik ook niet. Ik kan me de eerste zin nog herinneren in dit topic van The Voice: waar blijft dat stadion. Dat was in 2008, meen ik me te herinneren. Inmiddels zijn we 7 jaar verder en weten nog amper wat. Deze gemeente is groot in klein denken. In plaats van te denken in kansen zien alle azijnzeikers weer beren op de weg. Zo blijven we wel de gemeente met het hoogste werkeloosheidspercentage en de armste bevolking.

Ipv te denken in oplossingen gaan de ondernemers gelijk met de hakken in het zand. Je zou hier mooie concepten kunnen verzinnen waarmee je mensen van buiten naar Lwd haalt. Pendelbusjes naar het centrum... Maar nee.. schijtziek wordt je er toch van...   :R :R

Nogmaals, ik denk dat de winkeliers in het centrum hier geen moeite mee hebben. Het is het grootwinkelbedrijf op de centrale die bang is voor concurrentie van vergelijkbare winkels op een andere plaats in de stad.

kickandrush

Toen vorig jaar maart er een intentie getekend werd tot onderzoek van verschillende locaties voor het nieuwe stadion was het toch alwel duidelijk dat t stadion er niet snel zou staan. Ter vergelijk, in Den Haag waren ze in 2000 dat proces gestart. in 2007 speelden ze er.

Harry L.

Citaat van: kickandrush op februari 28, 2015, 17:20:18
Toen vorig jaar maart er een intentie getekend werd tot onderzoek van verschillende locaties voor het nieuwe stadion was het toch alwel duidelijk dat t stadion er niet snel zou staan. Ter vergelijk, in Den Haag waren ze in 2000 dat proces gestart. in 2007 speelden ze er.

Als dat werkelijk het geval is hebben we nog ca. 6 jaar te gaan. Aan de ts. de bijna onmogelijke taak om ons zo lang in de eredivisie te houden.

piene hassus

Folges mij is er tefeul tegengas foor un stadion op un andere plek dan de huidige. Omwille fanne tyd dan mar ferbouwe. Fan Súd, Oost en Noord, kenne de tribunes wel un  stuk hoger, dan fan heel West mar un sponsortribune make. Waar wij suppotters, tydens de ferbouwing mutte sitte fergt gedegen ondersoek.

Lore

Citaat van: piene hassus op maart 02, 2015, 13:36:54
Folges mij is er tefeul tegengas foor un stadion op un andere plek dan de huidige. Omwille fanne tyd dan mar ferbouwe. Fan Súd, Oost en Noord, kenne de tribunes wel un  stuk hoger, dan fan heel West mar un sponsortribune make. Waar wij suppotters, tydens de ferbouwing mutte sitte fergt gedegen ondersoek.

Verbouw van de huidige locatie zou ook feitelijk nieuwbouw zijn, maar dan zonder de financiële onderbouwing

Len Cantello

#3369
Ach ja. Zolang de beslissing afhangt van de neringzieke binnenstedelijke kruideniersvereniging en visieloze cultuurgeile politici, komen we geen stap verder. Tijd dat de notabelen binnen onze club eens snoeihard met de vuist op tafel slaan richting de gemeente en openheid van zaken geven aan de supporters.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Heerlijk zo'n proces met de helderheid van koffiedik en de snelheid van bevroren stroop.. Lijken mijn voetbaltalenten wel

poelie-lwd

Citaat van: Lore op februari 27, 2015, 20:21:25
Haha, ik ben te bang dat het het proces zou schaden. Waarschijnlijk valt dat wel mee, maar ik neem het risico niet!

Saturn it is?  :devil
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Ze moeten opschieten. Ik vertrouw die oude Noord tribune steeds minder. Ik hou mijn hart vast als de Tsunami  wordt ingezet en de weledele heer 'Bolle' begint naast mij met springen.. :zweep

Iedereen heeft recht op mijn mening.

zeewolde

Citaat van: poelie-lwd op maart 03, 2015, 07:48:04
Saturn it is?  :devil
lijkt me sterk dat de mediamarkt dan problemen maakt

dizzhead